Dziś wymianiałem te uszczelki sekcji. Mam dwa pytania.
1. Po odkręceniu leciało paliwo i leciało dopóki nie dokręciłem sekcji, czy to normalne?
2. Wyczyściłem okolice sekcji, ale chyba niezbyt dokładnie. Przy pierwszej sekcji wpadł skądś paproszek wielkości mniej niż milimetr. Próbowałem go delikatnie wyciągnąć, ale gdzieś zanurkował. Co robić?Rozkręcić to jeszcze raz? Co się może stać? Jeszcze jej nie odpalałem.
2
143 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 17 marca 2015 - 20:28
#82
Napisano 17 marca 2015 - 22:20
Użytkownik mabo87 dnia 17 marca 2015 - 20:28 napisał
Po odkręceniu leciało paliwo i leciało dopóki nie dokręciłem sekcji, czy to normalne?
Normalne bo paliwo z baku pcha, a bak jest wyżej.
Użytkownik mabo87 dnia 17 marca 2015 - 20:28 napisał
Przy pierwszej sekcji wpadł skądś paproszek wielkości mniej niż milimetr
Może pokręć rozrusznikiem, wypchnie co się da przez króciec.
#83
Napisano 17 marca 2015 - 22:39
taki paproch jest w stanie zatkać wtryskiwacz tak? Sekcji już ńie muszę odkręcać tylko przewód, tak?
#84
Napisano 17 marca 2015 - 22:44
Nie zapcha, ale lepiej odkręć przewód i pokręć rozrusznikiem, wypompuje.
#85
Napisano 17 marca 2015 - 22:49
Tak też zrobię, dzięki wielkie.
#86
Napisano 19 października 2015 - 10:28
U mnie zrobił się dziwny problem, po uszczelnieniu sekcji wzrosły obroty do ok. 1000 na gorącym, na zimnym jest ok.
Wszystkie cięgna, przewody podciśnienia sprawdzone. Myślę by rozebrać raz jeszcze to wszystko i poskładać na nowo.
Spotkał się ktoś z Was z takim przypadkiem?
Wszystkie cięgna, przewody podciśnienia sprawdzone. Myślę by rozebrać raz jeszcze to wszystko i poskładać na nowo.
Spotkał się ktoś z Was z takim przypadkiem?
#87
Napisano 06 lutego 2016 - 18:45
Mi jeden spec powiedział 120zł za uszczelnienie (pompiarz) a drugi znowu chyba chciał mnie naciągnąć na kasę bo zaśpiewał 350 demontaż i montaż pompy i 450 za uszczelnienie wmawiając mi że trzeba pompę na tych podkładkach regulować (tzn dawkę paliwa bo będzie kopcił) poci się tylko góra, ze dwie sekcje, podkładki miedziane kosztowały po 1.30 a oringi po 60gr. Myślę o zakupie klucza tylko gdyby ktoś mógł podpowiedzieć jak to się nazywa lub jaki tam jest rozmiar. Dzięki.
#88
Napisano 06 lutego 2016 - 23:16
Pompy wyjmować nie trzeba i nic regulować też nie trzeba. Musisz przed rozkręceniem wszystko dokładnie oczyścić. A sekcje dokręć 35 Nm, nie rób tego na wyczucie.
A nasadkę do sekcji kupiłem tu:
http://allegro.pl/Sh...yskiwacze-18853
A nasadkę do sekcji kupiłem tu:
http://allegro.pl/Sh...yskiwacze-18853
#89
Napisano 06 lutego 2016 - 23:41
Dziękuję bardzo. Wszyscy piszą żeby nie wyciągać nic po za origiem i podkładką a ty masz zdjęcie z wyjetą całością klucza poszukam na miejscu i przy okazji dynamometryczny trzeba będzie kupić.
#90
Napisano 07 lutego 2016 - 00:02
Klucz możesz również zrobić z podkładek zabezpieczających. Ja zespawałem dwie takie podkładki razem i do tego kwadrat pod klucz.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|