Witam;) wiem ze temat byl poruszany juz na forum ale chcialbym do niego wrocic bo jakos nie do konca chyba zostal on wyjasniony, zatem pytanie jaka macie temp pracy swoich M119? prosilbym o opisanie w roznych okolicznosciach typu lato/zima z klima/bez klimy z duzym obciazeniem, w korkach itp;) moj w cieplejsze dni jak teraz trzyma okolo 85*C ale w korkach wzrasta do 90-95*C o wlaczeniu klimy moge zapomniec bo odrazu wedruje do gory.. visco sprawne,za stanawia mnie tylko "tunel" od wentylatora ktory zdaje mi sie ejst dosc "krotki" bo nie zakrywa jakby wentylatora.. a juz zagladalem po maski wielu mercedesow i najczesciej wentylator byl dosc mocno schowany w tunelu.. wiec, jak to u was jest chlopaki? )
0
M119 temperatura pracy
Rozpoczęty przez pueblo, maj 24 2011 10:25
38 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 maja 2011 - 10:25
#2
Napisano 24 maja 2011 - 14:42
raczej nie ma się czym martwić... ten typ tak ma... z resztą wentylatory, te od klimy przejmują pracę za Visco dopiero przy 110 stopniach (tak jest czujnik ustawiony) jeśli nawet z klimą nie dochodzi do białej kreski przed 120 a już nie daj boże nie dochodzi do 120 to jest ok...
#3
Napisano 24 maja 2011 - 21:35
maclaw napisał:
jeśli nawet z klimą nie dochodzi do białej kreski przed 120 a już nie daj boże nie dochodzi do 120 to jest ok...
Czegos nie czaje, jesli nie dochodzi do bialej kreski poniezej 120*C to ok i to rozumiem ale "a juz nie daj boże nie dochodzi do 120 to jest ok.." ale tego juz nie;D
Poza tym u mnie przy WYLACZONEJ klimie dochodzi do prawie 100*C.. takze o wlaczeniu klimy raczej nie ma mowy..
#4
Napisano 25 maja 2011 - 06:58
źle napisałem sorry...
to włącz klimę i zobacz co się będzie działo... bo u mnie jest właśnie ok.100 i wszyscy mówią, że jest ok...
sprawdź termostat - ewentualnie wymień go, sprawdź korek, sprawdź chłodnicę, czy nie jest zakamieniona i czy układ jest odpowietrzony...
a sam noszę się z zamiarem montażu opornika, żeby wentylatory włączały się przy 100 stopniach, a nie 110stopniach...
to włącz klimę i zobacz co się będzie działo... bo u mnie jest właśnie ok.100 i wszyscy mówią, że jest ok...
sprawdź termostat - ewentualnie wymień go, sprawdź korek, sprawdź chłodnicę, czy nie jest zakamieniona i czy układ jest odpowietrzony...
a sam noszę się z zamiarem montażu opornika, żeby wentylatory włączały się przy 100 stopniach, a nie 110stopniach...
#5
Napisano 25 maja 2011 - 12:04
cos czuje ze musze zakasac rekawy i sie wkoncu samemu do tego porzadnie zabrac, zrobic solidny tunel do wentylatora posrawdzac oporniki itd
a jeszcze pytanie, wentyatory maja dwa biegi, przy jakich temp sie wlaczaja u was pierwszy a przy jakies drugi bieg?
a jeszcze pytanie, wentyatory maja dwa biegi, przy jakich temp sie wlaczaja u was pierwszy a przy jakies drugi bieg?
#6
Napisano 27 maja 2011 - 07:09
tak mają dwa biegi...
pierwszy bieg chodzi po uruchomieniu klimy...
drugi po osiągnięciu przez silnik temp. 110stopni...
pierwszy bieg chodzi po uruchomieniu klimy...
drugi po osiągnięciu przez silnik temp. 110stopni...
#7
Napisano 27 maja 2011 - 11:27
110*C sporo.. nadal nie moge sie rpzyzwyczaic do temp pracy tego silnika;P
#8
Napisano 21 maja 2012 - 19:55
troche odgrzeje kotleta ) w M119 wentylatory wlaczaja sie przy 110C a co stanie sie kiedy z wlaczona klima a co za tym idzie wentylatorami temperatura osiagnie 110C? kompresor zostanie odłaczony a wentylatory beda chlodzic dalej? druga dziwna sprawa jest taka ze przy wlaczone klimie wentylatory smigaja mi na drugim biegu natomiast kiedy klima jest wylaczona i silnik osiaga 110C wlacza sie dopiero pierwszy bieg wentylatora.. niech mi jakas madra glowa to wyjasni
#10
Napisano 21 maja 2012 - 20:58
jest to jakies rozwiazanie chociaz przyznam ze nie chce spacjalnie tego stosowac, jakos mi to nie pasuje do 140;P natomiast bardziej mi chodzilo o to jak to jest z wlaczaniem sie tych wentylatorow kiedy dziala klima
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|
|
Sl 500 r129 m119 problem z zapłonem |
Mercedes SL, SLK | Sl500r129 |
|
||
[m119]kanały olejowe |
Mercedes S, CL i SEC | m00n |
|
|
|
[M119]ASR/Check Engine - odcięcie paliwa - ciekawy problem |
Mercedes S, CL i SEC | Uhlenhaut |
|
||
[R129] Przepustnica MB R129 M119 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Pieczara71 |
|