jeszcze nie miałem problemów z registrem zamiast krokowca O.o
do upierdliwych buców się nie jeździ.. ja mam jedną stacje i jej sie trzymam.
albo dbają o klienta, albo klientów nie mają.
0
MB 190E 2.0 Spalanie lpg 18-20l
Rozpoczęty przez Merc190E, cze 04 2014 19:19
79 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 11 czerwca 2014 - 18:52
#22
Napisano 11 czerwca 2014 - 22:43
Też jeżdżę na jedną stację od kilku lat, zawsze był starszy miły facet nie czepiający się ale raz się trafił jakiś nowoprzyjęty czy na zastępstwie i miałem maglowanie auta konkret. Niedociągnięcia były ale poburczał i przepuścił.
#23
Napisano 12 czerwca 2014 - 16:09
Więc wywalać krokowca i wstawić zwykłą śrubę,tak? Później wyregulować na 3 tyś. obrotów do momentu aż będzie przygasał i odkręcić o jeden obrót?
#24
Napisano 12 czerwca 2014 - 16:52
Ty i tak masz śrubę(krokowiec ze śrubą) ale zdemontuj krokowiec a załóż register 19-19mm. Jeżeli na Pb auto nie przygasa itd to na gazie też nie powinno po dobrej regulacji.
#25
Napisano 12 czerwca 2014 - 19:29
No to co mi da jak wywale krokowca i wstawie śrubę.Będzie to samo i spalanie też 19l/100km
Chodzi mi o spalanie a nie o gaśnięcie
Chodzi mi o spalanie a nie o gaśnięcie
Użytkownik Merc190E edytował ten post 12 czerwca 2014 - 19:30
#26
Napisano 12 czerwca 2014 - 20:34
To odłącz wtyk od krokowca i reguluj normalnie jak w Igen. Tylko trzepień krokowca na max musi być do góry podniesiony. Sondę masz sprawną i parownik?
#27
Napisano 13 czerwca 2014 - 00:23
Parownik sprawny.Nie wiem dokładnie jak z sondą
#28
Napisano 13 czerwca 2014 - 07:28
Sonda do Igen(śruby) nie potrzebna ale może padła i krokowcem jest złe sterowanie jak zaczął Tobie nagle tyle palić. W tych niby IIgen z tego co pamiętam przepływ na śrubie był mocno odkręcony.
#29
Napisano 13 czerwca 2014 - 11:02
cholera nie kombinuj z tym krokowcem tylko go wywal.
kup register za pare zł i wyreguluj. od momentu 3 tys obr daj mu 1,25-1,5 obr.
wtedy jak zrobisz setke i spali dużo przykręć ćwiartkę do np, 1,25.
ale powinno być dobrze.
ten durny krokowiec sam się otwiera i zamyka. on sie automatycznie otworzy na xx kroków co może odpowiadać 2 obr od 3000. i jest mega bogato, czaisz ? wtedy tyle pali. daj register- zwykłą śrubę.
kup register za pare zł i wyreguluj. od momentu 3 tys obr daj mu 1,25-1,5 obr.
wtedy jak zrobisz setke i spali dużo przykręć ćwiartkę do np, 1,25.
ale powinno być dobrze.
Cytat
No to co mi da jak wywale krokowca i wstawie śrubę.Będzie to samo i spalanie też 19l/100km
ten durny krokowiec sam się otwiera i zamyka. on sie automatycznie otworzy na xx kroków co może odpowiadać 2 obr od 3000. i jest mega bogato, czaisz ? wtedy tyle pali. daj register- zwykłą śrubę.
#30
Napisano 13 czerwca 2014 - 15:09
To jak mam krokowca ze śrubą i jak ją przykręce to nie ma znaczenia bo i tak krokowiec z sondy bierze impuls i sie otwiera jak chce? Palił tyle od kupna.Przykręciłem śrubę o dwa obroty i spalił 14/100km po zatankowaniu znowu 19/100 i tak cały czas
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W201 190e pali jak smok |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jarek2203 |
|
||
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
Wycena Mercedes Benz 190e 201 |
HydePark | octawius1 |
|
||
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|