szymtro, słuchajcie...sprawdziłem ten regulator na listwie wtryskowej i nic nie pomogło, pompke paliwa dostałem w Gratisie, więc ją dzisiaj wymienię i zobaczę co będzie.
Na kompie wykazał, ze jest zbyt bogata mieszanka...wymieniłem świece, sprawdziłem kable, czyściłem sitko w zbiorniku, podmieniłem zawór na listwie i dalej to samo. Teraz mam do wymiany tą pompkę.
Następną sprawą jaka mnie nurtuję to w strasznym stanie wtyczki od wtryskiwaczy. Czy znacie kogoś kto ładnie to zrobi? Czy może ma ktoś instalację?
0
37 replies to this topic
#21
Posted 04 March 2014 - 08:04
#22
Posted 04 March 2014 - 08:25
A to musisz sobie juz ogaranc cala wiazke elektryczna, poszukaj na forum było dużo na ten temat. Problem dotyczy silników m104, m111, m119, m120
#23
Posted 04 March 2014 - 08:47
m00n, wiem o tym tylko ja za bardzo nie mam czasu na to. Zastanawiam się czy jest ktoś w zachodniej Polsce do kogo pojadę i mi coś takiego zrobi. Postawię samochód i się do niego nie dotknę. Jeśli nie to wtedy będę szukał wiązki i może wtedy ciął kable i lutował na nowo wtyczki
#24
Posted 04 March 2014 - 10:12
Tak, ogólnie cała wiązka jest do roboty - to samo pewnie dzieje się z przewodami cewek, wyprowadzeniem do przepustnicy etc. Możesz też sprawdzić w jakim stanie są przewody od frontu bloku silnika, pod plastikową pokrywą z gwiazdą - przypuszczam, że też jest słabo.
Kolega mipel z forum coupe zajmuje się wiązkami: 798 193 994
Do niego trzeba wysłać wiązkę, ale uwierz mi, demontaż jest prosty.
Kolega mipel z forum coupe zajmuje się wiązkami: 798 193 994
Do niego trzeba wysłać wiązkę, ale uwierz mi, demontaż jest prosty.
#25
Posted 01 April 2016 - 19:45
Witam Kolegów, na wstępie parę słów o sobie a właściwie o W124. Kupiony rok temu, E200, silnik M111.940, przebieg ok 200k. Buda OK, bez rdzy, silnik pracował jak zegarek - bez najmniejszych kłopotów. Na zimę postawiony w garażu, akumulator wyjęty. Obecnie (na wiosnę) podłączyłem akumulator i spróbowałem odpalić (na pewniaka)... a tu kicha brak wolnych obrotów. Jak nadepnę pedał gazu (do tej pory - przed zima - odpalał bez naciskania pedału gazu) to odpali ale zaraz gaśnie jak go puszczę. Podciągnąłem przepustnicę linką od pedału gazu, podgrzałem silnik i wyjechałem " na przejażdżkę. Wszystko Ok, "obroty nie falują", na benzynie i na gazie tak samo. Wróciłem do domu, ustawiłem linkę tak jak była wcześniej, odpalam... i nic - nie zapala. Dopiero jak wstępnie wcisnę pedał gazu to zapala od razu, ale wystarczy puszczę pedał gazu to gaśnie. To samo na benzynie jak i na gazie.
Pytanie: co może być przyczyną zniknięcia wolnych obrotów i jak to ugryźć, żeby powróciły?
Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam
Pytanie: co może być przyczyną zniknięcia wolnych obrotów i jak to ugryźć, żeby powróciły?
Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam
Edited by Judras, 01 April 2016 - 20:14.
#26
Posted 01 April 2016 - 20:53
Błędy sprawdziłeś?
Wiązka była kiedyś regenerowana? Chociaż jej nie jestem pewnym, czy może powodować takie objawy, niech mądrzejsi się wypowiedzą . Ale na początek dobrze by było sprawdzić błędy.
Wiązka była kiedyś regenerowana? Chociaż jej nie jestem pewnym, czy może powodować takie objawy, niech mądrzejsi się wypowiedzą . Ale na początek dobrze by było sprawdzić błędy.
Edited by Szarik, 01 April 2016 - 20:55.
#27
Posted 02 April 2016 - 15:04
Witam, czy przy silniku M111.940 i sterowniku PMS i kostce 16 pinowej da się "wybłyskać" błędy? Czy trzeba jechać na ASO na "poważniejszą" diagnostykę? Czy jest ew. jakieś urządzenie do diagnostyki tego konkretnego układu (PMS) w cenie domowej - nie warsztatowej? Przewody w wiązkach są w dobrym stanie - całe, nie pokruszone.
#28
Posted 04 April 2016 - 09:57
Witam, odwiedza ktoś to forum? Pomóżcie...
#29
Posted 04 April 2016 - 10:24
Judras, poszukaj trochę na forum, większość problemów jest już poruszona.
Potrzebujesz diodę -> http://mb201-124.eu/...835#entry330835
Oraz instrukcja -> http://mb201-124.eu/...esystemy-86-97/
Potrzebujesz diodę -> http://mb201-124.eu/...835#entry330835
Oraz instrukcja -> http://mb201-124.eu/...esystemy-86-97/
#30
Posted 04 April 2016 - 13:08
Użytkownik w0jta5 dnia 04 April 2016 - 10:24 napisał
Judras, poszukaj trochę na forum, większość problemów jest już poruszona.
Potrzebujesz diodę -> http://mb201-124.eu/...835#entry330835
Oraz instrukcja -> http://mb201-124.eu/...esystemy-86-97/
Potrzebujesz diodę -> http://mb201-124.eu/...835#entry330835
Oraz instrukcja -> http://mb201-124.eu/...esystemy-86-97/
Dzięki w0jta5 za zainteresowanie moją sprawą...
Ad. diody - są opisy z diodą razem z opornikami oraz są opisy diody bez oporników (jak tu wyżej). Ale nikt nie podaje na ile Volt ma być ta dioda. Nie chcę podłączyć ustrojstwa i spowodować jakiegoś zwarcia. Pytanie: jakie parametry diody? Na ile Voltów ta dioda?
Oczywiście czytam dużo opisów i wpisów na forum. Gdzieś, którymś forum ktoś napisał, że przy PMSie nie da się wybłyskać i skasować kodów... prawda to? Ma ktoś jakieś z tym doświadczenie?
Edited by Judras, 04 April 2016 - 13:12.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|