Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] odbieram w przyszłym tygodniu 300d :) - kilka pytań


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   robertzpoznania


  • Postów: 109
  • Na forum od: 25 lut 2009
  • Miejscowość: Poznań

Napisano 29 maja 2009 - 22:13

witam

jako że w przyszłym tygodniu odbieram 300d 92 rok , czeka mnie gruntowna wymiana wszystkich płynów ustrojowych :) i w związku z tym mam do szanownych forumowiczów kilka pytań i ewentualnie naprostowanie moim błedów
wiec tak ,
- oczywiscie wszystkie filtry (paliwa x2 , oleju,powietrze,do wspomagania - mann)
- do silnika magnatec diesel 10w40
- skrzynia castrol tq
- tylny most (z asd) - specyfik z aso - niestety nigdzie indziej nie mogłem go dostac
- do wspomagania castrol tq (czy kupic w aso?)
- do asd pod maską (wlasnie czy wymieniac bo niby zielony jeszcze jest)
- chłodniczy
- hamulcowy dot4

pytanie 1 - czy to co o góry ok
pytanie 2 - czy wymiana oleju w tylnym moscie z asd to jakas skomplikowana sprawa czy tak jak w zwykłym i czy wogóle wymieniac
pytanie 3 - co jeszcze ewentualnie i na co zwrócic uwage
chce to zrobic raz a dobrze zeby pozniej miec spokój

dzieki za uwagi



#2 Offline   jackie01


  • Postów: 3 694
  • Na forum od: 08 sty 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 maja 2009 - 22:16

robertzpoznania napisał:

- do wspomagania castrol tq (czy kupic w aso?)

mozesz w ASO lub zalac olej ATF (do skrzyn automatycznych)

#3 Offline   mdymczyk


  • Postów: 289
  • Na forum od: 13 paź 2008
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 maja 2009 - 22:38

Co do wspomagania jeszcze - czytałem gdzieś na innym forum, iż oryginalny płyn MB (w kolorze innym niż czerwony - zielony? żółty? nie pamiętam dokładnie) bardzo gryzie się z ATF-em i powstaje żrąca mieszanka. Nie muszę chyba pisać co dzieje się z uszczelnieniami.

Dlatego myślę, że najrozsądniej sprawdzić co masz w układzie wspomaganie, rozpoznać po kolorze i dopiero wymienić.








Podobne tematy Zwiń