Udało mi się zajrzeć pod drewno przy lewarku.
Nie ma tam nic co mogłoby przypominać linkę lub linki. Są same przewody.
Pozostało szukać przy pedale hamulca.
Przy okazji sprawdziłem oświetlenie literek. U mnie odpowiadała za to pojedyncza żarówka o mocy 0,4 W. Zlokalizowana była powyżej literki P. Oczywiście była przepalona.
W jaki sposób ściągnąć "gałkę" wybieraka? Czy ona jest wkręcona na gwint?
1
[W201] Lewarek ASB a stacyjka i pedał hamulca. Zależności.
Started by SQ5NAZ, Aug 19 2021 22:11
21 replies to this topic
#11
Posted 31 August 2021 - 22:25
#12
Posted 01 September 2021 - 16:04
Ciekawe, że nie ma tam żadnej linki. Co do gałki, to ona jest chyba razem z prętem wkręcana do wybieraka.
Jak możesz to zrób zdjęcie tego wybieraka od strony pasażera. Będę wiedział, czy powinny tam być linki czy nie.
Jak możesz to zrób zdjęcie tego wybieraka od strony pasażera. Będę wiedział, czy powinny tam być linki czy nie.
Edited by SuperBuster11, 01 September 2021 - 16:06.
#13
Posted 01 September 2021 - 17:52
Ok. Postaram się zrobić takie zdjęcie. Spróbuję też wykręcić gałkę z prętem, to zdejmę też tę ramkę, której porusza się lewarek.
Oglądałem zdjęcia takich wybieraków i ewidentnie mają one takie kolanko,z którego wychodzą linki. Podobnie jak na zdjęciu na początku tematu.
Oglądałem zdjęcia takich wybieraków i ewidentnie mają one takie kolanko,z którego wychodzą linki. Podobnie jak na zdjęciu na początku tematu.
#15
Posted 03 September 2021 - 14:33
Jeśli masz auto z 89 roku, to wybierak jest oryginalny. To nie mam pojęcia jak tam jest realizowana blokada przy wyjętym kluczyku.
Edited by SuperBuster11, 03 September 2021 - 14:36.
#16
Posted 03 September 2021 - 22:40
Trafiłem na coś takiego:
http://mbepc.net/en/.../060/#gsc.tab=0
Opisane są części i tam pokazują, że do takiego mechanizmu powinny być te linki. Nawet są chyba ich numery.
Na schemacie wygląda to tak jak na zdjęciu, które pokazałeś na początku tematu.
Jeszcze przyjrzę się okolicy hamulca i stacyjki. Jeżeli tam nie ma, to znaczy, że ktoś to usunął.
http://mbepc.net/en/.../060/#gsc.tab=0
Opisane są części i tam pokazują, że do takiego mechanizmu powinny być te linki. Nawet są chyba ich numery.
Na schemacie wygląda to tak jak na zdjęciu, które pokazałeś na początku tematu.
Jeszcze przyjrzę się okolicy hamulca i stacyjki. Jeżeli tam nie ma, to znaczy, że ktoś to usunął.
#17
Posted 11 September 2021 - 18:15
Linka do pedału hamulca była w 201 i 124 ZAWSZE. Po face liftingu (tak mniej więcej z szeroką listwą) dołożono linkę do stacyjki. Pamiętam lata dziewięćdziesiąte i pamiętam jak wtedy te auta kradli. W przypadku naprawy powłamaniowej nie zawsze na stanie w magazynie ASO były stacyjki dokładnie odpowiadające temu, co powinno być. Klient chciał mieć auto naprawione "od ręki" i często się decydował na montaż stacyjki która ograniczała niektóre funkcje - np. wspomniane linki.
Ale 201 i tak mniej kradli bo miała wąski klucz.
Ale 201 i tak mniej kradli bo miała wąski klucz.
Edited by Gerri, 11 September 2021 - 18:16.
#18
Posted 11 September 2021 - 21:38
Witam wszystkich podepnę się pod temat potrzebuje kody błędów ads system nigdzie na forum tego nie mogę znaleźć z góry dziękuję
#19
Posted 13 September 2021 - 11:06
Podeślij mi swojego maila i VIN auta.
#20
Posted 15 September 2021 - 20:05
Win WDB1290661F027119 slawomir55@onet.pl
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
||
[w124]tylne hamulce nie działają, pedał opada do podłogi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jan0s |
|
||
W 124 2.5d podciśnienie do modulatora ASB |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sebaIRF1 |
|
||
[W124 2.5d] Problemy z odpaleniem na ciepłym (stacyjka albo podciśnienie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RAF1 |
|
||
[W124] Twarda zmiana biegów ASB |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jakubbi |
|