Witajcie - mam mianowicie taki problem jaki figuruje w temacie powyżej.
Stało się to od niedawna , na gazie jest wszystko ok ale na benzynie nie chce trzymać mi wolnych obrotów i gaśnie, a z racji zimy chciałem jeździć po mieście na benzynie właśnie.
Instalacja I generacji, w201 z silnikiem benzynowym na Zenicie.
Wcześniej (nawet z instalacją takie problemy nie występowały)
0
[w201] LPG - nie trzyma niskich obrotów na benzynie
Rozpoczęty przez Mojojojo13, sty 11 2009 08:59
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11 stycznia 2009 - 08:59
#2
Napisano 11 stycznia 2009 - 23:33
Mało konkretów:
1. czy gaśnie jak zimny, rozgrzany, czy bez różnicy
2. czy załącza stycznik regulacji wolnych obrotów
3. czy sam stycznik jest sprawny
4. czy "nietrzymanie" objawia się tym, że obroty chwilowo spadają a później podnoszą się do stanu prawidłowego
5. czy zawór powietrza dodatkowego pracuje prawidłowo
6.czy przewody przy tymże zaworze nie są zużyte (pęknięcia itp.)
Przyczyny takowego stanu można mnożyć. Podaj więcej informacji, wtedy Kolegom łatwiej będzie coś sensownego doradzić.
1. czy gaśnie jak zimny, rozgrzany, czy bez różnicy
2. czy załącza stycznik regulacji wolnych obrotów
3. czy sam stycznik jest sprawny
4. czy "nietrzymanie" objawia się tym, że obroty chwilowo spadają a później podnoszą się do stanu prawidłowego
5. czy zawór powietrza dodatkowego pracuje prawidłowo
6.czy przewody przy tymże zaworze nie są zużyte (pęknięcia itp.)
Przyczyny takowego stanu można mnożyć. Podaj więcej informacji, wtedy Kolegom łatwiej będzie coś sensownego doradzić.
#3
Napisano 04 lutego 2009 - 23:22
Witam.
Mam ten sam problem, jak jest zimny to gasnie na wolnych obrotach, na benzynie i na gazie, ale jak rozgrzeje to na gazie juz pracuje tylko trzyma obroty w okolicach 1500. Co to moze byc?? Jak sie zabrac za to prosze o pomoc.
Mam ten sam problem, jak jest zimny to gasnie na wolnych obrotach, na benzynie i na gazie, ale jak rozgrzeje to na gazie juz pracuje tylko trzyma obroty w okolicach 1500. Co to moze byc?? Jak sie zabrac za to prosze o pomoc.
#4
Napisano 05 lutego 2009 - 20:34
Przyczyną gaśnięcia na benzynie może byc awaria wtryskiwacza rozruchowego, czujnika temperatury układu wtryskowego bądź przekaźnika przepięciowego (odpowiedzialnego za wzbogacanie mieszanki "na zimnym").
Odnosnie Lpg: proponuję regulację instalacji.
Odnosnie Lpg: proponuję regulację instalacji.
#5
Napisano 06 lutego 2009 - 00:24
Regulowałem instalacje, mieszanka niby jest oki, tylko kazał mi wyczyscic silnik biegu jałowego. Teraz zabieramn sie za kapitalke silnika i Od razu bede robił reszte.
Mozesz mi powiedziec jeszcze gdzie szukac wtryskiwacza rozruchowego i tego czujnika??
Mozesz mi powiedziec jeszcze gdzie szukac wtryskiwacza rozruchowego i tego czujnika??
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[w124] OM606 - terkotanie silnika na niskich obrotach - kiwaczka? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PowitanieSlonca |
|
||
M104 3.2 brak napędu powyżej 1400 obrotów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | KrystaGG |
|
||
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
Regulator obrotów wentylatora, potencjometr |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
|