Ja zanotowalem - szybciej silnik sie nagrzewa, w zimie snieg wolniej sie topi, moze troszeczke ciszej jest, ale niewiele. Jednak najlepszy jest aspekt estetyczny
0
[w201] Mata wygłuszająca silnik
Rozpoczęty przez djjjj, cze 26 2007 19:03
68 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 28 kwietnia 2009 - 17:21
#52
Napisano 24 października 2009 - 19:21
Powiedzcie mi gdzie mogę kupić taką matę pod maskę do MB 190? Bo jak kupiłem samochód to nic pod nią nie było... Ile może mnie kosztować taka przyjemność? Dzięki za odpowiedzi ;D
#53
Napisano 25 października 2009 - 07:20
Lukasz688 to jest dobra oferta:
http://moto.allegro.pl/item793751969_wy ... _nowa.html
nie zapomnij o porządnym kleju, np.:
http://www.allegro.pl/item759631010_sup ... aniej.html
http://moto.allegro.pl/item793751969_wy ... _nowa.html
nie zapomnij o porządnym kleju, np.:
http://www.allegro.pl/item759631010_sup ... aniej.html
#54
Napisano 25 października 2009 - 08:11
Tez czeka mnie wymiana tej maty, od kilku dni leży ona na silniku, poprzedni właściciel myślał chyba ze mata bedzie trzymać sie na zwykłym silikonie
#55
Napisano 25 października 2009 - 09:36
Kuzyn ta kartka to oczywiście dla siebie
#56
Napisano 25 października 2009 - 10:41
helixwroclaw2005 napisał:
Kuzyn ta kartka to oczywiście dla siebie
#57
Napisano 09 sierpnia 2012 - 12:17
Witam, jestem w trakcie wymiany maty. Czy to co najbardziej się trzyma z pozostałości traktować drucianką? Jak widzę jak to rysuje maskę to aż mnie boli, ma to jakiś wypływ? będzię rdzewiało pod nową matą czy raczej się tym zbytnio nie przejmować?
#58
Napisano 09 sierpnia 2012 - 18:45
Pod machą niby ciepło i sucho, ale na krawędziach...
Musi to być druciana? Jeśli już, to weź chociaż mosiężną, a nie stalową.
Jeżeli mata odpada, to chyba nie musisz aż tak skrobać? U mnie wystarczyło, że użyłem myjki, a potem większej szczotki do mycia. A że coś tam zostało, a nie było widać gołej blachy... to co z tego?
Musi to być druciana? Jeśli już, to weź chociaż mosiężną, a nie stalową.
Jeżeli mata odpada, to chyba nie musisz aż tak skrobać? U mnie wystarczyło, że użyłem myjki, a potem większej szczotki do mycia. A że coś tam zostało, a nie było widać gołej blachy... to co z tego?
#59
Napisano 09 sierpnia 2012 - 23:07
Witam, chętnie podepnę się pod temat i dopytam was,
czy taka mata nadaje się do obklejenia maski?
http://allegro.pl/ma...2527713945.html
Wymiary tego kawałka maty to: SZEROKOŚĆ: 1000mm (1m) DŁUGOŚĆ: 500mm (50cm), więc będę musiał kupić pewnie 2 - 3 kawałki maty. A czy widzieliście gdzieś możliwość kupna jednego wielkiego kawałka maty, który pokryje maskę?
Mam zamiar obkleić maskę przed zimą by szybciej silnik się nagrzewał, jednak czy to zrobi większą różnicę w upalne dni lata i wentylator chłodnicy częściej będzie się włączał? Czy takie obklejenie znacząco wpływa na grzanie się silnika?
czy taka mata nadaje się do obklejenia maski?
http://allegro.pl/ma...2527713945.html
Wymiary tego kawałka maty to: SZEROKOŚĆ: 1000mm (1m) DŁUGOŚĆ: 500mm (50cm), więc będę musiał kupić pewnie 2 - 3 kawałki maty. A czy widzieliście gdzieś możliwość kupna jednego wielkiego kawałka maty, który pokryje maskę?
Mam zamiar obkleić maskę przed zimą by szybciej silnik się nagrzewał, jednak czy to zrobi większą różnicę w upalne dni lata i wentylator chłodnicy częściej będzie się włączał? Czy takie obklejenie znacząco wpływa na grzanie się silnika?
#60
Napisano 10 sierpnia 2012 - 08:20
trochę te cienkie 0.3mm w zimę szybciej raczej to się nie nagrzeje ,ale wolniej będzie się studził np. na postoju ,a w lecie częściej będzie się włączał wentylator ,a całe maty są czasami na allegro, ale są drogie np.
http://moto.allegro....2534241772.html
http://moto.allegro....2534241772.html
Użytkownik melfio1 edytował ten post 10 sierpnia 2012 - 08:23
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|