super! panowie wiedziałem,że można na was liczyć WIELKIE DZIĘKI
1
[w201/w124] Zamki - wymiana wkładek
Rozpoczęty przez atemisan, lut 23 2009 16:40
27 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 10 marca 2009 - 14:29
#12
Napisano 09 kwietnia 2009 - 22:24
Witam ja dzisiaj tez zrobilem przekladke z prrawej wkladki na lewa. Nie powiem ze bylo latwo bo lewa wkladka miala zerwana sprezyne i ie szlo jej wyciagnac. tak dla podsumowania to 1,5h zabawy i jestem zadowolony:) dzieki za tak dokladny opis
#13
Napisano 20 kwietnia 2009 - 15:19
Żeby wyjąć wkładkę trzeba ją obrucić o 90stopni. A jak wyjąć wkładkę jesli nie ma się oryginalnego kluczyka ? Nie da się obrócić ani troche. Kombinuje już z godzinę i niemoge wyjąć Chyba że wkładki są tak zastane, że kompletnie się zblokowały ?
#14
Napisano 29 kwietnia 2009 - 09:08
Zamki nie chodziły u mnie już dłuższy czas miałem założoną instalację na pilota ale po rozładowaniu aku i kodowaniu kluczyka, pomyślałem że musze wymienić zamki bo praktycznie nie mam żadnej możliwości otwierania i zamykania, szkoda szyby bić wrazie gdyby aku padł.
Dwa dni temu wymieniałem zamki w swoim MB. Kupiłem dwie wkładki przednie + zamek bagażnika do tego dwa klucze za niecałe 300zł (części z 94 roku). Z tylnym zamkiem nie było problemu, ale te drzwiowe kluczyk stary nie dał się przekręćić nawet o 10 stopni lipa, Rozebrałem tapicerkę drzwi jest tam taki plastik z wypustkiem na który założone jest takie ucho metalowe które otwiera/zamyka zamki. Zdejmujemy tą blaszkę i w tym momencie plastik jest luźny możemy zamiast wkładki obrócić plasticzek i wyjąć wkładkę.
Po wyjęciu okazało się że zamek wcale nie jest taki sam, u mnie był zakładany czujnik do aktywowania/deaktywowania alarmu i modułu komfortu (domykanie szyberdachu). no i cóż robić założyłem takie, w razie czego zamknięcie z bagażnika będzie uaktywniać alarm. Dodatkowo nieco różniła się końcówka (taka z łopatką) ale ta przeróbka akurat nie była trudna, wybijamy bolec z jednego i z drugiego i zamieniamy.
Wkładkę pasażera potraktowałem wiertłem, był już wieczór nie chciałem drzeć drugiego boczka
Teraz wszystkie zameczki chodza elegancko oprócz tego mam jeszcze pilota.
Dwa dni temu wymieniałem zamki w swoim MB. Kupiłem dwie wkładki przednie + zamek bagażnika do tego dwa klucze za niecałe 300zł (części z 94 roku). Z tylnym zamkiem nie było problemu, ale te drzwiowe kluczyk stary nie dał się przekręćić nawet o 10 stopni lipa, Rozebrałem tapicerkę drzwi jest tam taki plastik z wypustkiem na który założone jest takie ucho metalowe które otwiera/zamyka zamki. Zdejmujemy tą blaszkę i w tym momencie plastik jest luźny możemy zamiast wkładki obrócić plasticzek i wyjąć wkładkę.
Po wyjęciu okazało się że zamek wcale nie jest taki sam, u mnie był zakładany czujnik do aktywowania/deaktywowania alarmu i modułu komfortu (domykanie szyberdachu). no i cóż robić założyłem takie, w razie czego zamknięcie z bagażnika będzie uaktywniać alarm. Dodatkowo nieco różniła się końcówka (taka z łopatką) ale ta przeróbka akurat nie była trudna, wybijamy bolec z jednego i z drugiego i zamieniamy.
Wkładkę pasażera potraktowałem wiertłem, był już wieczór nie chciałem drzeć drugiego boczka
Teraz wszystkie zameczki chodza elegancko oprócz tego mam jeszcze pilota.
#15
Napisano 27 sierpnia 2009 - 16:45
Panowie a jak zdemontować tylną klamkę?
#16
Napisano 27 sierpnia 2009 - 19:04
Maniak124 napisał:
Zdejmujemy tą blaszkę i w tym momencie plastik jest luźny możemy zamiast wkładki obrócić plasticzek i wyjąć wkładkę.
Wystarczy poluzować cały zamek i lekko go obrócić. Tapicerkę jednak i w tym przypadku trzeba zrzucić.
Maniak124 napisał:
u mnie był zakładany czujnik do aktywowania/deaktywowania alarmu
Niczym się nie martw - TEN ALARM JEST NIC NIE WARTY...
Maniak124 napisał:
i modułu komfortu (domykanie szyberdachu)
Akurat ten wyłącznik jest w zamku. Ten we wkładce jest tylko do fabrycznego alarmu.
Maniak124 napisał:
Dodatkowo nieco różniła się końcówka (taka z łopatką)
Akurat te końcówki są całkowicie zamienne.
#17
Napisano 19 października 2009 - 07:42
Panowie a jest na forum magik który powie jak poskładać zamek bagażnika może jakieś fotki ?? Tydzień temu rozbierałem to w wielkim pośpiechu a teraz przy składaniu nie wiem w które mejsca włożyć 2 elementy
#18
Napisano 20 października 2009 - 07:23
Juz sobie poradziłem posiedziałem chwile na spokojnie i poskładane
#19
Napisano 04 lutego 2011 - 11:48
Odświeżę temtat, z racji tego że postanowiłem zabrać się za zamek klapy bagażnika. Otóz przekopałem praktycznie wszystkie tematy dotyczące zamków ale nie znalazłem nigdzie opisu jak zdemontowac wkładke tego zamka. Dodam że kluczyk wchodzi do zamka ale ruszyc już się nie da, ale bede miał drugi zamek ktory się zacina, ale jeszcze póki co działa i to własnie jego chcialbym rozebrac i podasowac wkladke pod klucz do pozostałych zamków. Będe bardzo wdzięczny za pomoc.
#20
Napisano 04 lutego 2011 - 11:59
slawquu napisał:
jak zdemontowac wkładke tego zamka
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|