Witam. Jako, że poprzedni(taki sam temat) został zamknięty nie mogę się pod niego podpiąć, a nie rozwiewa on moich wątpliwośći.
Mam prawdopodobnie na wykończeniu silnik w swojej gwieździe, mianowicie chodzi o 2.0(ma niskie ciśnienie oleju), alternatywą jest zajżeć do pompy oleju, jeśli jednak to nie to, trzeba będzie szukać drugiego silnika i tu zaczyna się temat.
Jeśli koszty zmiany silnika z 2.0 na 2.3 były by podobne i nie trzeba by było robić wielkich przeróbek itp. to pokusiłbym się o to. Jednakże nie wiem czy wszystko do siebie pasuje tak wyjąć 2.0 założyć 2.3 i git? Z różnych opini słyszałem, że cały osprzęt silnika, skrzynia pasuje bo są to takie same silniki różniące się tylko tłokami(no i blokami oczywiście), ale że trzeba robić przekładkę razem ze sterownikami silnika??Słyszałem też, że mogą się różnić układy chłodzenia? Prosiłbym żebyście mi to wytłumaczyli jak fachowcy, żebym "nie porwał się z motyką na księżyc" gdy zajdzie potrzeba zmiany motoru. Dzięki za odpowiedzi.
2
20 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 sierpnia 2014 - 09:49
#2
Napisano 26 sierpnia 2014 - 10:02
Pasuje wszystko, te silniki różnią się tylko budową "wewnątrz". Cały osprzęt zostaje - będzie to chodziło nawet na starym module zapłonowym i sterowniku KE.
#3
Napisano 26 sierpnia 2014 - 10:30
W takim razie jakby niestety jednak mój 2.0 padł będę zakładał 2,3. Pozostanie tylko kwestia znalezienia "coś wartego" silnika:DDzięki.
#4
Napisano 26 sierpnia 2014 - 10:36
A jeszcze jedno pytanie: może to być serducho z w124?
#5
Napisano 26 sierpnia 2014 - 11:40
Może.
#6
Napisano 26 sierpnia 2014 - 14:47
dzięki;)
#7
Napisano 26 sierpnia 2014 - 21:46
A mógłbyś napisać jakie to ciśnienie oleju jest
ale to z manometru nie z zegarów na desce
bo coś czuję że usiłujesz sobie niepotrzebnych kosztów narobić.
ale to z manometru nie z zegarów na desce
bo coś czuję że usiłujesz sobie niepotrzebnych kosztów narobić.
#8
Napisano 27 sierpnia 2014 - 05:52
Z manometru, jest tak, 900 obrotów, temperatura 85 stopni ciśnienie 1 bar. Temperatura w górę, obroty w dół = coraz gorzej.
#9
Napisano 04 września 2014 - 16:51
Panowie jeszcze jedno pytanie z innej bajki. Znalazłem silnik 2.3 ale goły, jak założę swój KE-jetronic to trzeba go jakoś stroić zapewne do drugiego silnika?? No i jak to zrobić, żeby się później jajca nie działy?
#10
Napisano 05 grudnia 2016 - 13:31
Witam. W tygodniu zaczynam zmianę silnika M102 2.0 na M102 2.3. Mam tylko jedno pytanie, mianowicie silniki różnią się tylko czujnikami temperatury. Wiązka silnika zostaje moje więc teraz pytanie. Czy jak przełoże moje czujniki do 2.3 to to wszystko będzie działać tak jak trzeba? Pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|
|
W201 swap z 1.8 na m104 asr i tempomat problem z obrotami max |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zeejay83 |
|