Użytkownik szymtro dnia 14 June 2014 - 21:28 napisał
Panowie ostrożnie z poradami w tym przypadku.
Mi wygląda na źle dobraną średnicę palnika do przepływu albo lewe powietrze dostające się już za palnikiem.
Oprócz tego parownik może niezbyt "lubić" ten zakres pracy który pasuje palnikowi.
Prawdopodonbnie dlatego śruba musi być wykręcona żeby silnik jakoś ciągnął na wyższych a na niskich zalewa.
W tym wypadku krokowy może być konieczny aby to właściwie działało.
Jeżeli do tego przygasa po puszczeniu gazu.
Kompensacja pewnie trochę pomoże ale prawdopodobnie trzeba będzie wymienić parownik na zupełnie innego typu.
Mi wygląda na źle dobraną średnicę palnika do przepływu albo lewe powietrze dostające się już za palnikiem.
Oprócz tego parownik może niezbyt "lubić" ten zakres pracy który pasuje palnikowi.
Prawdopodonbnie dlatego śruba musi być wykręcona żeby silnik jakoś ciągnął na wyższych a na niskich zalewa.
W tym wypadku krokowy może być konieczny aby to właściwie działało.
Jeżeli do tego przygasa po puszczeniu gazu.
Kompensacja pewnie trochę pomoże ale prawdopodobnie trzeba będzie wymienić parownik na zupełnie innego typu.
Mikser typu "czołg" powinien spełniać zadanie.
Parownik 100hp tym bardziej powinien pracować gładko.
O lewym powietrzu pisałem na stronie nr1, jak i liscie rzeczy do sprawdzenia.
w trybie "hamowanie silnikiem" krokowiec ma prawo udusić silnik.
Osobiście nie miałem doczynienia z kompensacją i nie miałem problemów z puszczaniem sprzegła czy to po hamowaniu silnikiem czy po wrzuceniu sprzegla powyzej 140km/h
oczywiście parownik przydałby się mocniejszy, może za mało podawać przy wysokich obrotach, ale zdławisz lekko dolot i działa..
zwykły register, porządek z zapłonem i lewym powietrzem, ewentualne zdławienie dolotu i musi grać.
korektor ustaw na S tak aporpo.