15
Automatyczna skrzynia biegów - budowa i zasada działania
Rozpoczęty przez wojtek81, sie 29 2012 20:38
137 odpowiedzi w tym temacie
#121
Napisano 10 maja 2020 - 18:14
#122
Napisano 27 sierpnia 2020 - 18:34
Hej.
Wiecie może, który element odpowiada za utrzymanie obrotów podczas hamowania? U mnie zdarza się, że przy hamowaniu (nawet spokojnym i delikatnym) obroty spadają minimalnie poniżej 500 obrotów i silnik wtedy gaśnie. Czasami odbije i powróci do około 750, a czasami niestety nie.
Dzieje się to zupełnie losowo, bez względu na jakieś konkretne okoliczności. Tak, jakby element za to odpowiedzialny wieszał się na chwilę.
Spotkaliście się z czymś takim, macie jakiś pomysł?
Dzięki za odpowiedź.
Wiecie może, który element odpowiada za utrzymanie obrotów podczas hamowania? U mnie zdarza się, że przy hamowaniu (nawet spokojnym i delikatnym) obroty spadają minimalnie poniżej 500 obrotów i silnik wtedy gaśnie. Czasami odbije i powróci do około 750, a czasami niestety nie.
Dzieje się to zupełnie losowo, bez względu na jakieś konkretne okoliczności. Tak, jakby element za to odpowiedzialny wieszał się na chwilę.
Spotkaliście się z czymś takim, macie jakiś pomysł?
Dzięki za odpowiedź.
#123
Napisano 28 sierpnia 2020 - 14:58
To nie skrzynia tylko regulacja obrotów przy wtrysku benzyny.
#124
Napisano 22 kwietnia 2021 - 19:04
Tryby S/E, jak działa ten przełącznik:
Gdy przełącznik zasłania E i widać S to w jakim trybie jest skrzynia?
Gdy przełącznik zasłania E i widać S to w jakim trybie jest skrzynia?
#125
Napisano 22 kwietnia 2021 - 19:08
W trybie Standard, jak widać E to w trybie Economy
#127
Napisano 04 lutego 2022 - 16:52
E to Eis(lód) a S to Standard. Później zmienili to na W(winter-zima), generalnie do używania gdy jest bardzo ślisko ale raczej nie polecam.
#128
Napisano 04 lutego 2022 - 16:55
Panowie ogromna prosba o pomoc - mam zepsuta skrzynie 722.359 i do kupienia zrobiona juz 722.357. Jakie są różnice? Jedna była w 300-24v benzyna a druga w 300d. Czy moge zastosować ta druga u siebie bez problemu? Help!
#129
Napisano 04 lutego 2022 - 16:59
Ta z diesla ma inne sterowanie podciśnieniem oraz różnice w modulatorze i płycie sterującej. Trzeba by przełożyć płytę z Twojej skrzyni, modulator i sterowanie podciśnieniem dla trybu E i S.
Reszta podzespołów jest identyczna.
Reszta podzespołów jest identyczna.
Użytkownik SuperBuster11 edytował ten post 04 lutego 2022 - 16:59
#130
Napisano 04 lutego 2022 - 19:32
Ok, robiłeś to? Dużo z tym zabawy?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Podpięty [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|