Skocz do zawartości




- - - - -

MB 190E 2.0 Spalanie lpg 18-20l


79 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 11 czerwca 2014 - 18:52

jeszcze nie miałem problemów z registrem zamiast krokowca O.o
do upierdliwych buców się nie jeździ.. ja mam jedną stacje i jej sie trzymam.
albo dbają o klienta, albo klientów nie mają.



#22 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 11 czerwca 2014 - 22:43

Też jeżdżę na jedną stację od kilku lat, zawsze był starszy miły facet nie czepiający się ale raz się trafił jakiś nowoprzyjęty czy na zastępstwie i miałem maglowanie auta konkret. Niedociągnięcia były ale poburczał i przepuścił.

#23 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 12 czerwca 2014 - 16:09

Więc wywalać krokowca i wstawić zwykłą śrubę,tak? Później wyregulować na 3 tyś. obrotów do momentu aż będzie przygasał i odkręcić o jeden obrót?

#24 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 czerwca 2014 - 16:52

Ty i tak masz śrubę(krokowiec ze śrubą) ale zdemontuj krokowiec a załóż register 19-19mm. Jeżeli na Pb auto nie przygasa itd to na gazie też nie powinno po dobrej regulacji.

#25 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 12 czerwca 2014 - 19:29

No to co mi da jak wywale krokowca i wstawie śrubę.Będzie to samo i spalanie też 19l/100km

Chodzi mi o spalanie a nie o gaśnięcie

Użytkownik Merc190E edytował ten post 12 czerwca 2014 - 19:30


#26 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 czerwca 2014 - 20:34

To odłącz wtyk od krokowca i reguluj normalnie jak w Igen. Tylko trzepień krokowca na max musi być do góry podniesiony. Sondę masz sprawną i parownik?

#27 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 13 czerwca 2014 - 00:23

Parownik sprawny.Nie wiem dokładnie jak z sondą

#28 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 czerwca 2014 - 07:28

Sonda do Igen(śruby) nie potrzebna ale może padła i krokowcem jest złe sterowanie jak zaczął Tobie nagle tyle palić. W tych niby IIgen z tego co pamiętam przepływ na śrubie był mocno odkręcony.

#29 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 13 czerwca 2014 - 11:02

cholera nie kombinuj z tym krokowcem tylko go wywal.
kup register za pare zł i wyreguluj. od momentu 3 tys obr daj mu 1,25-1,5 obr.
wtedy jak zrobisz setke i spali dużo przykręć ćwiartkę do np, 1,25.
ale powinno być dobrze.

Cytat

No to co mi da jak wywale krokowca i wstawie śrubę.Będzie to samo i spalanie też 19l/100km

ten durny krokowiec sam się otwiera i zamyka. on sie automatycznie otworzy na xx kroków co może odpowiadać 2 obr od 3000. i jest mega bogato, czaisz ? wtedy tyle pali. daj register- zwykłą śrubę.

#30 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 13 czerwca 2014 - 15:09

To jak mam krokowca ze śrubą i jak ją przykręce to nie ma znaczenia bo i tak krokowiec z sondy bierze impuls i sie otwiera jak chce? Palił tyle od kupna.Przykręciłem śrubę o dwa obroty i spalił 14/100km po zatankowaniu znowu 19/100 i tak cały czas








Podobne tematy Zwiń