Takie patenty były stosowane dawno temu w F1 i nawet działo- tylko bardzo krótko. Czasem kilka minut- czasem wyścig.
5
[w201] 2.0 M102 + Turbo
Rozpoczęty przez piotrek17120, paź 22 2009 12:42
143 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 08 marca 2014 - 00:03
#83
Napisano 09 maja 2014 - 05:04
http://www.benzworld...-1-8-turbo.html
Tutaj nasz kolega "cobesh" chwali się w internetach "swoimi" wyczynami.
a kolega "Johny" znajdzie odpowiedź na nurtujące pytanie na temat wydajności.
edit.
tak mnie zastanawia cobesh dlaczego silnik kreci tylko 5600 ? turbo nie domaga ?
powiedz mi jeszcze czy tam są seryjne graty ?
silnik był modowany ? odprężany ? kuty ? wiesz coś na ten temat ?
zastanawia mnie ile w serii można ładować w niego.. jego granica będzie gdzies w 0.8 bar, ale wole nieprzekonywać się na moim ile wytrzyma =) szukam bezpiecznej, wydajnej granicy.
Tutaj nasz kolega "cobesh" chwali się w internetach "swoimi" wyczynami.
a kolega "Johny" znajdzie odpowiedź na nurtujące pytanie na temat wydajności.
edit.
tak mnie zastanawia cobesh dlaczego silnik kreci tylko 5600 ? turbo nie domaga ?
powiedz mi jeszcze czy tam są seryjne graty ?
silnik był modowany ? odprężany ? kuty ? wiesz coś na ten temat ?
zastanawia mnie ile w serii można ładować w niego.. jego granica będzie gdzies w 0.8 bar, ale wole nieprzekonywać się na moim ile wytrzyma =) szukam bezpiecznej, wydajnej granicy.
Użytkownik JuR edytował ten post 09 maja 2014 - 05:09
#84
Napisano 14 maja 2014 - 15:41
A niby do ilu ma się kręcić m102 na kjecie?
#85
Napisano 14 maja 2014 - 18:06
Kolego do 6500
#86
Napisano 14 maja 2014 - 19:33
do takich obrotów jak ty benzyne, to ja diesla kręce ..
tak poważnie mówiąc no to spokojnie 6000+ benzyniaka się kręci.
niektóre silniki faktycznie powyżej 6200 miały drastyczny spadek mocy.
i fakt faktem miałem m102 1.8 a teraz mam 2.3 i w sumie to wierce nimi do 6400
odpowiesz na wcześniejsze pytania ?
tak poważnie mówiąc no to spokojnie 6000+ benzyniaka się kręci.
niektóre silniki faktycznie powyżej 6200 miały drastyczny spadek mocy.
i fakt faktem miałem m102 1.8 a teraz mam 2.3 i w sumie to wierce nimi do 6400
odpowiesz na wcześniejsze pytania ?
#87
Napisano 14 maja 2014 - 22:40
Most jest 3.23 z fabryki wyszło z 3,64, do tego skrzynia jest zmieniona na taką z innymi przełożeniami. I tu są "brakujące" obroty. Z resztą silnik i tak nie generował już mocy więc nie było by sensu go kręcić.
#88
Napisano 15 maja 2014 - 03:06
Użytkownik JuR dnia 09 maja 2014 - 05:04 napisał
kolega "Johny" znajdzie odpowiedź na nurtujące pytanie na temat wydajności.
#89
Napisano 15 maja 2014 - 08:32
Johny to w tą drogę będzie trochę ciężko ..
Cobesch wzmacniałeś motor ?
Cobesch wzmacniałeś motor ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|