Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

Komp, chip m119, modyfikacje


99 odpowiedzi w tym temacie

#81 Gość_kloss72_


  • Na forum od: --

Napisano 30 październik 2012 - 22:39

Panowie....o czym jest wątek? No właśnie....Wracajcie do tematu proszę.

#82 Offline   andrewst


  • Postów: 51
  • Na forum od: 24 sty 2011
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:brak VW ( kasacja ) :-(

Napisano 31 październik 2012 - 19:42

Fakt :-) "poniesło" mnie... Enschuldigung ;-)

#83 Offline   Kamylek


  • Postów: 325
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 20 grudzień 2014 - 18:46

Ja rozpocząłem projekt z takim oto czymś. Aktualnie już po zrobieniu projektu mocowania czekam aż mi coś takiego stworzą. Dalej standardowo jak przy tego typu przeróbkach.
Dołączona grafika

Użytkownik Kamylek edytował ten post 20 grudzień 2014 - 18:47


#84 Offline   majsterus


  • Postów: 4467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 20 grudzień 2014 - 20:37

no to czekam... na twój projekt, jaka dmuchawka, jak to zamocujesz, jak wystroisz...
...czy tylko się będziesz chwalił muszelką na zdjęciach i łowił potencjalnych nabywców

#85 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3425
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 20 grudzień 2014 - 20:53

Zapytam - gdzie znajdziesz miejsce pod maską na taki wiatrak ? Tak logicznie to dwie potrzebne ?

#86 Offline   Kamylek


  • Postów: 325
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 20 grudzień 2014 - 21:02

Haha Siema majsterus jak leci? wszystko w porządku ? :):)
Nabywców na co ? :) Bo nie kumam o co ci chodzi ? kompresor nie na sprzedaż.
A majserusie projekt jest mój i szczegółów Ci nie pokażę.Ogólniki ogólniki. Jedynie na wiosnę efekt końcowy bo zajmuję się tym wieczorami i nie będę robił projektu i dokumentował zdjęciami dorabianie poszczególnych śrub.
Będzie mocowanie robione z mojego projektu na cnc. aktualnie wywalenie obu zbiorniczków, usunięcie sprężarki powietrza do katalizatorów zamiast tego odpowiednio ukształtowane mocowanie. Zrobienie jakiś porządnych wentylatorów zamiast wiska. Na początek świnia później może jakiś master ale to wiąże się z utratą paru funkcji życiowych normalnego auta. i masa innych pierdół pierdółek przeróbek.

Btw. O co ci chodzi z tym łowieniem nabywców. Masz jakiś problem? boli cię to ? nie wszyscy potrafią wstawiać śruby jak np Ty :( Są ludzie że nawet projekt wstawiania takiej śruby im nie pomoże. Więc staje się według ciebie już potencjalnym nabywcą nie ? :) Przykre no ale nic nie poradzisz.
Trzym się

Edit. pawel14b3 to jest kompresor nie turbosprężarka i idealnie się zmieścił zamiast zbiornika nivo i spryskiwaczy.

Użytkownik Kamylek edytował ten post 20 grudzień 2014 - 21:04


#87 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3425
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 20 grudzień 2014 - 21:32

Mnóstwo problemów do pokonania, budowa dolotu ... i z tego co pamiętam silnik - maska nie ma miejsca na rury. Wywalenie zbiorniczka nivo to też tak :hmm: przewody nie do wygięcia zostaje przedłużanie - jakoś nie widzę tego w głowie

Zastanawia mnie jedno :hmm: Dlaczego nie kupicie sobie okularów i nie dłubiecie w nich , tylko "niszczycie" klasyczne auta których już jest coraz mniej ?
Takie auto to klasyka gatunku i naprawdę mnie to zastanawia :hmm: Wiem że wszystko będzie zrobione i odwrócenie procesu bezproblemowe itp ... ale ...

P.S. "niszczycie" mam namyśli tych którzy z klasyków robią formuły, czy driftowozy. Oczywiście nikogo nie chcę urazić

#88 Offline   Kamylek


  • Postów: 325
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 20 grudzień 2014 - 21:42

Nie martw się wszystko jest zaplanowane. Nie jedna 500 jeździ z kompresorem i problemów nie ma .Po prostu nie widziałeś, nie wiesz. Zwiększenie mocy to dla Ciebie niszczenie ? Dlaczego ? Po co odwracać proces ? To chyba dobrze że samochód ma więcej mocy i będzie dawał radę współczesnym autom.

A dlaczego mam kupować oczodoła skoro mi się nie podoba ? Nie jest kultowy i dlatego tam kompresora bym nie widział.



Właśnie dlatego nie nawidzę czego kolwiek wstawiać na forum. Bo ludzie marudzą ! Jak tak można marudzić. Nie ma co się za mnie martwić zrobi się moja w tym głowa.

Użytkownik Kamylek edytował ten post 20 grudzień 2014 - 21:48


#89 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3425
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 20 grudzień 2014 - 21:56

Nie chodzi o marudzenie tylko każdy patrzy na świat swoimi oczami

Nie widziałem bo mnie to nie interesuje

W sumie jak jeżdżą i jeszcze nie wybuchły to chyba dobrze rokuje.

Nie jestem wrogiem, ale czasami wydaje mi się że świat zwariował

Działaj mi nic do tego i nie fochaj się że ktoś zadał ludzkie pytania

#90 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 20 grudzień 2014 - 22:58

W końcu jakaś dmuchnięta V- ósemka . Czujecie tego bluesa ? Dołączona grafika

Ile psi będzie to dmuchać w kolektor ?
na ile koni bedzie strojone ?

Będę obserwować i dopingować :okdouble:

#91 Offline   kasander


  • Postów: 157
  • Na forum od: 18 gru 2013
  • Miejscowość: Gelsenkirchen
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 grudzień 2014 - 23:45

Kamylek ile koni chcesz wycisnąć z niego,miejsce to nie jest problem pierwszy wywal zbiornik spryskiwaczy i zbiorniczek nivo na inne miejsce ,żeby to chodziło dolot musisz przerobić ,przepływomierz na zewnątrz ,komputer z softem moge załatwić na 650 koni będziesz silnik wiercił na 6.0

#92 Offline   Kamylek


  • Postów: 325
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 21 grudzień 2014 - 07:46

Wszystko mam już rozplanowane. Były plany rozwiercania silnika na 6.0 i jest to jak najbardziej możliwe a wręcz już wszystko miałem ugadane. Ale najpierw muszę odpalić dmuchawkę. O sofcie już pisałem co będę robił.
Na początek chcę na próbę niskie ciśnienia tak do 120 koni więcej. Może się okazać że będzie to już wystarczające i nie będzie tak męczyć innych podzespołów a samochód dostanie wigoru. No ale jak wiecie apetyt rośnie w miarę jedzenia

#93 Offline   kasander


  • Postów: 157
  • Na forum od: 18 gru 2013
  • Miejscowość: Gelsenkirchen
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 grudzień 2014 - 08:26

Zostanie w automacie czy przeróbka na manualną,a co z dyferencjałem ,przerabiałem to z moim Waflem nie jest tak lekko koni od zaj.......ania,ale jedzie max 285kmh ,wsadziliśmy manuala z 850 CSI ,mogę Tobie wysłać na priv. parę fotek cala operacja w gebelsowni wyszla 30 tys euro

#94 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 21 grudzień 2014 - 09:24

Osobiscie na seryjnych gratach wiecej jak 500KM bym nie stroił , choc na m119 sie nie znam i nie wiem jaki ma potenciał to przy mocach 600 i wiecej coś przy silniku wypadało by juz zrobić ;) .

Kasander widze ze jesteś w temacie ;) nie orientujesz sie ile wytrzymaja seryjne tłoki w m113K ?? chodzi mi po głowie zmiana przełożenia w kompresorze śrubowym tak na 575 do 620 KM .

#95 Offline   kasander


  • Postów: 157
  • Na forum od: 18 gru 2013
  • Miejscowość: Gelsenkirchen
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 grudzień 2014 - 10:35

Myślę ze seryjne tloki do 630 KM 900 Nm to spoko,zmiana walków rozrządu na sportowe ,zmiana kola pasowego walu, przeprogramować ECU,większa przepustnica ,możesz uzyskać do ok 640KM

#96 Offline   bydle


  • Postów: 706
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 06 grudzień 2016 - 22:40

Czy walki rozrzadu w M119 w 4.2 i 5.0 sa takie same czy ktores sa ostrzejsze? Ewentualnie czy sa jakies aftermarketowe sprawdzone ostre walki do M119?

#97 Offline   m104


  • Postów: 4295
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 grudzień 2016 - 22:53

Po numerach wychodzi, że są różne. Na czym polegają różnice - nie wiem. Trzeba by porównać.

#98 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3425
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 07 grudzień 2016 - 09:44

"ostre" wałki mogą tylko zaszkodzić bez ruszania mapy

#99 Offline   bydle


  • Postów: 706
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 07 grudzień 2016 - 10:27

Jak najbardziej przy zmianie wałków trzeba dostroic wszystko. Generalnie każda ingerencja w silnik a nawet układ wydechowy zmieniony powinno się dostroic.

#100 Offline   EssiRS


  • Postów: 5562
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 07 luty 2017 - 20:39

Bydle sprawdz jakie masz wałki u siebie to dam ci znać czy w 5.0 są inne. Numery nie zawsze są miarodajne.
Mam wałki od AMG i są sporo wyższe niż w m119 5.0l.

Nie wiem czy kolega Kamylek jeszcze tutaj zagląda ale słyszałem, że kompresor okazał się uszkodzony i projekt upadł. Jak będziesz kolego to czytać to daj znać co nowego.