Witam potrzebuje pomocy z podłączeniem elektryki mam wszystkie schematy ale są one nie czytelne:( byłem u paru elektryków ale wszyscy boją się podjąc podłączenie mojego nieszczęsnego komputera( wszystkie 2 wiązki mam kompletne z dawcy ) i wyszło że mosze zrobić to sam ale niewiem kompletnie co do czego idzie i mam wielką prożbe do was czy mógł by mi ktoś pomóc z ty napisać co do czego jest i może z waszą pomocą udało by mi sie go odpalić bo wszystko gotowe a elektryka dalej nie podlączona
Z góry dziekuje za wszelką pomoc.
0
Pomocy 190 swap na 2.8 24v
Rozpoczęty przez Maks_Franek, kwi 20 2013 11:05
21 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20 kwietnia 2013 - 11:05
#2
Napisano 20 kwietnia 2013 - 11:35
Z czego pochodzi silnik ? Rocznik ? Co miał na wypasie ? Tempomat ? ASR ?
#3
Napisano 20 kwietnia 2013 - 21:52
Maks_Franek, a nie tak dawno pytałeś o silnik 3.2 w "swojej 190".
Masz co tydzień nowy motor w aucie?
Masz co tydzień nowy motor w aucie?
#4
Napisano 21 kwietnia 2013 - 15:50
bardzo bym chciał, ale wyszło na to że mam 2.8, ponieważ kupiłem 124 które miało 3.2 ale gdy spisałem numer silnika i sprawdziłem go to wyszło ze jest to 2.8
jedyne co miało to klime i abs , brak asr oraz tempomatu .
rocznik 95
jedyne co miało to klime i abs , brak asr oraz tempomatu .
rocznik 95
#5
Napisano 21 kwietnia 2013 - 16:13
No to tu masz schematy:
http://www.autolib.d...AGRAMS/5418.pdf
http://www.autolib.d...AGRAMS/5419.pdf
Proste jak drut, nie ma tam nic trudnego. Jak czegoś nie rozumiesz, to pytaj.
http://www.autolib.d...AGRAMS/5418.pdf
http://www.autolib.d...AGRAMS/5419.pdf
Proste jak drut, nie ma tam nic trudnego. Jak czegoś nie rozumiesz, to pytaj.
#6
Napisano 21 kwietnia 2013 - 21:49
mam pytanie ponieważ nie wiem od strony silnika jest przewód na którym jest +? i jest tam złącze z 4 bolczykami, z niego udało mi sie znaleść nastawnik faz rozrzadu i na schemacie piny komputera 1,14,25 ale reszty nie wiem co to może być jakieś kontrolki jeszcze czy coś ?
#7
Napisano 22 kwietnia 2013 - 10:08
Po pierwsze, używaj przecinków i kropek, bo w takiej formie nie sposób się połapać o co chodzi. Po drugie - najważniejsze - kolory kabli - bez tego ani rusz. Zdjęcie byłoby także pomocne.
Wypadałoby także sprecyzować, o którą część wiązki chodzi, bo są dwie - jedna, od sterownika silnika do całego osprzętu - wtryski, cewki itd. Oraz druga - zasilania i masy sterownika, przekaźnik pompy paliwa, srebrny przekaźnik itd.
Wypadałoby także sprecyzować, o którą część wiązki chodzi, bo są dwie - jedna, od sterownika silnika do całego osprzętu - wtryski, cewki itd. Oraz druga - zasilania i masy sterownika, przekaźnik pompy paliwa, srebrny przekaźnik itd.
#8
Napisano 22 kwietnia 2013 - 11:28
Przepraszam już zaczynam używać. Chodzi mi o wiązke silnika, a dokładnie o to co znajduje sie po lewej stronie ,dokładnie na nadkolu.
I niewiem, czy jest to przeówd zasilanący, i co zawiera jeszcze ,złącze/kosta która jest w wiązce silnika .Pózniej postaram sie zrobić zdjęcia.
głownie chodzi mi o to,żeby wszystko sprawdzić bo nie mam iskry
I niewiem, czy jest to przeówd zasilanący, i co zawiera jeszcze ,złącze/kosta która jest w wiązce silnika .Pózniej postaram sie zrobić zdjęcia.
głownie chodzi mi o to,żeby wszystko sprawdzić bo nie mam iskry
#9
Napisano 22 kwietnia 2013 - 12:06
Jedyna 4 pinowa wtyczka na nadkolu to wtyczka łącząca wiązki czujnika temp na zegary oraz czujnika temp dla układu klimatyzacji.
Brak iskry - do sprawdzenia
-zasilania sterownika - posłuchać, czy pompa paliwa odzywa się po włączeniu zapłonu, oraz, czy przepustnica wydaje charakterystyczny dźwięk - ciche piszczenie
-sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu masz plus na wtyczkach cewek (są sterowane masą). Zasilanie na nie, jak i na wtryski idzie z lewego nadkola - pod taką plastikową zaślepką jest złącze, do którego na nakrętkę "7" przykręcasz kabel zasilający
-czujnik położenia wału korbowego - czy daje impulsy w czasie kręcenia. Oscyloskop, albo miernik ustawiony na pomiar ciągłości obwodu.
Brak iskry - do sprawdzenia
-zasilania sterownika - posłuchać, czy pompa paliwa odzywa się po włączeniu zapłonu, oraz, czy przepustnica wydaje charakterystyczny dźwięk - ciche piszczenie
-sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu masz plus na wtyczkach cewek (są sterowane masą). Zasilanie na nie, jak i na wtryski idzie z lewego nadkola - pod taką plastikową zaślepką jest złącze, do którego na nakrętkę "7" przykręcasz kabel zasilający
-czujnik położenia wału korbowego - czy daje impulsy w czasie kręcenia. Oscyloskop, albo miernik ustawiony na pomiar ciągłości obwodu.
#10
Napisano 22 kwietnia 2013 - 13:09
Pompa ani przepustnica nie dziła tak jak mówisz, zasilanie mam na cewce, ale zdaje mi sie ze gdzieś jest brak + ,lub masy w komputerze.Czujnik położenia wału sprawdzałem oscyloskopem i chodzi idealnie.
A jesteś w stanie powiedzieć mi na których pinach jest masa, a na których zasilanie.
A jesteś w stanie powiedzieć mi na których pinach jest masa, a na których zasilanie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|