Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika


179 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 kwietnia 2009 - 13:50

scOti, przeciez na podst schematu wszystko da sie ustalic :hmm:



#32 Offline   scOti


  • Postów: 232
  • Na forum od: 17 kwi 2009
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2.0

Napisano 26 kwietnia 2009 - 21:03

Charlie9, chetnie wysłucham co z niego wyczytałeś

#33 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 kwietnia 2009 - 01:37

scOti, powiedz konkrtenie o co Ci chodzi a nie graj ze mna w ciuciubabke - ok? Czego nie rozumiesz? kolorow kabli? numeracji? Ja naprawde nie wiem z czym masz klopot :hahaha:

W FAQ masz schematy i fotorelacje z dokladnym pokazaniem co i jak wiec jaki jest problem? Masz cos inaczej niz na pokazanych obrazkach?

P.S. Uzupelnij rocznik auta.

#34 Offline   scOti


  • Postów: 232
  • Na forum od: 17 kwi 2009
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2.0

Napisano 27 kwietnia 2009 - 03:56

Cytat

nabyłem oryginał teraz mam pytanei odnośnie podłączenia, mase i 12v znalazłem bez problemu - rozumiem że jeśli zamienie bieguny to bedzie otwierał lub zamykał.

A okrągła wtyczka? Ma ktoś może rozpiskę kabli?

Innym kazesz szukać, a przecierz pisałem.

Nie mam pojecia z ktorego roku jest pompa, z okraglej wtyczki wychodza 3przewody - niebieski, zielony i zolty. Z tego co sie orientuje zolty to masa, niebieski to sterowanie zamkiem (naprzemiennie +12v lub -)

#35 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 27 kwietnia 2009 - 07:23

każdy z tych przewodów idzie do innego zamka zamykanego kluczykiem - to są przewody sterujące

#36 Offline   scOti


  • Postów: 232
  • Na forum od: 17 kwi 2009
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2.0

Napisano 27 kwietnia 2009 - 08:07

Biały, dzieki

#37 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 kwietnia 2009 - 05:24

scOti napisał:

Innym kazesz szukać, a przecierz pisałem.
1. Ja nic nie kaze - co najwyzej prosze.

2. PrzecieŻ

3. Uzupelnij profil o rocznik auta.

4. Na pompce nabity jest rok. Dodatkowo - skoro jeszcze sie nie zorientowales - bylo kilka wersji pompek.
Pomoc jest wtedy skuteczna jesli opisze sie dokladnie problem.

scOti napisał:

schemat a rozpiska kabli to dwie rozne rzeczy
Wyjasnij mi prosze roznice bo moze ja czegos nie wiem i glupio sie wypowiadam i wprowadzam w blad nieswiadomie... Bede wdzieczny.

Konczac juz - Na SCHEMACIE , ktory wyszukuje sie poprzez FAQ wszystko jest napisane "czarno na bialym". Pytalem czego konkretnie nie rozumiesz....

Moja rada - i kieruje ja takze do innych - ZANIM cos zaczniecie dlubac przygotujcie sie do tego. FAQ nie gryzie. Zamieszczone tam informacje maja WAM pomoc.

#38 Offline   jedrus


  • Postów: 153
  • Na forum od: 02 paź 2007
  • Miejscowość: Płock

Napisano 12 maja 2009 - 10:52

pomóżcie proszeeee :ok:
od dwóch dni się męcze z tym centralnym i nic nie chce działać ;)
przejrzałem temat który jest w FAQ, przeczytałem ten temat oraz o alrmie i ni chu chu nie działa :/

instrukcje mam identyczną jak ta w 1szym poście która wstawił masterling
czarny do masy, czerwony do zasilania i sterownik działa, uzbraja się, rozbraja wg diody i tyle
dalej od sterownika idą dwa kable zielony i niebieski i do czego to podpiąć?!?
z pompki od centralnego wychodzi z okrągłej kostki 3 kable: żółty, niebieski, zielony
i pomóżcie proszę łopatologicznie co do czego?
Z góry dzięki :ok:

#39 Offline   jackie01


  • Postów: 3 694
  • Na forum od: 08 sty 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 maja 2009 - 11:06

jedrus, jaki masz sterownik :ok: Przecinasz kabel niebieski (od silownika kierowcy). Kawalek ktory idzie do pompki podlaczasz do zielonego od sterownika. Natomiast druga czesc kabla niebieskiego ktora idzie do silownika w drzwiach podlaczasz do niebieskiego - jest to podtrzymanie funkcji centrlanego zamka gdybys chcial otworzyc kluczykiem po stronie kierowcy.

Co do kolorow nie jestem pewien wiec najlepiej jakbys dal schemat sterownika ktory zakupiłeś i opis kabli. Tam nie ma zadnej filozfii :ok:

#40 Offline   matstarling


  • Postów: 477
  • Na forum od: 26 lis 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 maja 2009 - 11:09

Musisz rozciąć niebieski kabel i podpiąć w zależności od tego czy ten zamek zamyka plusem czy zamyka minusem i czy otwiera plusem czy otwiera minusem. Np. Zamyka minusem i otwiera plusem wtedy. Rozcinasz niebieski kabel przy pompce i podłączasz kabel niebieski z centralki do tego rozciętego ale z tej strony idącej od drzwi. Zielony natomiast podłączasz do rozciętego kabla niebieskiego, ale od strony pompki. Oczywiście to wszystko jeżeli dostosowałeś centralkę do sterowania pneumatykiem.








Podobne tematy Zwiń