Ja swego czasu czytałem bardzo pozytywne opinie o włoskich Fratelli Bosio. Jeśli już coś kupisz i wymienisz to napisz w temacie jakie są Twoje wrażenia po całej operacji.
1
Nowe końcówki wtrysków-czy potrzebna regulacja?
Rozpoczęty przez sarbel, mar 31 2011 22:58
45 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 02 kwietnia 2011 - 20:00
#12
Napisano 02 kwietnia 2011 - 20:58
Cytat
Nie o tym mowa, tylko o WUZETEM
Dzięki za link(+) Jest przedstawicielstwo w Poznaniu, tak więc w poniedziałek ,do boju.
Cytat
czytałem bardzo pozytywne opinie o włoskich Fratelli Bosio.
Od kiedy interesuję się tematem,przejrzałem fora amerykańskie.Mają problem z wtryskami Bosch w Mercedesie bo 40% końcówek jest skopanych już u dealerów, a następne 90% trafia do warsztatów w pierwszym roku użytkowania.Więc warsztaty przechodzą a właściwie przeszły właśnie na Fratelli.I na ich temat mają bardzo pozytywną opinię.
W Europie produkowane są jeszcze Monark.
Najprawdopodobniej skorzystam z naszej oferty.Czyli WZM.Myślałem że dawno poszli pod młotek.A produkty znam jeszcze z czasów, kiedy Włosi robili gorsze do Fiatów.
Wrażenia jak najbardziej opiszę.
#13
Napisano 04 kwietnia 2011 - 10:00
Problem.
W jaki sposób mogę rozpoznać rodzaj końcówki potrzebny do mojego autka? Są dwa rodzaje.
Temu co jest w środku,obecnie posiadanym końcówkom, absolutnie nie wierzę.
Cena nawet milusia,45zł.
W jaki sposób mogę rozpoznać rodzaj końcówki potrzebny do mojego autka? Są dwa rodzaje.
Temu co jest w środku,obecnie posiadanym końcówkom, absolutnie nie wierzę.
Cena nawet milusia,45zł.
#14
Napisano 08 kwietnia 2011 - 15:48
Witam
Co do tematu, jeśli wtryski po wyjęciu nie były sprawdzane należałoby to zrobic po wymianie końcówek. Nowa końcówka powinna rozpylać bez zarzutu, ale liczy sie jeszcze ciśnienie otwarcia.
Moje pytanie co do tematu: jakim momentem dokręcamy wtryskiwacz, w dwóch książkach "sam naprawiam" jest 40Nm i 70-80Nm. Która odpowiedź jest właściwa?
Pozdrawiam
Co do tematu, jeśli wtryski po wyjęciu nie były sprawdzane należałoby to zrobic po wymianie końcówek. Nowa końcówka powinna rozpylać bez zarzutu, ale liczy sie jeszcze ciśnienie otwarcia.
Moje pytanie co do tematu: jakim momentem dokręcamy wtryskiwacz, w dwóch książkach "sam naprawiam" jest 40Nm i 70-80Nm. Która odpowiedź jest właściwa?
Pozdrawiam
#15
Napisano 08 kwietnia 2011 - 19:38
70-80Nm
#16
Napisano 09 kwietnia 2011 - 20:28
Dziękuję za odpowiedź
Niestety to nie koniec dolegliwości zwiazanych z . Otóż dotychczasowe końcówki orginal Bosch lejące zostały zamienione na wuzetemy. Wtryski zregenerowane, sprawdzone, ciśnienie otwarcia 117 barów; niestety po zamontowaniu auto praktycznie cały czas kopci. Przed wymianą na lejących końcówkach kopcił tylko krótko po odpaleniu przy niskich temperaturach, a teraz szkoda gadać. Pomijam donośny klekot gdyż podobno to się ułoży i wyciszy. Pytanie czy razem z tym "układaniem się" ustanie kopcenie?
Niestety to nie koniec dolegliwości zwiazanych z . Otóż dotychczasowe końcówki orginal Bosch lejące zostały zamienione na wuzetemy. Wtryski zregenerowane, sprawdzone, ciśnienie otwarcia 117 barów; niestety po zamontowaniu auto praktycznie cały czas kopci. Przed wymianą na lejących końcówkach kopcił tylko krótko po odpaleniu przy niskich temperaturach, a teraz szkoda gadać. Pomijam donośny klekot gdyż podobno to się ułoży i wyciszy. Pytanie czy razem z tym "układaniem się" ustanie kopcenie?
#17
Napisano 10 kwietnia 2011 - 12:08
cisnienie otwarcia 125-140 bar - ciśnienie reguluje sie podkłądkami wyskalowanymi od 1,0 do 1,8mm grubości co 0.05mm.zwiekszenie napiecia spręzyny o 0.05mm powoduje zwiekszenie cisnienia otwarcia o około 3 bary.
masz za niskie ciśnienie otwarcia.
pozdrawiam
masz za niskie ciśnienie otwarcia.
pozdrawiam
#18
Napisano 10 kwietnia 2011 - 12:46
Dzięki za odpowiedź
Czytałem wcześniej o sposobie regulacji ciśnienia, nie powinno być z tym problemu. Tylko, że na korpusie wtryskiwacza jest wybite 115 bar. Przypomnę, że wyjęte wtryski zregenerowane, wymienione lejące końcówki, ciśnienie nie zmieniane. Na lejących wtryskach nie było takiego kopcenia jak teraz. W tygodniu zobaczę czy zwiększenie ciśnienia otwarcia coś pomoże w tym przypadku.
Pozdrawiam
Czytałem wcześniej o sposobie regulacji ciśnienia, nie powinno być z tym problemu. Tylko, że na korpusie wtryskiwacza jest wybite 115 bar. Przypomnę, że wyjęte wtryski zregenerowane, wymienione lejące końcówki, ciśnienie nie zmieniane. Na lejących wtryskach nie było takiego kopcenia jak teraz. W tygodniu zobaczę czy zwiększenie ciśnienia otwarcia coś pomoże w tym przypadku.
Pozdrawiam
#19
Napisano 10 kwietnia 2011 - 14:15
Ja tam nie wiem ale jak miesiac temu pompiarz wymienial u mnie koncowki to po zlozeniu auta nie bylo zadnego klekotu, kopcenia czy czegokolwiek innego, nie bylo mowy o jakims "ukladaniu sie" koncowek. Po prostu od razu auto pracowalo rowniotko, zapala od pol obrotu bez gazu i nie kopci. Moim zdaniem masz za male cisnienie otwarcia, powinno byc faktycznie w granicach 115 bar (u mnie bylo 120 i tak pompiarz zostawil), jestes pewien ze to 117 jest pokazywane wlasciwie? Moze cos nie tak z przyrzadem?
#20
Napisano 10 kwietnia 2011 - 15:39
Operacja sprawdzania wtryskiwaczy w zakładzie u specjalisty (chyba?).
Sprawdzanie po wykręceniu z auta i powtórnie profilaktycznie po wymianie końcówek.
Już przy pierwszym pomiarze ciśnienie otwarcia było na 117 tylko lały końcówki, po wymianie nic więcej nie ruszane mam na myśli chociażby podkładki. Przyrząd w zakładzie pewnie sprawny (model prw 3).
Sprawdzanie po wykręceniu z auta i powtórnie profilaktycznie po wymianie końcówek.
Już przy pierwszym pomiarze ciśnienie otwarcia było na 117 tylko lały końcówki, po wymianie nic więcej nie ruszane mam na myśli chociażby podkładki. Przyrząd w zakładzie pewnie sprawny (model prw 3).
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Benzyna e10 na stacjach od nowego roku |
LPG i Paliwa Alternatywne | Lukasz1990Orange |
|
||
[w124] Napinacz paska wieloklinowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marr |
|
|
|
[W201] Potrzebna porada dot. sworzni wahacza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Tailor93 |
|
||
w124, 2.0 - 136KM, 1995r. świece zapłonowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|