Okfajnie dzięki za podpowiedź z tym zlaniem płynu i filterkiem.
Filterek rozumiem, że dostanę w każdym motoryzacyjnym, płynu ile wchodzi, czy litr starczy?
A co do ucha pompy, patrzyłem tam i narazie nie widziałem żadnego pęknięcia, nawet po szarpaniu całą pompą, chyba że źle patrzyłem to proszę naprowadź mnie...
Ja muszę się w razie co rozglądać za dobrą używką :-)
1
107 replies to this topic
#11
Posted 17 September 2017 - 06:27
#12
Posted 17 September 2017 - 07:08
Tu masz numer filtra bosch 1 457 429 416 albo febi FE 03 423 według tych numerów znajdziesz inne zamienniki.
#13
Posted 17 September 2017 - 07:27
Możesz jeszcze spróbować regenerować swoją pompę (o ile nie są popękane uszy). Tu http://mb201-124.eu/...__fromsearch__1
A jak wymienić płyn tu: http://mb201-124.eu/...h__1#entry16853
Oba tematy w naszym FAQ
A jak wymienić płyn tu: http://mb201-124.eu/...h__1#entry16853
Oba tematy w naszym FAQ
#14
Posted 17 September 2017 - 08:39
Użytkownik GORCZYK dnia 17 September 2017 - 06:27 napisał
Filterek rozumiem, że dostanę w każdym motoryzacyjnym, płynu ile wchodzi, czy litr starczy?
Filterek powinieneś dostać w prawie każdym motoryzacyjnym. Nawet, jeśli nie na miejscu, to bez problemu Ci zamówią, jak każdy inny filtr.
Oleju starczy Ci litr bez problemu. Wchodzi jakieś ~300-400ml, jeśli dobrze pamiętam. Ja wlewam Mobil ATF 320.
#15
Posted 17 September 2017 - 13:34
Mogę mieć nową pompę, ale typ 75 a ja mam 72 czy to coś zmienia?
#16
Posted 17 September 2017 - 14:32
Użytkownik GORCZYK dnia 17 September 2017 - 13:34 napisał
Mogę mieć nową pompę, ale typ 75 a ja mam 72 czy to coś zmienia?
Pompa o której piszesz powinna pasować. Różnice są gwintach przewodów wychodzących z pompy. Jednak zanim kupisz, to sprawdź jeszcze raz to mocowanie pompy. Może wystarczy ją tylko dokręcić? Problemy z hałasem pompy masz w tym temacie też: http://mb201-124.eu/...ieki/page__hl__ typ pompa
PS Korzystaj z opcji Szukaj i znajdziesz mnóstwo wiedzy na tym Forum.
#17
Posted 17 September 2017 - 19:14
Wyszukałem mnóstwo wiedzy na forum, założyłem temat bo nie wszędzie byl pod uwage brany temat ściągnięcia paska klinowego i uruchomienia silnika.
Silnik siedzi w mojej 190tce i jest to om605 z C klasy 93-94 rok.
Z tego co już się dowiadywałem to powinna pasować....
Silnik siedzi w mojej 190tce i jest to om605 z C klasy 93-94 rok.
Z tego co już się dowiadywałem to powinna pasować....
#18
Posted 18 September 2017 - 13:47
Dziś będę miał nową pompę, płyn do wspomagania, kupiłem już nawet pasek nowy także do końca tygodnia wyjaśni sie czy wymiana pomogła :-)
#19
Posted 19 September 2017 - 12:23
Pompa wymieniona, jutro jeszcze uszczelnie koło pasowe na wale ale olej leci mi tak jakby ze śruby ze środka i ścieka przodem koła pasowego...
Mam tez na jutro nowy pasek przygotowany i olej na dolanie.
Teraz na postoju jest trochę ciszej ale przy skręcie lub delikatnym ruszaniu dźwięk się nadal pojawia.
Czy może mieć coś wspólnego koło pasowe na wale lub sam wał? Już nie wiem co myśleć...
Mam tez na jutro nowy pasek przygotowany i olej na dolanie.
Teraz na postoju jest trochę ciszej ale przy skręcie lub delikatnym ruszaniu dźwięk się nadal pojawia.
Czy może mieć coś wspólnego koło pasowe na wale lub sam wał? Już nie wiem co myśleć...
#20
Posted 19 September 2017 - 12:43
Skoro to swap silnika 605 do 190tki to sprawdź jeszcze poduszki silnika.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|