Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika


179 odpowiedzi w tym temacie

#51 Offline   swampshark


  • Postów: 969
  • Na forum od: 19 cze 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Golf lll 1.8, Bora 2.0, V40

Napisano 01 czerwca 2009 - 16:51

ogllala napisał:

moge wpjac sie w inny przewod niz ten niebieski
w jakim celu chcesz to zrobić :) Może najpierw sprawdź czy ci kabelek albo wtyczka dobrze łączy bo to może być problem



#52 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 01 czerwca 2009 - 19:29

Swampshark mysle ze kabelek i wtyczka jest OK bo z dzwi pasazera zamykam i otwieram caly samochud podobnie i z zamka bagaznika a w zamku od kierowcy nie moge przekrecic kluczyka w prawo tylko w lewo a Upsman kupowlem u tego samego kolesia co ty sprawdzilem twojego linka a wspominasz o przecieciu czarnego cienkiego przewodu wydluzajacego sygnal dla zamka gdzie ten kabelek ;)

#53 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 01 czerwca 2009 - 19:42

Żółty, niebieski i zielony - to trzy nezależne obwody. To, że jeden nie działa nie znaczy że układ jest dobry. Najprawdopodobniej uszkodzony jest ukłąd scalony UAA 1006 w sterowniku pompki CZ
Możesz przeciąć inny przewód niż niebieski.

#54 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 01 czerwca 2009 - 19:48

to kolego mowisz ze na inny kabelku bedzie chulac ;)

#55 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 01 czerwca 2009 - 20:06

swampshark napisał:

nie sądzę. Sterownik powinien być umieszczony pod deską rozdzielczą

I tu się nie zgodzę! To tylko totalne lenistwo montażystów powoduje, że złodziej po wejściu do auta od razu wie, gdzie szukać centralki. 90% alarmów montowanych jest właśnie pod deską - dla złodzieja takie ułatwienie to dosłownie chwila dla rozbrojenia alarmu...

#56 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 01 czerwca 2009 - 20:20

Fu.. se... nie chula sprawdze jutro co jest grane przy swietle dziennym bo mnie zaraz trafi szlag ;)

#57 Offline   swampshark


  • Postów: 969
  • Na forum od: 19 cze 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Golf lll 1.8, Bora 2.0, V40

Napisano 01 czerwca 2009 - 20:49

Gerri aleś wyp...lił jak łysy grzywką o kant kuli. A skoro uwazasz że rozbrojenie alarmu pod deską to jest chwila to spróbuj w moim w chwilę rozbroić.

ogllala napisał:

mysle ze kabelek i wtyczka jest OK bo z dzwi pasazera zamykam i otwieram caly samochud podobnie i z zamka bagaznika
mówię o wtyczce przy siłowniku. Wtedy drzwi nie będą się zamykać kluczykiem

#58 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 01 czerwca 2009 - 21:06

"mówię o wtyczce przy siłowniku. Wtedy drzwi nie będą się zamykać kluczykiem"

O kolego sluszna uwaga o tym nie pomyslalem dzieki za podpowiedz jutro sprawdze ta opcje ;)

#59 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 01 czerwca 2009 - 21:22

swampshark napisał:

Gerri aleś wyp...lił jak łysy grzywką o kant kuli. A skoro uwazasz że rozbrojenie alarmu pod deską to jest chwila to spróbuj w moim w chwilę rozbroić.

W Twoim to bym się nawet nie schylał pod deskę - dużo szybciej bym uruchomił silnik po otwarciu maski...
Za dużo już zakładałem alarmów w 201 i 124 żebyś był w stanie mnie czymś zaskoczyć ;)

#60 Offline   upsman


  • Postów: 168
  • Na forum od: 13 lip 2007
  • Miejscowość: Krośniewice
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 czerwca 2009 - 03:10

ogllala popatrz na fotkę:
Dołączona grafika
Znajdź miejsce zaznaczone strzałką. Z obudowy wystaje taka jakby "pętelka" którą należy przeciąć żeby wydłużyć impuls sterujący. Są też rozwiązania z ustawieniem zworki (jak w kompie) w odpowiednie położenie ale u mnie jest jak na obrazku.
Nie zrobiłeś tego? :shock:








Podobne tematy Zwiń