Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] LPG - nie trzyma niskich obrotów na benzynie


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Mojojojo13


  • Postów: 3
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Łuków

Napisano 11 stycznia 2009 - 08:59

Witajcie - mam mianowicie taki problem jaki figuruje w temacie powyżej.
Stało się to od niedawna , na gazie jest wszystko ok ale na benzynie nie chce trzymać mi wolnych obrotów i gaśnie, a z racji zimy chciałem jeździć po mieście na benzynie właśnie.
Instalacja I generacji, w201 z silnikiem benzynowym na Zenicie.
Wcześniej (nawet z instalacją takie problemy nie występowały)



#2 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 11 stycznia 2009 - 23:33

Mało konkretów:
1. czy gaśnie jak zimny, rozgrzany, czy bez różnicy
2. czy załącza stycznik regulacji wolnych obrotów
3. czy sam stycznik jest sprawny
4. czy "nietrzymanie" objawia się tym, że obroty chwilowo spadają a później podnoszą się do stanu prawidłowego
5. czy zawór powietrza dodatkowego pracuje prawidłowo
6.czy przewody przy tymże zaworze nie są zużyte (pęknięcia itp.)
Przyczyny takowego stanu można mnożyć. Podaj więcej informacji, wtedy Kolegom łatwiej będzie coś sensownego doradzić.

#3 Offline   lukas_szu


  • Postów: 8
  • Na forum od: 01 lut 2008
  • Miejscowość: Gdańsk

Napisano 04 lutego 2009 - 23:22

Witam.
Mam ten sam problem, jak jest zimny to gasnie na wolnych obrotach, na benzynie i na gazie, ale jak rozgrzeje to na gazie juz pracuje tylko trzyma obroty w okolicach 1500. Co to moze byc?? Jak sie zabrac za to prosze o pomoc.

#4 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 05 lutego 2009 - 20:34

Przyczyną gaśnięcia na benzynie może byc awaria wtryskiwacza rozruchowego, czujnika temperatury układu wtryskowego bądź przekaźnika przepięciowego (odpowiedzialnego za wzbogacanie mieszanki "na zimnym").
Odnosnie Lpg: proponuję regulację instalacji.

#5 Offline   lukas_szu


  • Postów: 8
  • Na forum od: 01 lut 2008
  • Miejscowość: Gdańsk

Napisano 06 lutego 2009 - 00:24

Regulowałem instalacje, mieszanka niby jest oki, tylko kazał mi wyczyscic silnik biegu jałowego. Teraz zabieramn sie za kapitalke silnika i Od razu bede robił reszte.
Mozesz mi powiedziec jeszcze gdzie szukac wtryskiwacza rozruchowego i tego czujnika??








Podobne tematy Zwiń