Więc materiałowe fotele w Mercedesach są słabej jakości, bo mój ma nieco ponad 230 tysiecy, a boczek cały przetarty. Reszta tapicerki jakby wyprać , byłaby jak nowa
3
[R129] majsterus sl500`90
Started by majsterus, Sep 16 2012 11:17
248 replies to this topic
#21
Posted 23 September 2012 - 21:27
#22
Posted 23 September 2012 - 21:30
takie siedzenia - za każdym razem przy wsiadaniu dupą się obciera o te boki i się przecierają.
#23 Gość_felix_
Posted 23 September 2012 - 21:36
Dokladnie zalezy ile razy sie wsiada- wysiada. Na swoim przykladzie wiem ze przez 40kkm mozna wychechlac boczek do bebechow.
#24
Posted 23 September 2012 - 21:38
też znam taki przykład - przez 70kkm siedzenie wydarte że aż pręt od stelaża wylazł
#25
Posted 23 September 2012 - 21:40
Do tego też dążyłem potem ludzie myślą, że jak fotel przetarty to 'panie ,jak już żes pan fotel roztargał to z 600 000 ma to to nalatane'. Aczkolwiek myślałem, że skóra w takim sl500 więcej wytrzyma, no ale jak widać jest podobnie.
#26
Posted 24 September 2012 - 08:52
Weź pod uwagę że do SL`a wsiada się zdecydowanie niżej i trochę trudniej bo jest niższy.
Nie ma opcji abyś dupskiem nie zahaczył o ten boczek, już sam ćwiczę wsiadanie, ale nie idzie, zawsze przytrzesz.
W124, SEC mają wyższe zawieszenie i trochę inaczej wyprofilowane boczki, najtrwalszy z nich jest SEC, nie widziałem W126 z dziurą na boczku.
A w SL prawie każdy jak nie jest mocno wytarty to łata wklejona.
Skóra w tym miejscu jest bardzo miękka prawdopodobnie z tego powodu, że bez przerwy jest ugniatana a to powoduje wycieranie i dziurę.
Nie ma opcji abyś dupskiem nie zahaczył o ten boczek, już sam ćwiczę wsiadanie, ale nie idzie, zawsze przytrzesz.
W124, SEC mają wyższe zawieszenie i trochę inaczej wyprofilowane boczki, najtrwalszy z nich jest SEC, nie widziałem W126 z dziurą na boczku.
A w SL prawie każdy jak nie jest mocno wytarty to łata wklejona.
Skóra w tym miejscu jest bardzo miękka prawdopodobnie z tego powodu, że bez przerwy jest ugniatana a to powoduje wycieranie i dziurę.
#27
Posted 24 September 2012 - 09:20
swoją drogą należy pamiętać też że SL jest autem dużo rzadziej używanym, mało kto lata tym w zimie, najczęściej to auto sezonowe więc to też może dać trochę do myślenia, ale tak btw to zawsze dziwiły mnie akcje typu łata wklejona w boczek - zresztą w okropny nieumiejętny sposób skoro obszycie takiego boczka u tapicera kosztuje nie wiem 200-300pln? powiedzmy sobie ze przy aucie pokroju SL'a to żart nie kwota a niestety często takie auta się widzi z takimi "zabiegami"..
#28
Posted 25 September 2012 - 08:38
Pierwsze SL bardzo mi się podobają. Jak juz napisano, koniecznie pomarańczowe kierunki trzeba założyć. Trochę kosmetyki i będzie malina.
Co do tapicerki to Essi już napisał
Co do tapicerki to Essi już napisał
Użytkownik EssiRS dnia 16 September 2012 - 18:14 napisał
Pierwsze wypusty R129 miały taką skórę która się przecierała po około 120-150tys km, więc stan wnętrza jest niezły.
#29
Posted 25 September 2012 - 15:33
No nie trochę kosmetyki....
1. pęknięcie zderzaka lewy narożnik 3-4cm - cały do malowania
2. naprawa siedzeń
3. malowanie lusterka prawego, mam już założone czarne
4. planowanie lub wymiana tarczy tył bo buczą przy 100km/h
5. wybebeszenie całej tapicerki do mycia kacherem latem
6.wymiana kierownicy
7. nowy prawy dolot
8.olej filtry
9 .pilot do centralnego
10. wymiana naprawa nakola które starłem
11. malowanie obudowy lampki kabiny
12. usunięcie rdzy z klapy i spodu drzwi
13. usunięcie obudowy kata, bo rozdarłem i mi wisi, a auto jest paskudnie niskie...
itd....
o tak po krótce:)
byle do lata:)
1. pęknięcie zderzaka lewy narożnik 3-4cm - cały do malowania
2. naprawa siedzeń
3. malowanie lusterka prawego, mam już założone czarne
4. planowanie lub wymiana tarczy tył bo buczą przy 100km/h
5. wybebeszenie całej tapicerki do mycia kacherem latem
6.wymiana kierownicy
7. nowy prawy dolot
8.olej filtry
9 .pilot do centralnego
10. wymiana naprawa nakola które starłem
11. malowanie obudowy lampki kabiny
12. usunięcie rdzy z klapy i spodu drzwi
13. usunięcie obudowy kata, bo rozdarłem i mi wisi, a auto jest paskudnie niskie...
itd....
o tak po krótce:)
byle do lata:)
Edited by majsterus, 25 September 2012 - 15:33.
#30
Posted 06 October 2012 - 22:50
Ostatnie fotki przed wstawieniem do garażu na przyszły rok....
i ku...a chyba czeka mnie to samo co Essiego.....wymiana nagrzewnicy, bo mam mokro pod girkami kierowcy...
cóż będę gupolem, ale zawsze mi się bardzo podobał jasny kufer, jak tylko kiedyś otworzyłem w w124 ce klapę....i to jest to
zapobiegliwy Niemiec nawet woził paliwo w bańce:) i klemy i płyny do czyszczenia...
i ku...a chyba czeka mnie to samo co Essiego.....wymiana nagrzewnicy, bo mam mokro pod girkami kierowcy...
cóż będę gupolem, ale zawsze mi się bardzo podobał jasny kufer, jak tylko kiedyś otworzyłem w w124 ce klapę....i to jest to
zapobiegliwy Niemiec nawet woził paliwo w bańce:) i klemy i płyny do czyszczenia...
Edited by majsterus, 06 October 2012 - 22:51.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]majsterus w124T 200E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[S124] majsterus 2.5D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[w124] majsterus 400E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[W124]majsterus 200E `93 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[W124] majsterus 230E 1988r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|