Skocz do zawartości




* - - - - 1 głosy

[W124] M111 2.2 - Nierówna praca


175 odpowiedzi w tym temacie

#111 Offline   hadrianus


  • Postów: 248
  • Na forum od: 06 lip 2016
  • Miejscowość: Krajna
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 lipca 2019 - 06:01

Wszystko ci wybłyska dioda.



#112 Offline   bobano


  • Postów: 103
  • Na forum od: 18 wrz 2008
  • Miejscowość: SPO
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 lipca 2019 - 16:12

Ogółem auto i tak faluje obojetnie czy przepływomierz jest podłączony czy nie, może to jego wina. Dobrze, jak najprościej to sprawdzić? Sory, ale jestem laikiem w kwestii elektryki, ale 2 lewych też nie mam. Co potrzebuje i gdzie się wczepić?

Użytkownik bobano edytował ten post 28 lipca 2019 - 16:15


#113 Offline   Sid


  • Postów: 426
  • Na forum od: 28 lip 2013
  • Miejscowość: Piaseczno
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 lipca 2019 - 13:35

Wyświetl postUżytkownik bobano dnia 28 lipca 2019 - 16:12 napisał

Ogółem auto i tak faluje obojetnie czy przepływomierz jest podłączony czy nie, może to jego wina. Dobrze, jak najprościej to sprawdzić? Sory, ale jestem laikiem w kwestii elektryki, ale 2 lewych też nie mam. Co potrzebuje i gdzie się wczepić?

Wszystko jest tu na forum opisane, trzeba poszukać bo będziemy powielać-znowu tworzyć nowe opisy,wywody i takie tam. Nie to żeby nie chcieć pomóc ale to jest tu, tylko trzeba poszukać.