scOti, przeciez na podst schematu wszystko da sie ustalic
5
[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika
Rozpoczęty przez matstarling, lis 26 2007 13:33
179 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 26 kwietnia 2009 - 13:50
#32
Napisano 26 kwietnia 2009 - 21:03
Charlie9, chetnie wysłucham co z niego wyczytałeś
#33
Napisano 27 kwietnia 2009 - 01:37
scOti, powiedz konkrtenie o co Ci chodzi a nie graj ze mna w ciuciubabke - ok? Czego nie rozumiesz? kolorow kabli? numeracji? Ja naprawde nie wiem z czym masz klopot
W FAQ masz schematy i fotorelacje z dokladnym pokazaniem co i jak wiec jaki jest problem? Masz cos inaczej niz na pokazanych obrazkach?
P.S. Uzupelnij rocznik auta.
W FAQ masz schematy i fotorelacje z dokladnym pokazaniem co i jak wiec jaki jest problem? Masz cos inaczej niz na pokazanych obrazkach?
P.S. Uzupelnij rocznik auta.
#34
Napisano 27 kwietnia 2009 - 03:56
Cytat
nabyłem oryginał teraz mam pytanei odnośnie podłączenia, mase i 12v znalazłem bez problemu - rozumiem że jeśli zamienie bieguny to bedzie otwierał lub zamykał.
A okrągła wtyczka? Ma ktoś może rozpiskę kabli?
A okrągła wtyczka? Ma ktoś może rozpiskę kabli?
Innym kazesz szukać, a przecierz pisałem.
Nie mam pojecia z ktorego roku jest pompa, z okraglej wtyczki wychodza 3przewody - niebieski, zielony i zolty. Z tego co sie orientuje zolty to masa, niebieski to sterowanie zamkiem (naprzemiennie +12v lub -)
#35
Napisano 27 kwietnia 2009 - 07:23
każdy z tych przewodów idzie do innego zamka zamykanego kluczykiem - to są przewody sterujące
#36
Napisano 27 kwietnia 2009 - 08:07
Biały, dzieki
#37
Napisano 28 kwietnia 2009 - 05:24
scOti napisał:
Innym kazesz szukać, a przecierz pisałem.
2. PrzecieŻ
3. Uzupelnij profil o rocznik auta.
4. Na pompce nabity jest rok. Dodatkowo - skoro jeszcze sie nie zorientowales - bylo kilka wersji pompek.
Pomoc jest wtedy skuteczna jesli opisze sie dokladnie problem.
scOti napisał:
schemat a rozpiska kabli to dwie rozne rzeczy
Konczac juz - Na SCHEMACIE , ktory wyszukuje sie poprzez FAQ wszystko jest napisane "czarno na bialym". Pytalem czego konkretnie nie rozumiesz....
Moja rada - i kieruje ja takze do innych - ZANIM cos zaczniecie dlubac przygotujcie sie do tego. FAQ nie gryzie. Zamieszczone tam informacje maja WAM pomoc.
#38
Napisano 12 maja 2009 - 10:52
pomóżcie proszeeee
od dwóch dni się męcze z tym centralnym i nic nie chce działać
przejrzałem temat który jest w FAQ, przeczytałem ten temat oraz o alrmie i ni chu chu nie działa
instrukcje mam identyczną jak ta w 1szym poście która wstawił masterling
czarny do masy, czerwony do zasilania i sterownik działa, uzbraja się, rozbraja wg diody i tyle
dalej od sterownika idą dwa kable zielony i niebieski i do czego to podpiąć?!?
z pompki od centralnego wychodzi z okrągłej kostki 3 kable: żółty, niebieski, zielony
i pomóżcie proszę łopatologicznie co do czego?
Z góry dzięki
od dwóch dni się męcze z tym centralnym i nic nie chce działać
przejrzałem temat który jest w FAQ, przeczytałem ten temat oraz o alrmie i ni chu chu nie działa
instrukcje mam identyczną jak ta w 1szym poście która wstawił masterling
czarny do masy, czerwony do zasilania i sterownik działa, uzbraja się, rozbraja wg diody i tyle
dalej od sterownika idą dwa kable zielony i niebieski i do czego to podpiąć?!?
z pompki od centralnego wychodzi z okrągłej kostki 3 kable: żółty, niebieski, zielony
i pomóżcie proszę łopatologicznie co do czego?
Z góry dzięki
#39
Napisano 12 maja 2009 - 11:06
jedrus, jaki masz sterownik Przecinasz kabel niebieski (od silownika kierowcy). Kawalek ktory idzie do pompki podlaczasz do zielonego od sterownika. Natomiast druga czesc kabla niebieskiego ktora idzie do silownika w drzwiach podlaczasz do niebieskiego - jest to podtrzymanie funkcji centrlanego zamka gdybys chcial otworzyc kluczykiem po stronie kierowcy.
Co do kolorow nie jestem pewien wiec najlepiej jakbys dal schemat sterownika ktory zakupiłeś i opis kabli. Tam nie ma zadnej filozfii
Co do kolorow nie jestem pewien wiec najlepiej jakbys dal schemat sterownika ktory zakupiłeś i opis kabli. Tam nie ma zadnej filozfii
#40
Napisano 12 maja 2009 - 11:09
Musisz rozciąć niebieski kabel i podpiąć w zależności od tego czy ten zamek zamyka plusem czy zamyka minusem i czy otwiera plusem czy otwiera minusem. Np. Zamyka minusem i otwiera plusem wtedy. Rozcinasz niebieski kabel przy pompce i podłączasz kabel niebieski z centralki do tego rozciętego ale z tej strony idącej od drzwi. Zielony natomiast podłączasz do rozciętego kabla niebieskiego, ale od strony pompki. Oczywiście to wszystko jeżeli dostosowałeś centralkę do sterowania pneumatykiem.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
[w124] Przeprogramowanie sterownika silnika |
Modyfikacje,Tuning | maan |
|
||
[w124] Hak holowniczy - podłączenie elektryczne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pasiasty |
|