Na przodzie jest tylko jeden pasek klinowy i napędza wszystkie akcesoria ale dostęp do sprężarki jest tragiczny. Tu pdf jak to zrobić.
5
[W140] Impex 600SEL 1992
Rozpoczęty przez impex, gru 15 2015 15:26
364 odpowiedzi w tym temacie
#321
Napisano 30 października 2016 - 15:47
#322
Napisano 13 grudnia 2016 - 21:15
Wreszcie w domu.
Maska już na miejscu,oryginalna i nowa.
W tym tygodniu zabieram się za wymiane spręzarki klimatyzacji,jutro powinienem mieć wózek do wyciągania silnika u siebie.Jak mi się nie chce...
Maska już na miejscu,oryginalna i nowa.
W tym tygodniu zabieram się za wymiane spręzarki klimatyzacji,jutro powinienem mieć wózek do wyciągania silnika u siebie.Jak mi się nie chce...
#324
Napisano 29 grudnia 2016 - 11:13
Sprężarka klimy zmieniona,irytujący dźwięk ustąpił-słychać teraz delikatne skrzeczenie łożyska pompy powietrza wtórnego..Trzeba to jakoś wymienić,ale póki co chętnego i pomysłu brak.Zważywszy na temperature za oknem i na inne zajęcia póki co przy aucie nic nie robię.Nie mówiąc o jeździe w tym stanie.
Pomijając usterki powoli kompletuje jakieś części:
Powyższe przedmioty zostały zakupione tutaj http://allegro.pl/li...d=36857732&id=3
Polecam stronkę bo mają w dobrych cenach nowe,oryginalne przedmioty w korzystnych cenach.Pochodzą z wyprzedaży magazynowych.Do W201/W124 też mają ciekawe graty.
No i maska o której wcześniej wspominałem.Nowa,oryginalna i 100% dziewicza Z niej jestem najbardziej zadowolony.
Większe,konkretniejsze zakupy za jakiś czas. Póki co zbieram to co mi do głowy przyjdzie.
Pomijając usterki powoli kompletuje jakieś części:
Powyższe przedmioty zostały zakupione tutaj http://allegro.pl/li...d=36857732&id=3
Polecam stronkę bo mają w dobrych cenach nowe,oryginalne przedmioty w korzystnych cenach.Pochodzą z wyprzedaży magazynowych.Do W201/W124 też mają ciekawe graty.
No i maska o której wcześniej wspominałem.Nowa,oryginalna i 100% dziewicza Z niej jestem najbardziej zadowolony.
Większe,konkretniejsze zakupy za jakiś czas. Póki co zbieram to co mi do głowy przyjdzie.
#325
Napisano 21 lutego 2017 - 12:47
Jak tam postępy? Pogoda się poprawia.
#326
Napisano 21 lutego 2017 - 20:29
W sumie nijak.Nic konkretnego przy aucie nie zrobiłem,tak jak i nie jeżdzę nim.
U mnie pogoda raczej słaba,deszcz,wiatr,pełno błota.
To tylko jeden z powodów braku pracy przy aucie,poważniejszym powodem jest sprzedaż jednego auta,która miało się szybko sprzedać,a się nie sprzedało(zamrożona gotówka) i w sumie to tylko mnie trzyma przed dalszymi pracami.
Poza tym troche ochłonąłem i nie mam dużego parcia na zrobienie auta.To znaczy bardzo chce jednak wiem,że w tym roku nawet go nie polakieruje i odkładam wszystko na potem,na potem.
Mam tam jakieś fotki z wymiany mechanizmu podnoszenia szyby,wymiany wygłuszenia na nowe,poprawnego załozenia tapicerki z nowymi klipsami itp jednak wstawię je jak zdziałam coś bardziej konkretnego.
Aa,no i jeszcze w końcu krzywy łącznik stabilizatora z prawej strony został wymieniony.Lewy zmieniłem kilka miesięcy temu.
W niedziele wyczyściłem i zabezpieczyłem też kierownice i gałke zmiany biegów.
U mnie pogoda raczej słaba,deszcz,wiatr,pełno błota.
To tylko jeden z powodów braku pracy przy aucie,poważniejszym powodem jest sprzedaż jednego auta,która miało się szybko sprzedać,a się nie sprzedało(zamrożona gotówka) i w sumie to tylko mnie trzyma przed dalszymi pracami.
Poza tym troche ochłonąłem i nie mam dużego parcia na zrobienie auta.To znaczy bardzo chce jednak wiem,że w tym roku nawet go nie polakieruje i odkładam wszystko na potem,na potem.
Mam tam jakieś fotki z wymiany mechanizmu podnoszenia szyby,wymiany wygłuszenia na nowe,poprawnego załozenia tapicerki z nowymi klipsami itp jednak wstawię je jak zdziałam coś bardziej konkretnego.
Aa,no i jeszcze w końcu krzywy łącznik stabilizatora z prawej strony został wymieniony.Lewy zmieniłem kilka miesięcy temu.
W niedziele wyczyściłem i zabezpieczyłem też kierownice i gałke zmiany biegów.
#327
Napisano 13 marca 2017 - 12:57
Witam,ma ktoś jakieś wskazówki co do demontażu alternatora i pompy wody?Jakiś większy problem jest przy alternatorze?
Co wypada kupić dodatkowo w przypadku ponownego montażu(uszczelki,oringi?)?
Chciałbym w tym tygodniu przesłać wyżej wymienione elementy do regeneracji.
Co wypada kupić dodatkowo w przypadku ponownego montażu(uszczelki,oringi?)?
Chciałbym w tym tygodniu przesłać wyżej wymienione elementy do regeneracji.
#328
Napisano 13 marca 2017 - 17:55
https://youtu.be/yPzKs1I68mc
Oglądam sobie co jakiś czas ten filmik. Dużo przydatnych informacji. Jednak "na stole" inaczej się rozbiera i składa jak "na aucie".
Oglądam sobie co jakiś czas ten filmik. Dużo przydatnych informacji. Jednak "na stole" inaczej się rozbiera i składa jak "na aucie".
#329
Napisano 13 marca 2017 - 20:14
Alternator udało się zdemontować dzięki pomocy "Kubasza".Wielkie dzięki!!
Jak się wie co i jak to problemu z demontażem nie ma.
Najwygodniej jest zdemontować chłodnice(tak też zrobiłem) i koniecznie prawy wąż od chłodnicy(tj strona pasażera)
W sumie potrzebna jest tylko duża grzechotka,przedłużka średnia,nasadka 15.
Do odkręcenia przewodów elektrycznych grzechotka i mała nasadka 8 i 13.
Jutro planuję demontaż rozrusznika jednak trzyma mnie przed tym elastyczna przedłużka do dużej grzechotki, a w zasadzie jej brak..Może uda się jutro kupić.
Pompe wody póki co odpuszczam bo jest z tym troche grzebania,najpierw niech zregenerują alternator i rozrusznik a potem ja to zamontuje.
Jak się wie co i jak to problemu z demontażem nie ma.
Najwygodniej jest zdemontować chłodnice(tak też zrobiłem) i koniecznie prawy wąż od chłodnicy(tj strona pasażera)
W sumie potrzebna jest tylko duża grzechotka,przedłużka średnia,nasadka 15.
Do odkręcenia przewodów elektrycznych grzechotka i mała nasadka 8 i 13.
Jutro planuję demontaż rozrusznika jednak trzyma mnie przed tym elastyczna przedłużka do dużej grzechotki, a w zasadzie jej brak..Może uda się jutro kupić.
Pompe wody póki co odpuszczam bo jest z tym troche grzebania,najpierw niech zregenerują alternator i rozrusznik a potem ja to zamontuje.
#330
Napisano 22 marca 2017 - 20:52
Prowadzę mały monolog,ale to w sumie raczej nic dziwnego bo i za wiele to się nie dzieję.
-Alternator,tak jak wcześniej pisałem zdemontowałem go.Oddałem do znajomego na regeneracje,okazało się,że był w bodajże 2011 roku regenerowany w BOSCHU.Wewnątrz jest jak nowy,łożyska idealne tak jak i reszta elementów,które da się jakoś sprawdzić.Profilaktycznie będzie wymieniony na nowy regulator napięcia.Wleci regulator firmy BOSCH.Więcej nie ma tam nic do roboty prócz dokładnego czyszczenia
-Rozrusznik,nadal nie zdemontowany.Strasznie ciężki dostęp(wydech przeszkadza).Kupiłem ją elastyczną dużą przedłużkę do grzechotki także jak będzie czas to pokuszę się o demontaż
-WISCO,w dzisiejszym dniu zostało zamówione.Udało się znaleźć z pomocą kolegów z forum(dziękuje maciejd i carl00s).Na pierwszy montaż szło firmy BEHR/HELLA i takie właśnie będzie nowe.Jako ciekawostka..aktualnie co mam zamontowane w aucie jest również z 2011 roku.
-Termostat,zamówiony w ASO wraz z uszczelką pod niego.
-Korek zbiorniczka wyrównawczego zamówiony również w ASO.Nie jest drogi,ok 30 zł.Zamówiłem go profilaktycznie.
Poza tym dyskutowałem dziś troche na shoutboxie na temat układu chłodzenia w moim aucie.
Interesowała mnie konkretnie maź w zbiorniczku wyrównawczym,a konkretnie jej pochodzenie.Z tego co się dowiedziałem są to pozostałości,które się wytracają z płynu chłodniczego i nie jest to nic złego.Do końca nie przekonany zdemontowałem go i porzadnie umyłem wewnątrz.Osady zeszły dopiero po Prickborcie(preparat na smołe,substancje popopochodne).W związku z tym przypomniałem sobie,że mam chłodnice od CL W140 CL600 polift.
Zamawiając części na początku tego wątku,zaraz po zakupie auta,byłem raczej zielony.Pan mi wcisnął twierdząc,że przecież to jest to samo z małą różnicą.Chłodnica z CL-a ma kanały olejowe w sobie,których ja nie mam u siebie.Tak sobie wydumałem,że albo ten CL miał kiedyś problemy z uszczelką i płyn wędrując po moim układzie rozpuścił jakiś syf w chłodnicy lub sama w sobie chłodnica jest uszkodzona i doszło do jakiegoś zmieszania syfu.
Ogólnie to szukam dziury w całym,ale postanowiłem się podzielić z moimi spostrzeżeniami.Naturalnie chłodnicę zmienię(skuszę się na nowy zamiennik,ewentualnie oryginał jeśli cena będzie w miaręęę akceptowalna).
-Wcześniej jeszcze pisałem o regeneracji lub kupnie pompy wody.Objawów jej uszkodzenia brak,ale myślę powoli nad regeneracją.Nie wiem czy słusznie?
Poza tym staram się przygotować auto jako tako aby bezproblemowo pokonało drogę do Radomia(do Kubasza).Przy okazji wymiany przepuszczającego oringu jest plan na ogarnięcie rozładowywania akumulatora.
Tutaj fotka wytrzyskanego zbiorniczka wyrównawczego:
-Alternator,tak jak wcześniej pisałem zdemontowałem go.Oddałem do znajomego na regeneracje,okazało się,że był w bodajże 2011 roku regenerowany w BOSCHU.Wewnątrz jest jak nowy,łożyska idealne tak jak i reszta elementów,które da się jakoś sprawdzić.Profilaktycznie będzie wymieniony na nowy regulator napięcia.Wleci regulator firmy BOSCH.Więcej nie ma tam nic do roboty prócz dokładnego czyszczenia
-Rozrusznik,nadal nie zdemontowany.Strasznie ciężki dostęp(wydech przeszkadza).Kupiłem ją elastyczną dużą przedłużkę do grzechotki także jak będzie czas to pokuszę się o demontaż
-WISCO,w dzisiejszym dniu zostało zamówione.Udało się znaleźć z pomocą kolegów z forum(dziękuje maciejd i carl00s).Na pierwszy montaż szło firmy BEHR/HELLA i takie właśnie będzie nowe.Jako ciekawostka..aktualnie co mam zamontowane w aucie jest również z 2011 roku.
-Termostat,zamówiony w ASO wraz z uszczelką pod niego.
-Korek zbiorniczka wyrównawczego zamówiony również w ASO.Nie jest drogi,ok 30 zł.Zamówiłem go profilaktycznie.
Poza tym dyskutowałem dziś troche na shoutboxie na temat układu chłodzenia w moim aucie.
Interesowała mnie konkretnie maź w zbiorniczku wyrównawczym,a konkretnie jej pochodzenie.Z tego co się dowiedziałem są to pozostałości,które się wytracają z płynu chłodniczego i nie jest to nic złego.Do końca nie przekonany zdemontowałem go i porzadnie umyłem wewnątrz.Osady zeszły dopiero po Prickborcie(preparat na smołe,substancje popopochodne).W związku z tym przypomniałem sobie,że mam chłodnice od CL W140 CL600 polift.
Zamawiając części na początku tego wątku,zaraz po zakupie auta,byłem raczej zielony.Pan mi wcisnął twierdząc,że przecież to jest to samo z małą różnicą.Chłodnica z CL-a ma kanały olejowe w sobie,których ja nie mam u siebie.Tak sobie wydumałem,że albo ten CL miał kiedyś problemy z uszczelką i płyn wędrując po moim układzie rozpuścił jakiś syf w chłodnicy lub sama w sobie chłodnica jest uszkodzona i doszło do jakiegoś zmieszania syfu.
Ogólnie to szukam dziury w całym,ale postanowiłem się podzielić z moimi spostrzeżeniami.Naturalnie chłodnicę zmienię(skuszę się na nowy zamiennik,ewentualnie oryginał jeśli cena będzie w miaręęę akceptowalna).
-Wcześniej jeszcze pisałem o regeneracji lub kupnie pompy wody.Objawów jej uszkodzenia brak,ale myślę powoli nad regeneracją.Nie wiem czy słusznie?
Poza tym staram się przygotować auto jako tako aby bezproblemowo pokonało drogę do Radomia(do Kubasza).Przy okazji wymiany przepuszczającego oringu jest plan na ogarnięcie rozładowywania akumulatora.
Tutaj fotka wytrzyskanego zbiorniczka wyrównawczego:
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[W201] tato81 2.0D 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | tato81 |
|
|
|
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
[W124] MaciejD 4.2E 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | maciejd |
|
||
W124 T 300e 1992 problem z imobilajzerem VDO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mach |
|