Witam wszystkich. Otóż od jakiegoś czasu miałem taki problem, że obroty delikatnie falowały. Potem kilkukrotnie zafalowały bardzo mocno (przygasały lampki w środku, a na desce zapaliła się na moment kontrolka ładowania. Potem silnik zaczął chodzić jakby na nie wszystkie cylindry. Przy próbie dodania gazu, silnik zamiast przyspieszać-zwalniał. Wyrzucało paliwo z wydechu. Teraz wogóle nie zapala.............. Paliwo dochodzi. Cewki sprawne. Jakieś pomysły? Stało się praktycznie z dnia na dzień....
2
[w140] M119 nie odpala....
Started by lutek66, Nov 24 2011 12:34
105 replies to this topic
#1
Posted 24 November 2011 - 12:34
#2
Posted 24 November 2011 - 15:46
KAMILW124 napisał:
wiązka silnika prz tych objawach wg mnie 99% prawdopodobienstwa
Wiązka jest zrobiona i jeżdżę już na niej z pół roku.... Objawy od ok tygodnia......
#3
Posted 24 November 2011 - 16:40
Wiązkę przepustnicy sprawdzałeś ?
#4
Posted 24 November 2011 - 16:48
Wiązka przepustnicy wygląda jak nowa. Kabel jest miękki a płytka drukowana jest zdrowa i sprawna. Przepustnica chodzi jak trzeba. Jak to sprawdzić czy to komputer? Jeszcze jedna sprawa. Jak podaje na zapłon, to pojawia sie prąd na cewkach. Jak silnik "zakręci" to to napięcie zanika..... Do następnego włączenia samego zapłonu. Gdzie cewki prądu dostają bo masę chyba mają na stałe.....?
#5
Posted 24 November 2011 - 16:52
Podłącz się pod Sd. Powtarzam się tym w każdym temacie ale ja np dzięki niemu naprawiłem uszkodzony komputer i wiele innych rzeczy.
#6
Posted 24 November 2011 - 16:59
Problem jest taki, że ani SD nie przyjedzie do mnie, ani ja nie pojade do SD..... :-(
\
\
#7
Posted 25 November 2011 - 07:27
Dioda w zupełności wystarczy.
#8
Posted 25 November 2011 - 15:39
Nie chce być złym prorokiem, ale u mnie mega podobne objawy były przed śmiercią modułu zapłonu... Może idź w tym kierunku. I sprawdź czy masz napięcie na świecach...
#9
Posted 25 November 2011 - 16:12
Prądu na świecach nie będzie bo cewka (jedna i druga) przestaje go podawać po jednym obrocie rozrusznikiem...... A ten moduł zapłonu gdzie się znajduje?
#10
Posted 28 November 2011 - 13:43
Dobra. Po dokładnym sprawdzeniu okazuje się, że jest iskra na wszystkich cylindrach. Dochodzi również paliwo (śmierdzi przy kręceniu i w tej rurce na silniku również jest, bo pryska z zaworu). A auto dalej nie pali. Wymieniony został podejrzany czujnik temperatury (wcześniej był problem z paleniem na ciepło przez ów czujnik). Silnik dalej nie zapala. Udało mi się wybłyskać błędy i wieczorem siądę i wypisze co i jak. Zastanawia mnie tylko co może blokować rozruch skoro jest i paliwo i iskra......
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
||
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|