Witam!
Problem jest w jego podlaczeniu, gdyz sa dwa zestawy wtyczek :roll:
Wtyczki od instalacji el. drzwi S320 '96:
Wtyczki od elektryki lusterka:
Gdyby ktos dysponowal jakims schematem lub wiedza dlaczego wtyczki sa inne, moze rozne roczniki
Bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc.
P.S. Lewe lusterko jest takie jak powinno byc czyli wtyczki podlacza sie bezposrednio do niego, Niestety w prawym kable z niego wychodza i nie sa odlaczane.
0
[w140] Prawe elektryczne lusterko
Rozpoczęty przez pheonix, kwi 25 2010 19:20
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25 kwietnia 2010 - 19:20
#2
Napisano 25 kwietnia 2010 - 22:01
Generalnie bylo tak, ze dwie wtyczki sa w lusterkach z pamiecią, a jedna bez pamieci.
To kwestia wyposazenia samochodu. Jesli zastosujesz lusterko bez pamieci do samochodu z pamiecia (jest wtedy w samochodzie modul pamieci) to po podlaczeniu jedynej dostepnej wtyczki druga zostaje wolna, a ponadto kierunki w przelacznku sa dla tego lusterka nieco pomieszane. Mowa o samochodach wczesnych, jak masz 1996 to nie wiem czy cos sie zmienilo (np dzieki nowoczesniejszym ukladom, czy cos).
Ma pamiec ustawien?
Byc moze to dokupione lusterko jest wczesniejsze.
Sprobuj zobaczyc tu:
autolib.diakom.ru/CAR/Mercedes-Benz/1993/500SEL/SYSTEM%20WIRING%20DIAGRAMS/4818.pdf
Masz do obslugi 3 silniczki i podgrzewanie. Dodatkową sprawą jest pamięć.
Oczywiscie to przyklad dla 1993/500.
.
To kwestia wyposazenia samochodu. Jesli zastosujesz lusterko bez pamieci do samochodu z pamiecia (jest wtedy w samochodzie modul pamieci) to po podlaczeniu jedynej dostepnej wtyczki druga zostaje wolna, a ponadto kierunki w przelacznku sa dla tego lusterka nieco pomieszane. Mowa o samochodach wczesnych, jak masz 1996 to nie wiem czy cos sie zmienilo (np dzieki nowoczesniejszym ukladom, czy cos).
Ma pamiec ustawien?
Byc moze to dokupione lusterko jest wczesniejsze.
Sprobuj zobaczyc tu:
autolib.diakom.ru/CAR/Mercedes-Benz/1993/500SEL/SYSTEM%20WIRING%20DIAGRAMS/4818.pdf
Masz do obslugi 3 silniczki i podgrzewanie. Dodatkową sprawą jest pamięć.
Oczywiscie to przyklad dla 1993/500.
.
#3
Napisano 25 kwietnia 2010 - 22:13
Czy ma pamiec to nie wiem
Z wtyczkami wyglada tak ze faktycznie dwie mozna ze saoba polaczyc ale piny nie pasuja.
Ta od samochodu ma tylko dwa zajete a ta od lusterka ma chyab wszystkie juz nei pamietam.
Mowimy o tych "owalnych"
Zobacczymy co ze schematow wyjdzie
Z wtyczkami wyglada tak ze faktycznie dwie mozna ze saoba polaczyc ale piny nie pasuja.
Ta od samochodu ma tylko dwa zajete a ta od lusterka ma chyab wszystkie juz nei pamietam.
Mowimy o tych "owalnych"
Zobacczymy co ze schematow wyjdzie
#4
Napisano 25 kwietnia 2010 - 22:16
No samochod ma pamiec gdy masz w drzwiach przy sterowaniu fotela takie przyciski 1 2 3 i zielony.
#5
Napisano 25 kwietnia 2010 - 22:19
No to wsio jasne. Nie mam pamieci.
Dlatego tez lusterko ma wiecej przewodow.
Dlatego tez lusterko ma wiecej przewodow.
#6
Napisano 30 maja 2010 - 10:42
Sprawa została wczoraj rozwiązana.
Problem tkwił w tym, że lusterko jest z W140 przed liftem a ja mam samochód po lifcie.
Jak się okazuje nie tylko kolory przewodów są inne. Generalnie to lusterka są innej budowy.
W lusterku przed liftem obudowa sklada się z kilku części:
Po lifcie zaledwie z dwóch.
Tak to wygłada w srodku:
Mechanizm el. lusterka:
"Uszczelka":
Teraz do meritum.
Kabelkologia w lusterku przed liftem:
- wiązka sterowania lusterkiem:
1) siwy, 2) biały, 3) czarny, odpowiadają za ustawienie lusterka (góra, doł, lewo, prawo),
4) czerwony, 5) brązowy, 6) żółty z zielonymi kropkami, 7) żółty z większymi zieonymi kropkami, odpowiadają za "pamięć lusterka"
- wiązka od składania/rokładania luterka
1) zielony, 2) żółty, składanie/rozkładanie lusterka
- wiązka podgrzewania lusterka
1) brązowy, 2) czarny z czerwonym paskiem, odpowiadają za podgrzewanie lusterka.
Kabelkologia w lusterku po lifcie:
1) brązowy, 2) czarny z czerwonym paskie, podgrzewanie lusterka
3) biały, 4) czarny, 5) siwy, sterownie lusterka (góra, doł, lewo, prawo),
6) siwo-zielony, 7) czarny, składanie/rozkładanie lusterka
Niestety troche mi się wczoraj śpieszyło i nie spisałem jak konkretnie trzeba to podłaczyć.
Problem tkwił w tym, że lusterko jest z W140 przed liftem a ja mam samochód po lifcie.
Jak się okazuje nie tylko kolory przewodów są inne. Generalnie to lusterka są innej budowy.
W lusterku przed liftem obudowa sklada się z kilku części:
Po lifcie zaledwie z dwóch.
Tak to wygłada w srodku:
Mechanizm el. lusterka:
"Uszczelka":
Teraz do meritum.
Kabelkologia w lusterku przed liftem:
- wiązka sterowania lusterkiem:
1) siwy, 2) biały, 3) czarny, odpowiadają za ustawienie lusterka (góra, doł, lewo, prawo),
4) czerwony, 5) brązowy, 6) żółty z zielonymi kropkami, 7) żółty z większymi zieonymi kropkami, odpowiadają za "pamięć lusterka"
- wiązka od składania/rokładania luterka
1) zielony, 2) żółty, składanie/rozkładanie lusterka
- wiązka podgrzewania lusterka
1) brązowy, 2) czarny z czerwonym paskiem, odpowiadają za podgrzewanie lusterka.
Kabelkologia w lusterku po lifcie:
1) brązowy, 2) czarny z czerwonym paskie, podgrzewanie lusterka
3) biały, 4) czarny, 5) siwy, sterownie lusterka (góra, doł, lewo, prawo),
6) siwo-zielony, 7) czarny, składanie/rozkładanie lusterka
Niestety troche mi się wczoraj śpieszyło i nie spisałem jak konkretnie trzeba to podłaczyć.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] "Komputer" elektrycznego otwierania szyb |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | derwu |
|
||
[w124] Elektryczne szyby przód - przestały działać |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | adrian124 |
|
||
[w124] Hak holowniczy - podłączenie elektryczne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pasiasty |
|
||
[W124] Luźne lusterko wewnętrzne (cofania) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | fafciuk |
|
||
[W201] elektryczne szyby tył |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | emes |
|