Skocz do zawartości




- - - - -

Mercedes W124 swap na 420 V8 w210 + getrag


72 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   robson99


  • Postów: 390
  • Na forum od: 26 paź 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:123 coupe + c36
  • Inne auto:Ford Focus, Suzuki DRZ400 SM

Napisano 16 sierpnia 2011 - 23:07

U mnie tez jest sprzęt, tez są dwa i poł auta (c123 i c36 i polowa c124) i robota stoi :P mimo wszytko trzymam kciuki :E



#32 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 16 sierpnia 2011 - 23:14

Dlaczego robota stoi w takim razie? skoro wszystko masz co trzeba to powinno brnac do przodu..

#33 Offline   robson99


  • Postów: 390
  • Na forum od: 26 paź 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:123 coupe + c36
  • Inne auto:Ford Focus, Suzuki DRZ400 SM

Napisano 16 sierpnia 2011 - 23:24

Bo nie ma czasu, pieniędzy (co za tym idzie chetnych do pracy :P ). Sam wszystkiego nie zrobię, bo na chleb trzeba zarobić, z żona i dziećmi posiedzieć czasami.

#34 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 16 sierpnia 2011 - 23:55

Szkoda zeby sie zmarnowaly takie autka.
Pierwszym moim planem bylo wstawic 4.2 do coupetki ale to by sie wiazalo z kupieniem nastepnego auta i pozbycia sie dwuch a to juz mnie przerasta wiec wydlubie to co mam i pozbede sie pozostalosci.

To jest moje pierwsze autko jakie zbudowalem pare lat temu:
http://polskajazda.p...y/Fiat/126/1361
mam je do dzis :P i raczej juz na zawsze!

#35 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 17 sierpnia 2011 - 00:02

Sinus007, chcesz auto do drifftu kol.winiak ma 3.0 w W201 i zobacz jak daje rade ... re=related Ogladalem galerie maluszka robi wrazenie :P

#36 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 17 sierpnia 2011 - 07:00

Recepta na udany swap e500 czy e420 to postawic takowy model obok siebie w budzie W124 np rozbity i przekladac po koleji wszystko inaczej naprawde jest ciezko.
Ja osobiscie tez kiedys rozwazalem ten pomysl ale prosciej jest wpakowac turbo do tego auta do tego troche rzezby ze skrzynia i mostem a efekt moze byc naprawde przyejmny.
Jezeli to auto ma byc do driftu to wogole bym zapomnial o mercedesowskich silnikach i rozejrzal sie za jakas jednosta napedowa z innej marki.

Ale tak na marginesie jezeli uda Ci sie ten zabieg to uwierz mi ze klinetow na takie przekladki bedzie mial mnostwo ze mna pierszym w kolejce.

Pozdro i informuj na bierzaco bo tutaj kazdy napewno bedzie glodny tych relacji i trzymam kciuki ziom!!!

#37 Offline   robson99


  • Postów: 390
  • Na forum od: 26 paź 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:123 coupe + c36
  • Inne auto:Ford Focus, Suzuki DRZ400 SM

Napisano 17 sierpnia 2011 - 08:46

bydle napisał:

Jezeli to auto ma byc do driftu to wogole bym zapomnial o mercedesowskich silnikach i rozejrzal sie za jakas jednosta napedowa z innej marki.

Cos w tym jest, mam gdzieś zdjecia beczki z nissanowskim RB, mercedes to ciągle egzotyka w wszelkich modyfikacjach, mało kto to robi (tak mi się przynajmniej wydaje).

Z drugiej strony milo by było zobaczyć coś nowego na jakiś zawodach, a nie ciągle e30/e36 i nyssany.

#38 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 17 sierpnia 2011 - 10:16

Ze wszystkim sie da cos zrobic, zobaczcie np. ta wydumke:

z silnikiem om606 i zmienione turbo, wziete od scanni. nie ma co, jest wypas!
Silniki mercedesa sa projektowane z duzym marginesem zeby na dlugo starczyly dlatego mozna je dobrze wydlubac.

Dla mnie to tylko wiecej frajdy z tego ze nie bedzie latwo zrobic taki projekt. Ile potem bedzie satysfakcji jak wsystko wyjdzie po mojemu i o ile mnie oczy i uszy nie myla, moge byc pierwszy w polsce z takim projektem i to zwieksza moje ambicje :P

#39 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 17 sierpnia 2011 - 11:38

A jak myslisz o innym motorze tu masz kol. Hammera 190 i 4.0 z beemki :P jeszcze poszukamm 190 z 5.6 z W126

#40 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 17 sierpnia 2011 - 12:32

Sinus007 napisał:

Silniki mercedesa sa projektowane z duzym marginesem zeby na dlugo starczyly dlatego mozna je dobrze wydlubac.

dokladnie, przy trubinach zeby byla potrzeba zakucia takiego silnika to naprawde trzeba by bylo mu dobre cisnienie podac zeby silnik nie wytrzymal. Szkoda tylko ze skrzynie nie sa juz takie wytrzymale chociaz i tak nie naleza do najgorszych.








Podobne tematy Zwiń