Service manual do 722.6
http://www.w124perfo..._722.6_ATSG.pdf
15
137 replies to this topic
#31
Posted 19 July 2013 - 18:44
#32
Posted 24 September 2013 - 14:38
Gdyby kogoś interesowało, co się stanie, jeśli w czasie jazdy wrzucimy R, odpowiadam - nic - nie da się przesunąć dźwigni w położenie R gdy samochód się przemieszcza - blokada "fizyczna", zapewne realizowana przez któryś zawór w płycie sterującej. Oczywiście, przykładając siłę równą r*4, gdzie r=zdrowy rozsądek, może udać nam się wrzucić bieg wsteczny. Co wtedy - nie wiem.
W skrzyni 722.6 jest to zabezpieczone "z poziomu lewarka" - dwa mechanizmy zapadkowe i dwa elektromagnesy - jeden blokuje zmianę z położenia P przy braku naciśnięcia hamulca, drugi blokuje położenia R i P, gdy samochód jest w ruchu.
W skrzyni 722.6 jest to zabezpieczone "z poziomu lewarka" - dwa mechanizmy zapadkowe i dwa elektromagnesy - jeden blokuje zmianę z położenia P przy braku naciśnięcia hamulca, drugi blokuje położenia R i P, gdy samochód jest w ruchu.
#33
Posted 24 September 2013 - 17:08
A tak zapytam, to Ty chwiałeś wrzucić R w czasie jazdy ?
#34
Posted 24 September 2013 - 17:11
Nie, nie chciałem, "wyszło" mi to samo w czasie testów skrzyni bez podpiętego wału napędowego.
#35
Posted 24 September 2013 - 17:55
To inna sprawa
#36
Posted 24 September 2013 - 19:55
Hmmm a to ciekawe bo na innych forach nazywaja to cyganskim testem czy cos w tym stylu Czyli bujda jedna wielka.
#37
Posted 24 September 2013 - 20:38
Niekoniecznie.
Osobiście sprawdzałem ten "cygański test" i mam zgoła odmienne zdanie od m104user.
Sprawdziłem to i chcący i niechcący raz nawet, i zawsze się udawało podczas jazdy - przy czym "jazda" mam na myśli toczenie się bez gazu.
Osobiście sprawdzałem ten "cygański test" i mam zgoła odmienne zdanie od m104user.
Sprawdziłem to i chcący i niechcący raz nawet, i zawsze się udawało podczas jazdy - przy czym "jazda" mam na myśli toczenie się bez gazu.
#39
Posted 24 September 2013 - 21:39
Ja próbowałem takiego "testu", co prawda na śniegu zeby w razie co ale sądzę że przy tych 20-30km/h można już upie.. ć półoś albo coś w tym obrębie.
#40
Posted 25 September 2013 - 07:31
Ja testowałem to w dwóch skrzyniach 722.369, więc wszyscy posiadacze e320 z czterobiegowym automatem nie muszą już sprawdzać.
Zgodzę się także, że wrzucenie P, gdy skrzynia się "kręci", zwłaszcza szybko, (przerzucenie z R) powoduje fajne wrażenia akustyczne
Zgodzę się także, że wrzucenie P, gdy skrzynia się "kręci", zwłaszcza szybko, (przerzucenie z R) powoduje fajne wrażenia akustyczne
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Pinned [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|