Jak już gumę w kształcie "U" masz sparciała - wymieniaj, minimalna dziurka może powodować strzał.
Druga sprawa to, zawór powietrza dodatkowego (zaznaczony czerwoną strzałką) można sprawdzić palcami, tzn. wyciągamy go - banalne wyciągnięcie, wszystko na siłę idzie. Trzymając go w ręku wsadzamy najmniejszy palec do środka i próbujemy poruszać nim, jeżeli chodzi luźno to dobrze*... jeżeli beton to kiszka i będzie potrzebna wymiana lub można spróbować ustawić mu minimalne otwarcie powietrza i obroty będą, np. 800... ale to opcja dla wytrwałych
* sugeruje 48h maczania w benzynie ekstrakcyjnej
0
Puszczam gaz a on nadal trzyma obroty. M102
Rozpoczęty przez michancio, mar 17 2010 18:35
33 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 17 marca 2010 - 22:49
#12 Gość__
Napisano 18 marca 2010 - 09:22
Miałem w benzyniaku to samo, z tym, że obroty były tak niestabilne, że gasł na światłach itp. Wymiana zaworu powietrza dodatkowego nie dała kompletnie nic (oprócz -700 zł w portfelu, bo niepotrzebnie kupiłem oryginał nowy i teraz mam 2 niepotrzebne w szafie - btw, ktoś potrzebuje?). Kalosz był pęknięty, też mam nowy i nic, nie mam sił, auto stoi w garażu a ja jeżdżę dieslem. Gaz to zło.
#13
Napisano 18 marca 2010 - 09:26
tklich, tez tak mam stoisz na swiatlach jest rowno nagle podskakuje do gory spada ostro w dol obrotomierz czasami sa dzwieki jakby go podtrzymywalo a czasami jakby sie zachlysnal i gasl,te objawy sa tylko na PB na LPG jest ok. Jesli chodzi o to to wymien czujnik obrotow koszt za uzywke 150zl napewno pomoze:)
#14 Gość__
Napisano 18 marca 2010 - 09:29
marcin124ce, auto jest na sprzedaż, to, co za nie dostanę, inwestuję w diesla, więc już dam sobie z nim spokój ale dzięki za info, w razie czego będę miał na uwadze
#15
Napisano 18 marca 2010 - 16:30
A powie mi ktoś co to za urzadzenia oznaczone dwoma pozostałymi strzałkami na zdjeciu wyzej ?????
#16
Napisano 18 marca 2010 - 18:13
Strzelam, bo mało widać
Żółty - potencjometr?
Niebieski - w moim przypadku, żeby dostać się do potencjometru musiałem to odkręcić - delikatnie poleciała benzynka z tego
Żółty - potencjometr?
Niebieski - w moim przypadku, żeby dostać się do potencjometru musiałem to odkręcić - delikatnie poleciała benzynka z tego
#17
Napisano 18 marca 2010 - 19:19
Rozkreciłem dzis troche swoja mercedes i wyjałem tą cześc co jest oznaczona czerwona strzałka chodzi luzno bez problemu.
Ale nie wiem jak bedzie sie zachowywał teraz bo na luzie wydaje sie dobrze po złozeniu do kupy jutro jade to pracy to dam znac co i jak
Ale nie wiem jak bedzie sie zachowywał teraz bo na luzie wydaje sie dobrze po złozeniu do kupy jutro jade to pracy to dam znac co i jak
#18
Napisano 18 marca 2010 - 19:56
mimo to teraz jak masz go w ręce pier****** nim w twardy stół z 20x i chociaż przez 3h pomaczaj go w benzynie ekstrakcyjnej - pinami do góry nie zamaczając ich of course.
#19
Napisano 18 marca 2010 - 21:27
Narazie złozyłem wszystko do kupy i wydaje sie byc dobrze ale jak bedzie jutro to zobacze narazie jest super....
Dodam jeszcze ze dziś powąchałem spaliny i śmierdzi taka troche nie dopalona benzyna jakby...
Czemu tak moze byc??
Dodam jeszcze ze dziś powąchałem spaliny i śmierdzi taka troche nie dopalona benzyna jakby...
Czemu tak moze byc??
#20
Napisano 19 marca 2010 - 05:59
Może ktoś grzebał przy mieszance? U mnie tak grzebali kiedy zakładali lpg
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|