Skocz do zawartości




- - - - -

[w124/w201] Wymiana oringów przy pompie wtryskowej.



143 odpowiedzi w tym temacie

#51 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 14 grudnia 2013 - 15:44

po prostu musisz kręcić aż zapali, innej metody nie ma



#52 Offline   tomek170891


  • Postów: 14
  • Na forum od: 25 mar 2012
  • Miejscowość: Złotów
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1984
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 grudnia 2013 - 16:04

Dzięki. A wymianę tych uszczelnień dobrze zrozumiałem? jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę?

#53 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 15 grudnia 2013 - 13:26

ma być sterylnie czysto, żaden paproch nie może się dostać do pompy

#54 Offline   tomek170891


  • Postów: 14
  • Na forum od: 25 mar 2012
  • Miejscowość: Złotów
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1984
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2013 - 13:30

A może ma ktoś jakiś link do filmiku z taką wymianą?

#55 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 15 grudnia 2013 - 14:19



#56 Offline   tomek170891


  • Postów: 14
  • Na forum od: 25 mar 2012
  • Miejscowość: Złotów
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1984
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2013 - 15:31

Hmmm... I dlaczego większośc mechaników nie chcę się tego podjąć bo "przy pompie nie będą grzebać'' ? Jak dla mnie prosta sprawa zrobić można samemu na podwórku...

#57 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2013 - 16:00

Bo to prosta robota. Ale niektórzy po prostu nie pchają łap do rzeczy, których nie znają. Tych blaszanych podkładek nie ma sensu wymieniać - one tylko zabezpieczają sekcje przed poluzowaniem.

Przy odpowietrzaniu można delikatnie pomóc Plakiem w dolot.

#58 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2013 - 16:13

A bo powinno się konkretnym momentem dokręcać. No i wyczyścić trzeba, a jest ryzyko, że zaolejona szmata z piachem może nie starczyć. No i brak klucza do sekcji.

#59 Offline   tomek170891


  • Postów: 14
  • Na forum od: 25 mar 2012
  • Miejscowość: Złotów
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1984
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2013 - 21:48

No problem klucza do sekcji można rozwiązać tymi podkładkami ale to wtedy nie bd odpowiedniego momentu dokręcenia... jutro będę na warsztacie u kuzyna to coś poszukamy :) Napiszę czy moja gwiazda po tej operacji jeszcze chodzi :) Dzięki i pozdrawiam !

#60 Offline   tomek170891


  • Postów: 14
  • Na forum od: 25 mar 2012
  • Miejscowość: Złotów
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1984
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 grudnia 2013 - 20:56

Mercedes jeździ pompa sucha :P Nareszcie spalanie bd koło 6l a nie 11 :P dziękuję i wesołych świąt :)








Podobne tematy Zwiń