Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] 2.0 M102 + Turbo


143 odpowiedzi w tym temacie

#81 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 marca 2014 - 00:03

Takie patenty były stosowane dawno temu w F1 i nawet działo- tylko bardzo krótko. Czasem kilka minut- czasem wyścig.



#82 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 maja 2014 - 14:15

Dołączona grafika
A podobno się nie da.

#83 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 09 maja 2014 - 05:04

http://www.benzworld...-1-8-turbo.html

Tutaj nasz kolega "cobesh" chwali się w internetach "swoimi" wyczynami.
a kolega "Johny" znajdzie odpowiedź na nurtujące pytanie na temat wydajności.

edit.

tak mnie zastanawia cobesh dlaczego silnik kreci tylko 5600 ? turbo nie domaga ?

powiedz mi jeszcze czy tam są seryjne graty ?
silnik był modowany ? odprężany ? kuty ? wiesz coś na ten temat ?
zastanawia mnie ile w serii można ładować w niego.. jego granica będzie gdzies w 0.8 bar, ale wole nieprzekonywać się na moim ile wytrzyma =) szukam bezpiecznej, wydajnej granicy.

Użytkownik JuR edytował ten post 09 maja 2014 - 05:09


#84 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 maja 2014 - 15:41

A niby do ilu ma się kręcić m102 na kjecie?

#85 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 14 maja 2014 - 18:06

Kolego do 6500 :D

#86 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 14 maja 2014 - 19:33

do takich obrotów jak ty benzyne, to ja diesla kręce :D..
tak poważnie mówiąc no to spokojnie 6000+ benzyniaka się kręci.
niektóre silniki faktycznie powyżej 6200 miały drastyczny spadek mocy.
i fakt faktem miałem m102 1.8 a teraz mam 2.3 i w sumie to wierce nimi do 6400 :D

odpowiesz na wcześniejsze pytania ?

#87 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 maja 2014 - 22:40

Most jest 3.23 z fabryki wyszło z 3,64, do tego skrzynia jest zmieniona na taką z innymi przełożeniami. I tu są "brakujące" obroty. Z resztą silnik i tak nie generował już mocy więc nie było by sensu go kręcić.

#88 Offline   Johny


  • Postów: 1 685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 maja 2014 - 03:06

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 09 maja 2014 - 05:04 napisał

kolega "Johny" znajdzie odpowiedź na nurtujące pytanie na temat wydajności.
No nie do końca, choć wiedza na przyszłość może się przydać. W moim przypadku nie rozchodzi się o ewentualny problem wydajności, idę w trochę innym kierunku niż cobesh. Póki co zastanawia mnie czy da się i w jaki ewentualny sposób poadać standardową dawkę ale pod zwiększonym ciśnieniem - pisałem to już w tym wątku. Pytałem, bo myślałem, że wtryskiwacze od większych silników (otrzymałem stwierdzenie, że nawet dla m119 są takie same) mają inne parametry pracy i wtedy skupiłbym się na podniesieniu ciśnienia samego dystrybutora.

#89 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 15 maja 2014 - 08:32

Johny to w tą drogę będzie trochę ciężko ..

Cobesch wzmacniałeś motor ?

#90 Offline   SeQ_PL


  • Postów: 224
  • Na forum od: 04 wrz 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:S202 96r 2.5 DT
  • Trzeci Mercedes:S210 99r 2.2 CDI
  • Inne auto:W201 86r 2.0 D

Napisano 18 czerwca 2014 - 12:12

Kij w mrowisko!

Dołączona grafika

W124 kombi, m102 2.0 benzyna, turbo 0,9 bar. Uprzedzam pytania o małą moc itp. Turbo z diesla, wydech został seryjny i jest on do poprawy (potrzebny jest wolny wydech) ;)








Podobne tematy Zwiń