Użytkownik czarnylotos edytował ten post 10 lutego 2014 - 19:30
2
143 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 10 lutego 2014 - 19:28
Czy próba odpalenia silnika na nieprzykręconych przewodach do wtrysków pomoże w odpowietrzeniu pompy? Pompa powinna mieć dożo lżej.
#62
Napisano 10 lutego 2014 - 19:37
Nie pompa się zapowietrza, a przewody wtrysków. Jak chcesz pomóc to lepiej nie dokręcać przewodów przy wtryskach, aż zacznie się lać ropa, ewentualnie leciutko pomóc plakiem w dolot. Przy w miarę sprawnym akumulatorze składa się wszystko na gotowo i kręci normalnie.
#63 Gość_arek92_
Napisano 10 lutego 2014 - 20:31
składaj na gotowo, nie zapomnij zalać filtra, Plaka w dolot i jazda
#64
Napisano 10 lutego 2014 - 21:14
Gaz w podłogę i kręć, samo się odpowietrzy.
#65
Napisano 11 lutego 2014 - 08:27
Czyli kombinuję prawidłowo. Mam turbo, klucz home made z podkładek zabezpieczających. Musiałem zdjąć kolektor. Filtra nie muszę zalewać bo go nie ruszałem, a plak to nie wiem czy ma sens, musiałbym zapodać go do filtra powietrza a potem jest długa droga do głowicy przez turbo.
I jeszcze jedna sprawa. Na niektórych sekcjach miałem żółte kropeczki, tak jakby ktoś zaznaczył położenie- ilość obrotów dokręcania. Uszczelki gumowe te oringi były tam założone nie w tą szczelinę nad gwintem a po prostu na gwint tak 1 mm pod szczeliną. Wszystkie oringi w przekroju są płaskie a nie okrągłe.
Wymieniłem również sprężynki, ale chyba bez potrzeby, miały idealnie tą samą długość, ilość zwojów. Teraz zostały do wymiany przelewy i uszczelki dolotu, poskładać do kupy i jazda... Może spalanie spadnie z 12-15-tu na 8-10
A i jeszcze z tym kręceniem jest ciekawostka. Po ok. 3 sek rozrusznik się rozłącza, trzeba cofnąć kluczyk i od nowa.
I jeszcze jedna sprawa. Na niektórych sekcjach miałem żółte kropeczki, tak jakby ktoś zaznaczył położenie- ilość obrotów dokręcania. Uszczelki gumowe te oringi były tam założone nie w tą szczelinę nad gwintem a po prostu na gwint tak 1 mm pod szczeliną. Wszystkie oringi w przekroju są płaskie a nie okrągłe.
Wymieniłem również sprężynki, ale chyba bez potrzeby, miały idealnie tą samą długość, ilość zwojów. Teraz zostały do wymiany przelewy i uszczelki dolotu, poskładać do kupy i jazda... Może spalanie spadnie z 12-15-tu na 8-10
A i jeszcze z tym kręceniem jest ciekawostka. Po ok. 3 sek rozrusznik się rozłącza, trzeba cofnąć kluczyk i od nowa.
Użytkownik czarnylotos edytował ten post 11 lutego 2014 - 08:31
#66
Napisano 01 lipca 2014 - 11:44
witam, a ja odświeże temat, u mnie cieknie na pierwszeym cylindrze, zapowietrza sie i trzeba krecic, juz zamowilem oringi i miedziane uszczelki, ale kolega mi powiedział że dokręcając ustawia sie dawke paliwa, czy to prawda? czy poprostu mam wymienić oring i podkładke i dokręcic ile sie da. albo kluczem dynamometrycznym( tylko nie wiem z jaka siła). prosze o jakieś wskazówki. jutro albo pojutrze zabieram sie do wymiany. pozdrawiam serdecznie.
#68
Napisano 02 lipca 2014 - 14:54
Użytkownik markslew dnia 01 lipca 2014 - 12:56 napisał
Nie ustawia się dawki chyba że wyjmujesz całą sekcję tłoczącą. Po prostu wymień i dokręć ale nie za mocno
#69
Napisano 02 lipca 2014 - 16:37
Jak wyjął i włożył sprężynkę i grzybek to nic, to zawór tłoczny i nic się nie rozreguluje. A chodzi kulawo dla tego bo zapowietrzony, po tej operacji musi nieco czasu minąć i pojeździć.
#70
Napisano 02 lipca 2014 - 16:51
chodził dobrą godzine, wyjoł sprężyne i to co się udałe ze środka. jakiś tłoczek i coś tam jeszcze. troche mnie zainteresowało to że na pierwszym i piątym brudna ropa wyciekjła po rozkręceniu, a na środkowych nie. czyli powiadasz że tak ma być i nic nie ruszac? bo nie wiem . czy go przegonić czy co. troche już jeżdziłem dzisiaj, jakieś 10 kilometrów i z godzine pracował. sam nie wiem co robić. nie stać mnie na pompiarza itp, a silnik chodzi i nawet wygląda jak nowy, wszystko piękne czysciutkie blok cały czarny nie pordzewiały nawet, jak by kto ś go pomalował. ani dymka nie puszczał tylko zapowietrzał sie i na pierwszym cylindrze właśnie ciekło. . poczekam do jutra, jak nie to rozbiore jeszcze raz i zerkne. dziekuje za odpowiedz. jak nic sie nie zmieni to bede szukal porad dalej. pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|