Czy ktoś ma jakiś opis,schenat,fotorelację z wymiany wkładek zamków w drzwaich przednich?
Bardzo by mi na tmy zależało bo juz przyszły mi wkładki więc mooj mesio nabiera coraz lepszej formy
1
[w201/w124] Zamki - wymiana wkładek
Rozpoczęty przez atemisan, lut 23 2009 16:40
27 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23 lutego 2009 - 16:40
#2
Napisano 23 lutego 2009 - 16:51
mógłbyś napisać ile Cię uczyniły te wkładki i gdzie je zamawiałeś.
z góry dziękuje
z góry dziękuje
#3
Napisano 23 lutego 2009 - 17:24
No i właśnie dzięki temu forum mam te wkładki za 165 zł szok szok ....od pewnego użytkownika:D
#4
Napisano 23 lutego 2009 - 21:16
atemisan napisał:
z wymiany wkładek zamków
#5
Napisano 26 lutego 2009 - 14:43
165 zł? dwie? jedna? Ja pytałem kiedyś o używki ponad 500zł dwie wkładki+bagażnik. Dzwoniłem nawet do ASO bo chciałem wymienić wszystkie zamki+bagażnik+schowek. Komplecik ok 1200zł z wymianą u nich. :-|
#6
Napisano 26 lutego 2009 - 15:20
a ja niedawno zakupiłem komplecik klamek z wkładkami za 150zł - to do mojego sedanika,którego mam zamiar przerobić na szeroką listwę-klameczki z chromem oczywiście ;-)
#7
Napisano 09 marca 2009 - 13:07
chciałem się podłączyć do tematu bo wkładka kier. mi padła i chcę zamienic z wkładką pasażera ale niewiem jak się do tego zabrać ,pomoże ktoś z kolegów?
#8
Napisano 09 marca 2009 - 20:55
patrzę i nic konkretnego niemoge znaleźć,może ktoś pomoże?
#9
Napisano 09 marca 2009 - 22:14
Otwierasz drzwi. Z boku drzwi, na wysokości klamki masz (może być zaślepka, to ją zdejmij) śrubę na imbusa(nie 'objedź' jej). Odkręcasz ją, niekoniecznie wykręcając całkowicie. Wkładasz kluczyk, przekręcasz nim w lewo o jakieś 30° i delikatnie wyciągasz obudowę razem z wkładką. Oczywiście pomanipuluj trochę, bo tak samo z siebie lekko nie wyjdzie. Jak już poluzujesz i zaczniesz wyciągać, to dojdziesz jak wyjąć.
Jakbyś chciał wyjąć klamkę, to przesuwasz ją do tyłu i wyciągasz.
Robisz to samo z drugą stroną i zamieniasz.
Jak będziesz skręcał, to nie dokręcaj na max blokady obudowy wkładki, bo nie będziesz mógł przekręcić kluczykiem. Skręć, przekręć kluczykiem, jeśli za ciężko chodzi, to poluzuj.
A i wkładkę wkładaj w takiej pozycji w jakiej wyjmowałeś.
Miłej pracy
Pozdrawiam
Jakbyś chciał wyjąć klamkę, to przesuwasz ją do tyłu i wyciągasz.
Robisz to samo z drugą stroną i zamieniasz.
Jak będziesz skręcał, to nie dokręcaj na max blokady obudowy wkładki, bo nie będziesz mógł przekręcić kluczykiem. Skręć, przekręć kluczykiem, jeśli za ciężko chodzi, to poluzuj.
A i wkładkę wkładaj w takiej pozycji w jakiej wyjmowałeś.
Miłej pracy
Pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|