1. Jakie ciśnienie wytwarzają pompy paliwa w obu silnikach?
2. Jakie jest ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy w/w silnikach?
3. Jakie wartości ciśnienia podaje regulator główny w obu przypadkach?
4. Czy rozdzielacz paliwa w m102 technicznie może pracować pod obciążeniem panującym w układzie paliwowym silnika m103?
5. Jeśli m102 z elementami układu paliwowego m103 ma szansę działać, to może ktoś wychwyci jakieś kruczki lub ma stosowne sugestie?
P.S.
Zdaję sobie sprawę, że niektóre odpowiedzi na moje pytania można znaleźć na forum (oczywiście zakopane w wielu tematach, pośród niezliczonej liczby postów próbujących "z fusów wyczarować lek na całe zło"). Proszę o nie usuwanie tematu, oraz powstrzymanie się od komentarzy prowadzących do jedynego słusznego konsensusu - "jest wyszukiwarka!". Powyższy temat zakładam, dla pogłębienia swojej wiedzy, zasięgnięcia waszej opinii i rad oraz zgromadzenia w/w danych w jednym wątku.
Użytkownik Johny edytował ten post 20 listopada 2013 - 16:38