Witam
Wziąłem się za swap z 260E na 300E. Po wyciągnięciu 260E okazało się, że sprzęgło z 260E nie będzie pasowało do 300E (sprzęgło Sachs). Koło zamachowe w 300E jest szersze (dłuższe) i ma minimalnie inny rozstaw otworów. Udało mi się dostać sprzęgło, które było wcześniej zamontowane w tym 300E (też Sachs). po złożeniu wszystkiego sprzęgło niby działa, ale łapie bardzo nisko i nie da się praktycznie wrzucić biegów, wsteczny to wielki zgrzyt.
I teraz tak: co jest nie tak?
Docisk ? trochę poleżał, powierzchnia docisku pokryła się nalotem rdzawym, oczyściłem je papierem ściernym. Wyglądało dobrze, ale nie wiadomo, czy ktoś nim nie rzucał itp.
Łożysko wyporowe ? inne by było ?
Widełki w skrzyni ?
Wysprzęglik ? za krótki bolec wysprzęglający ? chyba nie, bo regulacja jest automatyczna, nie powinno mieć wpływu. Włożyłem bolec od wysprzęglika z jakiegoś busa, był troszkę dłuższy, ale dalej jest identycznie.
Sprzęgło oczywiście odpowietrzone poprawnie.
To sprzęgło, które włożyłem, te z tego 300E, BYŁO na 100% sprawne ale mogło się to zmienić, leżało 4 miesiące.
Mam w zapasie jeszcze jedno sprzęgło do 300E. Ale żeby się nie okazało, że je założę i będzie to samo, bo się okaże, że to nie wina sprzęgła.
0
[w124] Swap 260E na 300E, problem ze sprzęgłem, za nisko bie
Rozpoczęty przez Devcrk, lis 29 2009 20:43
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|