Witam, mam CLK 200 Kompresor 2000 rok po liftingu i dziś napotkałem sie z dziwną rzeczą. Mianowicie, po kilku godzinach postoju zapaliłem auto, w tym momencie zaczął nie równo chodzic ( lekkie wstrząsy) jakby nie mógł wskoczyc na obroty i zapaliła sie pomarańczowa kontrolka z silnikiem ( po prawej stronie). Zgasiłem go i zapaliłem ponownie, wtedy chodził już równo ale kontrolka nadal sie świeci. Auto jest po wymianie oleju, filtra oleju, sondy lambda, oleju w skrzyni biegów ( automat). Co to może byc
Potrzebuję Waszej pomocy!!!
_________________
0
Pomarańczowa kontrolka wskazująca błąd silnika
Rozpoczęty przez bielak504, lut 14 2009 11:10
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 lutego 2009 - 11:10
#2
Napisano 14 lutego 2009 - 12:31
bielak504, w tym silniku to tylko komputer prawde Ci powie. 50-100zł za diagnostykę trzeba naszykować
#3
Napisano 14 lutego 2009 - 13:19
A na wyświetlaczu Ci się nic nie wyświetla??
A normalnie możesz jechać skrzynia przełącza biegi czy tylko na 2 biegu jedzie??
A normalnie możesz jechać skrzynia przełącza biegi czy tylko na 2 biegu jedzie??
#4
Napisano 14 lutego 2009 - 14:01
na wyświetlaczu nie ma zupełnie nic co by dotyczyło tego błędu. Wszystkie biegi chodzą i auto zachowuje sie zupełnie normalnie. Zastanawiam sie czy to nie ma nic wspólnego z wilgotnym teraz powietrzem????? Może jakieś przewody??? Ostatnio wyświetlił mi sie na wyświetlaczu akumulator z napisem " GO TO WORKSHOP".a akumulator jest prawie nowy i przy -20 stopni palił bez problemu.sprawdziłem dzis stan wszystkich płynów i jest ok. w poniedziałek wizyta w BOSCH SERVICE 80 zł diagnoza
#5
Napisano 15 lutego 2009 - 11:14
bielak504 napisał:
wizyta w BOSCH SERVICE 80 zł diagnoza
#6
Napisano 15 lutego 2009 - 15:04
bielak504, jak kontrolka sie swieci to masz motor w "trybie awaryjnym". Te silniki niestety tak maja - to ich czesta przypadlosc. Takie cos moze sie zdarzyc np: z powodu swiec. Przyczyny sa blahe - a nerwy psuja i drenuja portfel bo bez komputera sie nie obejdzie .
#7
Napisano 02 marca 2009 - 19:58
no dzięki koledzy, jutro się okaże co i jak bo mam wizytę w "komputerowni". W tłumiku zaczęło coś rzęzić, ciekawe czy to nie coś z katalizatorem??
[ Dodano: Pon Mar 02, 2009 19:58 ]
ok wiec jestem po dwóch róznych warsztatach no i oczywiście diagnozach.
Wymienili mi świece wykasowali błędy i kazali jeździc. Po pierwszym dni znów miałem problem z równym odpaleniem auta no i kontrolką oczywiście. wróciłem podpieli ponownie pod komputer i wykazało dokładnie:
P201C cylinder 3 Stored
-32 interrput
device fuel
insufficient
P201B cylinder 4 Fault indicator lamp on
-004 interrput
device,CAT
malfunction [ P0304]
Może napisałem zbyt wiele z tego wyciągu ale chciałem podac wszystkie szczegóły. Auto nadal zapsute a oni tłumacza to jako błąd 3 i 4 cylindra no i oczywiście katalizator. Katalizator na pewno posypany bo aż dzwoni w tłumiku. A może on zapycha tłumik???????
_________________
[ Dodano: Pon Mar 02, 2009 19:58 ]
ok wiec jestem po dwóch róznych warsztatach no i oczywiście diagnozach.
Wymienili mi świece wykasowali błędy i kazali jeździc. Po pierwszym dni znów miałem problem z równym odpaleniem auta no i kontrolką oczywiście. wróciłem podpieli ponownie pod komputer i wykazało dokładnie:
P201C cylinder 3 Stored
-32 interrput
device fuel
insufficient
P201B cylinder 4 Fault indicator lamp on
-004 interrput
device,CAT
malfunction [ P0304]
Może napisałem zbyt wiele z tego wyciągu ale chciałem podac wszystkie szczegóły. Auto nadal zapsute a oni tłumacza to jako błąd 3 i 4 cylindra no i oczywiście katalizator. Katalizator na pewno posypany bo aż dzwoni w tłumiku. A może on zapycha tłumik???????
_________________
#8
Napisano 02 marca 2009 - 20:05
bielak504 napisał:
Auto nadal zapsute a oni tłumacza to jako błąd 3 i 4 cylindra
a nic konkretniejszego nie powiedzieli?? tyle to i ja z tego odczytam. co z nich k...a za spece
#9
Napisano 02 marca 2009 - 20:42
No tak wg "wolnego" tlumaczenia tych bledow wynika, ze na 3 cylindrze jakis niedobor paliwa. Drugi blad ewidentnie wskazuje na uszkodzenie katalizatora.
Moze...w wyniku uszkodzenia katalizatora komputer odbiera bledne dane i zle dobiera mieszanke? - pierwszy blad.
Moze...w wyniku uszkodzenia katalizatora komputer odbiera bledne dane i zle dobiera mieszanke? - pierwszy blad.
#10
Napisano 02 marca 2009 - 20:42
jeden powiedział że wymieniac najpierw katalizator a później zobaczą co dalej, a w drugim serwisie powiedzieli że to napewno nie od katalizatora ale nie wiedzą od czego, trzeba by wymieniac wszystko po kolei
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[w201] ASD - błąd, kod 8 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|