w końcu jest:)
pierwszy wypust
bez zbednej elektroniki
100% oryginał żadnych modyfikacji
hard top idelany, jednak muszę zdejmować ręcznie,
soft top puścił szew na 15cm szybki bocznej
przebieg 220tkm i mniej więcej się zgadza z wpisami i widać po stanie pojazdu
V8 to jest to... :D:D dźwięk ....bezcenny, a jest na oryginalnym tłumiku, jak bym miał preróbkę to by bulgotał dopiero:)
230km/h sprawdzone praktycznie nic mu podskoczy na naszej autostradzie:) passacik próbował ale wymiękł
i już pierwsze straty...podwinęło mi się lewe nadkole przy tych 230 i spiłowałem je...
na podjeździe rozdarłem osłone katalizatora, ale w sumie i tak była cała przerdzewiała
jeżeli chodzi o spalanie....jak tym jechać i nie deptać gazu....no nie idzie.... :D aż sie prosi, wtedy żre jak smok
na banie jadąc z berlina delikatnie 100-120km/h pali 12-14litrów. do przyjęcia.
oczywiście dziura w oparciu jest...
3
[R129] majsterus sl500`90
Started by majsterus, Sep 16 2012 11:17
248 replies to this topic
#1
Posted 16 September 2012 - 11:17
#2
Posted 16 September 2012 - 11:38
Kultowy wóz mimo, że opis bez ładu i składu.
Trochę pracy na pewno wymaga no i pomarańcze z przodu obowiązkowo.
Trochę pracy na pewno wymaga no i pomarańcze z przodu obowiązkowo.
#3
Posted 16 September 2012 - 11:42
fajne auto popieram kolege wyżej powodzenia w odbudowie ))
#4
Posted 16 September 2012 - 12:59
Ta kiera jest obrzydliwa, ale niestety występowała na początku produkcji R129.
#5
Posted 16 September 2012 - 13:28
licznik ma wymieniony, od nowszego modelu, szwab mówił ze wymienił,
na nim jest 22tkm wykręcone
jest też kontrolka asr, którego nie ma.
auto ma 23 lata...na ten wiek uważam że jest w dobrym stanie. mam eklase z `93 i przy sl to szrot.
oglądałem inne sl z przebiegiem 200tkm, i tamte wyglądały dużo gorzej.
nie spieram ze ma taki przebieg, może być więcej.
cene zaproponujcie...na ile wyceniacie
dodam, że nie ma obudowy prawego lusterka.
ale dostałem windshot gratis
na nim jest 22tkm wykręcone
jest też kontrolka asr, którego nie ma.
auto ma 23 lata...na ten wiek uważam że jest w dobrym stanie. mam eklase z `93 i przy sl to szrot.
oglądałem inne sl z przebiegiem 200tkm, i tamte wyglądały dużo gorzej.
nie spieram ze ma taki przebieg, może być więcej.
cene zaproponujcie...na ile wyceniacie
dodam, że nie ma obudowy prawego lusterka.
ale dostałem windshot gratis
Edited by majsterus, 16 September 2012 - 13:37.
#6
Posted 16 September 2012 - 13:42
Zrobić szrota z W124 to naprawdę trzeba się postarać.
10 koła plus opłaty.
10 koła plus opłaty.
#7
Posted 16 September 2012 - 16:14
10 koła to spróbuj poszukać
124 tyle kosztuje.
mniej niż 6k eur:)
124 tyle kosztuje.
mniej niż 6k eur:)
Edited by majsterus, 16 September 2012 - 16:15.
#8
Posted 16 September 2012 - 16:16
Istnieje coś takiego jak czysta ironia na tym świecie jeszcze.
Auto kupione typowo weekendowo rzecz jasna?
Auto kupione typowo weekendowo rzecz jasna?
#9
Posted 16 September 2012 - 17:46
jak najbardziej:)
wokół komina i do garażu.
lakier odświeżony kilka lat temu, ale dość profesjonalnie.
wokół komina i do garażu.
lakier odświeżony kilka lat temu, ale dość profesjonalnie.
Edited by majsterus, 16 September 2012 - 17:48.
#10
Posted 16 September 2012 - 18:14
Pierwsze wypusty R129 miały taką skórę która się przecierała po około 120-150tys km, więc stan wnętrza jest niezły. Przebieg 220tys km to jak dla tego silnika nie dużo, natomiast sporo jak dla skrzyni. Standardem jest kończący się wsteczny przy około 260tys km.
To jest silnik na KE więc spalanie normalne. Nie wolno go porównywać z LH. Wiązka też jest zdecydowanie mniejsza. Na pewno wymień rurę od dolotu, to jeszcze kilka KM uda ci się przywrócić jak nie będzie zasysał gorącego powietrza.
Wydech... zdecydowanie warto odetkać, czyli wywalić katalizator.
Ładny samochód. Oby jak najdłużej służył bezawaryjnie, tego ci życzę.
To jest silnik na KE więc spalanie normalne. Nie wolno go porównywać z LH. Wiązka też jest zdecydowanie mniejsza. Na pewno wymień rurę od dolotu, to jeszcze kilka KM uda ci się przywrócić jak nie będzie zasysał gorącego powietrza.
Wydech... zdecydowanie warto odetkać, czyli wywalić katalizator.
Ładny samochód. Oby jak najdłużej służył bezawaryjnie, tego ci życzę.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]majsterus w124T 200E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[S124] majsterus 2.5D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[w124] majsterus 400E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[W124]majsterus 200E `93 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[W124] majsterus 230E 1988r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|