wkoncu jestem po wymianach tego wszystkiego oprucz filtra powietrza :evil: dali mi o 10cm za dlugi i to w aso kupowalem. musialem zalozyc ten stary :evil: musze przyznac ze po zastosowaniu srodka pluczacego olej firmy liqui moly oraz zalaniu oleju silnikowego tez tej firmy, niesamowicie sie zmienila praca silnika, teraz tak mieciutko klekota ze poezja najlepsze jest to ze ten olej jest czarny wogole co mnie zdziwilo bardzo ogolnie polecam z tej firmy oleje oraz preparat pluczacy. LIQUI MOLY - JESTEM NA TAK
1
[w124] piter124 300D 1992r
Rozpoczęty przez piter124, wrz 02 2010 11:48
91 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 04 listopada 2010 - 22:06
#22
Napisano 05 grudnia 2010 - 10:57
Witam wszystki. Mikolaj tuż tuż więc postanowilem swojej sprawic maly prezencik, kupilem kompletny napinacz, sprezyne, amortyzatorek, rolke napinacza, plastikowe zaslepki oraz nowe sruby, roboty troche przy tym bylo ale efekt koncowy wkoncu mi to nie zrzezi na zimnym silniku, w starym bylo zuzyte wszystko doslownie, sprezyna sie wyciagla o jakies 1,5cm, amortyzatorek tez byl na wykonczeniu oraz lozyska w rolce i w napinaczu tez mialy juz lekkie luzy. Tak na przyszlosc to jak bedyiecie to wzmieniac to wymiencie cale to ustrojstwo i dajcie nowe sruby a bedziecie spac spokojnie nastepnie kupilem nowy amortyzatorek gazu oraz sprezynke bo zawsze zastanawialem sie po co jest ta kulka na kolektorze dopiero po glebszych ogledzinach zauwazylem ze amortyzatorek mi spadl i trzymal sie tylko na tym uchwycie przy pompie i sobie tak wisial a ja jezdzilem tak pol roku glowkujac sie dlaczego mi cos puka w moscie jak nacisne sprzeglo :? okazalo sie ze to wlasnie to, teraz jest juz okej a juz sie martwilem wkoncu udalo mi sie dostac schowek w drewnie
#23
Napisano 07 grudnia 2010 - 14:25
To widze że mikołaj przyniosł troche prezentów, przyznam szczerze, ze bardzo ładne auto, fajnie że w dalszym ciągu serwisowane na częsciach z ASO. A co do amortyzatorka, to najbardziej odczuwalny jest jego brak przy silniku 200 D, bo jak kupilem ostatnio drugiego z silnikiem 2.5, to chwile zeszlo zanim się kapnąłem że amortyzatorek nie trzyma.
#24
Napisano 09 grudnia 2010 - 10:06
dzieki za uznanie gwiazda zostanie oryginalna. felgi juz sprzedalem a teraz szukam 15-sto dziurkowcow oryginalnych, jak by ktos mial to chetnie kupie. musze tylko kupic taka blaszke ktora usztywnia amortyzatorek i laczy sie z tym plastikiem co osadzona jest sprezyna bo nie mam jej a jest konieczna. jak by ktos potrzebowal nr czesci albo opisu dokladnego jak zmienic napinacz to sluze pomoca
#25
Napisano 05 kwietnia 2011 - 09:44
witam po dluzszej przerwie wszystkich doszlo pare drobiazgow do giazdki m.in. zakupilem oryginalne kołpaki z chromowana ramka :mrgreen: udalo mi sie kupic skorzana tapicerke pod kolor kokpitu, skusilem sie ze wzgledu, ze miala panele boczne na glosniki w boczkach z przodu, foteliki sa podgrzewane i kierowcy fotel jest elektryczny (ciekawe ile rzeczy nie dostane kompletnych zeby go odpalic jak i maty grzewcze :? ) oczywiscie nie odbyloby sie bez standardowego przetarcia fotela kierowcy :?
polecam zrobic maly przeglad wneki pod akumlatorem bo tym ostatnio sie zajmowalem, syf taki tam mialem i zjedzona podstawke troche chyba pod kwasu. pomalowalem ja (choc i tak jest paskudna przez wzery rudego ) zagladajcie w takie miejsca dziwne. fotorelacje postaram sie wrzucic wkrotce ze zmian i remoncikow
polecam zrobic maly przeglad wneki pod akumlatorem bo tym ostatnio sie zajmowalem, syf taki tam mialem i zjedzona podstawke troche chyba pod kwasu. pomalowalem ja (choc i tak jest paskudna przez wzery rudego ) zagladajcie w takie miejsca dziwne. fotorelacje postaram sie wrzucic wkrotce ze zmian i remoncikow
#26
Napisano 07 lipca 2011 - 09:09
Jestem juz po naprawie fotela kierowcy, oraz podlokietnika. kupilem drugi fotel pasażera i wyprułem lewa strone tam gdzie sie przeciera u kierowcy, wyprulem fotel kierowcy, zawiozlem do tapicera w sosnowcu i mi to ladnie zrobil teraz sie ciesze nowym prawie fotelem bez wskazy a podlokietnik rozprulem na czesci pierwsze, w sumie jak fotel i dalem zeby wszyl mi nowe te rureczki wykonczeniowe bo byly spekane. zdjecia z relacji wrzucam dzis wieczorkiem, beziecie mogli podziwiac. a skasowal mnie za to 80zł i za podlokietnik tez 80zł. fotel mam elektryczny ten skorzany ale demontuje ta elektryke bo jej nie chce wiec bedzie na sprzedaz jak by ktos potrzebowal 8)
mam jeszcze takie pytanko, bo szarpnalem sie na komplet poduszek oryginalnych z aso L-P + pod skrzynie wraz z nowymi srubami i teraz pytanie, z jakim momentem trzeba dokrecic te sruby przy poduchach, niech sie wypowie ktos doswiadczony. I czy lepiej jest je przykrecic delikatnie, zapalic auto zeby sie ulozyly i dopiero dokrecic odpowiednim momentem ?? (tak czytalem o wymianie poduch, ale nie znalazlem tego co potrzebuje).
Zakupilem jeszcze gumy zawieszenia wydechowego, te na koncu wydechu oraz ta podwieszka w srodku co jest gumowa(strasznie sparciale i popekane sa po tylu latach) polecam to kupic i wymienic bo koszt nie duzy a przynajmniej nie zgubicie wydechu oraz kupilem jeszcze te gumy co do wodzikow wchodza do skrzyni biegow :mrgreen: mam nadzieje ze odczuje roznice po wymianie, mimo tego ze poduchy mam chyba dobre w miare bo nie telepie itp. ale po tylu latach chyba warto. Narazie czekam na czesci z niemiec ah bym zapomnial, jeszcze silniczek sobie ladnie wymylem srodkiem k2 akra, nawet spoko to czysci pozdrawiam
mam jeszcze takie pytanko, bo szarpnalem sie na komplet poduszek oryginalnych z aso L-P + pod skrzynie wraz z nowymi srubami i teraz pytanie, z jakim momentem trzeba dokrecic te sruby przy poduchach, niech sie wypowie ktos doswiadczony. I czy lepiej jest je przykrecic delikatnie, zapalic auto zeby sie ulozyly i dopiero dokrecic odpowiednim momentem ?? (tak czytalem o wymianie poduch, ale nie znalazlem tego co potrzebuje).
Zakupilem jeszcze gumy zawieszenia wydechowego, te na koncu wydechu oraz ta podwieszka w srodku co jest gumowa(strasznie sparciale i popekane sa po tylu latach) polecam to kupic i wymienic bo koszt nie duzy a przynajmniej nie zgubicie wydechu oraz kupilem jeszcze te gumy co do wodzikow wchodza do skrzyni biegow :mrgreen: mam nadzieje ze odczuje roznice po wymianie, mimo tego ze poduchy mam chyba dobre w miare bo nie telepie itp. ale po tylu latach chyba warto. Narazie czekam na czesci z niemiec ah bym zapomnial, jeszcze silniczek sobie ladnie wymylem srodkiem k2 akra, nawet spoko to czysci pozdrawiam
#28
Napisano 11 lipca 2011 - 16:18
jak widzicie zawór egr jest zablokowany (w środku rurki mam 2 blaszki 0,7mm grubosci, jedna przy egr a druga jest przy filtrze) podciśnienia zablokowanie, chce jedynie jeszcze katalizator usunac bo i tak pewnie nie spelnia roli juz swojej fotel kupilem drugi i tak wyprulem ta czesc zeby dac do obszycia tapicerowi i oto efekt, skora jest nie naciagnieta dlatego troche pomarszczona. a tu dalsze zdjecia:
#29
Napisano 11 lipca 2011 - 16:43
kurde widzę ładne 124 masz wielki plus że umiesz zadbać o autko..miałem przed tym co teraz mam 200D 93r w tym kolorze i w/g mnie jest to jeden z najlepszych kolorów w palecie W124 dołożyłeś skórę i jest ile dałeś za poduszki silnika??
#30
Napisano 11 lipca 2011 - 17:31
Prawdziwy właściciel
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
[W124] 300D klekot po uszczelnieniu pompy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szymonides11 |
|
||
[W123] 300D sprzęgło wiskotyczne (lepkościowe) |
Pozostałe modele | SQ5NAZ |
|
||
W124 300D 1986 r. dziwne zachowanie obrotomierza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | w201chojnice |
|