Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] Dobor silnika - swap


28 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Ukaniu


  • Postów: 676
  • Na forum od: 30 maj 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Napisano 07 listopada 2007 - 23:01

Wyjąć jeden silnik wstawić drugi :-) oczywiście w komplecie z rozdzielaczem wtrysku. Dla świętego spokoju można by wymienić komputer sterujący ale na starym też chodzi.



#12 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 07 listopada 2007 - 23:06

Ukaniu napisał:

Wyjąć jeden silnik wstawić drugi :-) oczywiście w komplecie z rozdzielaczem wtrysku. Dla świętego spokoju można by wymienić komputer sterujący ale na starym też chodzi.


E tam, może też roztoczyć tuleje lub wydłużyć skok tłoka :jump:
Fabryka poszła w kierunku tulei o większej średnicy.

#13 Offline   adiLSM


  • Postów: 382
  • Na forum od: 05 sie 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 listopada 2007 - 23:27

A dużo jest dłubaniny przy takiej przekładce z 2.6 na 3.0 czy raczej wszystko pasuje PLUG&PLAY :ok: Chodzi mi o mocowanie silnika i takie tam :jump: bo osprzęt chyba jest ten sam?

#14 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 08 listopada 2007 - 00:50

Wszystko jest to samo... wyjmujesz i wstawiasz drugi. Gdyby tak nie było to nawet bym się nie brał za dłubanine z 3L BRABUSem do siebie.

#15 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 08 listopada 2007 - 10:26

zasadniczo to większość silników z :jump: można założyć do 124 czy też do 201.... pozostaje tylko kwestia osprzętu :roll:

#16 Offline   lukaszt1


  • Postów: 3
  • Na forum od: 09 lis 2007
  • Miejscowość: polska

Napisano 09 listopada 2007 - 09:02

witam, tez bym proponował 3,0. Najprostszy w obsłudze, łatwo mozna podniesc moc, trwały, najprosciej bedzie go zamontowac.

MOD: Interpunkcja.

#17 Offline   adiLSM


  • Postów: 382
  • Na forum od: 05 sie 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 stycznia 2008 - 19:15

Odgrzewam temat :mrgreen:

Poczyniłeś jakieś kroki do przodu już? Czy narazie cisza w temacie?

#18 Offline   przemek


  • Postów: 242
  • Na forum od: 01 lis 2007
  • Miejscowość: Jaworzno

Napisano 13 stycznia 2008 - 19:41

temat doboru silnika zamknięty, prace idą dalej, silnik czeka w kącie w warsztacie

#19 Offline   adiLSM


  • Postów: 382
  • Na forum od: 05 sie 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 stycznia 2008 - 19:53

No i na co się zdecydowałeś ? Poka jakieś foty :mrgreen:

#20 Offline   mitsu_pl


  • Postów: 25
  • Na forum od: 03 sty 2008
  • Miejscowość: Grajewo
  • Inne auto:Mitsubishi Galant E38A 4x4

Napisano 30 stycznia 2008 - 17:31

takie pytanko, skoro mowa jest o tym, że silnik 3.0 poddaje się tak łtwo modyfikacjom zwiększającym moc, to czy zwykłego 2.6 nie da się też podkręcić ? No i co przedewszytkim należałoby zrobić ?








Podobne tematy Zwiń