nie przykleiłem odwrotnie szkoda że nie zrobiłem zdjęcia przed montażem, starą matę miałem identyczną..
na fotografii z aukcji faktycznie ma to zagłębienie - u mnie go nie było
a załamanie na środku powstało na skutek transportu - złożono ją w pół żeby się dała pocztą przesłać.. podejrzewam że wystarczy odczekać dzień lub dwa przed zamontowaniem i zniknie.. ja musiałem już wymienić, bo stara trzymała się na taśmach samozaciskowych i bardziej leżała na silniku niż była przytwierdzona do maski..
mata trzyma się idealnie już drugi dzień
0
[w201] Mata wygłuszająca silnik
Rozpoczęty przez djjjj, cze 26 2007 19:03
68 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 28 kwietnia 2009 - 08:29
#42
Napisano 28 kwietnia 2009 - 08:32
Charlie9 napisał:
zeby sie nie okazalo, ze cayenne przykleil sobie ja odwortnie
Też tak w pierwszej chwili pomyślałem że może przez nieuwagę tak mógł zrobić...
I widziałem że trochę pracował szczotką drucianą, ale chyba nie piłował nią za mocno maski
cayenne napisał:
musiałem już wymienić, bo stara trzymała się na taśmach samozaciskowych i bardziej leżała na silniku niż była przytwierdzona do maski..
Hahaha też tak miałem że moja praktycznie leżała na silniku...
#43
Napisano 28 kwietnia 2009 - 08:37
szczotką drucianą tylko najgrubsze i najbardziej oporne kawałki były ściągane .. generalnie to co zostało mi ze starej maty odchodziło w kawałkach po czym ... rozpadało się w rękach na proszek..
przynajmniej będzie czysto w komorze silnika od teraz.. no i wydaje mi się że jest nieco ciszej w środku - bo na zewnątrz to na pewno mniej słychać klekot..
przynajmniej będzie czysto w komorze silnika od teraz.. no i wydaje mi się że jest nieco ciszej w środku - bo na zewnątrz to na pewno mniej słychać klekot..
#44
Napisano 28 kwietnia 2009 - 08:37
markusso77 napisał:
szczotką drucianą
#45
Napisano 28 kwietnia 2009 - 16:17
jackie01, powiedz właśnie czym tą gąbke kleiłeś? i mam pytanie do ogółu, czy te gąbki i maty bez aluminiowej powłoki spełniają opcję termoizolacji bo chyba o to też chodzi?
#46
Napisano 28 kwietnia 2009 - 16:38
michelangelo, kleilem to na sylykonie
#47
Napisano 28 kwietnia 2009 - 16:54
a rozprowadzałeś go jakoś równo smarując? czy kreseczkami? pytam bo drugą metodą to chyba bąble powstaną :-P
#48
Napisano 28 kwietnia 2009 - 16:55
Rozprowadzilem go w postaci sciezek dosc gesta.
#49
Napisano 28 kwietnia 2009 - 17:09
Też tak chyba zrobię, a jak efekt?ciszej coś w kabinie?dłużej trzyma ciepło w komorze?
#50
Napisano 28 kwietnia 2009 - 17:14
michelangelo, przede wszystkim to ladniej jest po otwarciu maski Zmienionych efektów akustycznych oraz termicznych nie zanotowałem
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|