Skocz do zawartości




- - - - -

[w140] Silnik-spadek mocy przy wysokich obrotach


39 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   Jędrek


  • Postów: 445
  • Na forum od: 01 mar 2009
  • Miejscowość: Piła Kościelecka
  • Drugi Mercedes:W140 350 TD 93 rok Automat

Napisano 28 marca 2010 - 13:46

wieska napisał:

Nie masz katalizatora w dieslu,a jeżeli twoje wszystkie wiązki(przewody)wyglądają tak samo to mogą Ci się cuda dziać z elektryką,a przez to i silnik będzie źle chodził.
wiązkę to jam mam nową z aso pisałem wcześniej wymienioną tydzień temu.Czy sugerujesz że coś żle podłączone czy resztę okablowania też mam wymienić czy co? :) przecież się nie da podłączyć żle.Wiązka a z aso po nr.VIN a może moduł zapamiętał jakieś błędy po tych zworkach i mu sie pier....?Jak myślisz?No bo to zostaje jeszcze okablowanie ASB.



#32 Offline   munich


  • Postów: 16
  • Na forum od: 10 wrz 2009
  • Miejscowość: Radom

Napisano 29 marca 2010 - 08:11

podłączone zle czy dobrze? :grin:
wszystkie takie naprawy trzeba kontrolować starem
szczytać błędy ,wyczyścić pamięć,zrobić test drogowy i ponownie diagnostyka modułu
zobaczyć co ewentualnie wyrzuca i sprawa załatwiona wiadomo co go boli
nawet modele do 94 roku się ładnie diagnozują
w140 z założenia konstrukcyjnie jest przewidziany do takiej diagnostyki i naprawa metodą prób i błędów bez oprogramowania jest śmieszna poprostu

znajdż człowieka z odpowiednim sprzętem i wszystkie naprawy elektroniki i elektryki kontroluj oprogramowaniem inaczej to można popieprzyć wszystko nieodwracalnie

#33 Offline   xiądz


  • Postów: 262
  • Na forum od: 06 sty 2010
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:opel zafira z18xe

Napisano 29 marca 2010 - 20:43

Jędrek napisał:

No i się kontaktowałem już dawno ale facet nic nie chce mi podpowiedzieć tylko mam mu zawieżć auto.
Wszystko by było spoko tylko że gostek ma warsztat pod Warszawą a ja mieszkam 40 km od krakowa :-|
tylko ze teraz masz same problemy z miejscowymi mechanikami, kasa i nerwy z dymem czy nie lepiej mimo wszystko zawieźć auto pod warszawę, oczywiście cena też jest ważna. a najważniejszy jest kumaty i uczciwy mechanik

#34 Offline   Jędrek


  • Postów: 445
  • Na forum od: 01 mar 2009
  • Miejscowość: Piła Kościelecka
  • Drugi Mercedes:W140 350 TD 93 rok Automat

Napisano 29 marca 2010 - 20:56

munich napisał:

znajdż człowieka z odpowiednim sprzętem i wszystkie naprawy elektroniki i elektryki kontroluj oprogramowaniem
no i właśnie tu jest pies pogrzebany może w twoich stronach gdzieś w miarę blisko znajdziesz bo u mnie niestety LIPTON :sad: Dobra koniec żali i smutków jutro wymieniam czujnik a jak nie pomoże to kupie moduł i powinno to zacząć żyć tak jak :star: przykazał!

[ Dodano: Pon Mar 29, 2010 21:56 ]

xiądz napisał:

tylko ze teraz masz same problemy z miejscowymi mechanikami

akurat ten magister miał więcej problemów i nerwów z moim w140 niż ja z nim na tyle uczciwy że za to czego nie udało mu się naprawić kasy nie powiedział żadnej,wóz na razie hula a ja nie mam czasu na wycieczki do warszawy bez pewności że ten sobie poradzi.Zaryzykował byś na moim miejscu mając bardzo wiele spraw na głowie i bardzo mało wolnego czasu :?: Bez urazy. :grin:

#35 Offline   Jędrek


  • Postów: 445
  • Na forum od: 01 mar 2009
  • Miejscowość: Piła Kościelecka
  • Drugi Mercedes:W140 350 TD 93 rok Automat

Napisano 26 maja 2010 - 18:10

Wracam do tematu ponownie.Brak komunikacji z modułem sterowania silnikiem nr :grinpeace: :1405454132 niestety jest padnięty na ament a za nic nie mogę znależć takowego.Gdzie oprócz ASO mogę taki zakupić?Pomocy.
A przy okazji wymiany oliwy i filtrów zaobserwowałem taką sprawę
Dołączona grafika
odpowietrznik zbiornika jest oka na moje oko czyli filterek przy zbiorniku?

#36 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 27 maja 2010 - 20:45

Jędrek napisał:

Brak komunikacji z modułem sterowania silnikiem nr ;) :1405454132 niestety jest padnięty na ament a za nic nie mogę znależć takowego.Gdzie oprócz ASO mogę taki zakupić?Pomocy.

na ebay szukales :?:
Kumpel do BMW E39 ostatnio nabył tam moduł ABS-u w bardzo sensownych pieniądzach gdzie w PL krzyczeli tyle, że płakać się chciało.
Koszty wysylki prawie położyły sprawę bo było to prawie tyle co moduł ale rodzina mu to przywiozła. Sensowniejszej opcji chyba nie będzie.

#37 Offline   Jędrek


  • Postów: 445
  • Na forum od: 01 mar 2009
  • Miejscowość: Piła Kościelecka
  • Drugi Mercedes:W140 350 TD 93 rok Automat

Napisano 27 maja 2010 - 21:13

Dzięki spróbuję.

#38 Offline   Wojtas.bb


  • Postów: 523
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 02 czerwca 2010 - 23:05


Spróbuj zagadać z tym gościem, może on uporał się z tym problemem.

Życze powodzenia

#39 Offline   fragles


  • Postów: 24
  • Na forum od: 06 wrz 2010

Napisano 22 maja 2011 - 13:31

Mam podobne problemy więc podsumowując temat przyczyną był komputer sterujący silnikiem. Czy dobrze zrozumiałem? Po wymianie takowego problemy ze sterowaniem turbiną ustąpiły?

#40 Offline   bart22


  • Postów: 279
  • Na forum od: 03 maj 2011
  • Miejscowość: P-na
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 czerwca 2011 - 21:47

sprawdz dobrze instalacje elektryczna silnika , gdzies lapiesz bledy....








Podobne tematy Zwiń