Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika


179 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 02 czerwca 2009 - 06:37

Upsman moj jest identyczny a ten czarny jest rzeczywiscie gdzies mnie umknol :jem: o tych calych ustawieniach zworki to ja nic nie wiem :coto: ja to noga kompletna jestem w tych sprawach



#62 Offline   upsman


  • Postów: 168
  • Na forum od: 13 lip 2007
  • Miejscowość: Krośniewice
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 czerwca 2009 - 12:12

ogllala Chodziło mi o takie rozwiązania wśród centralek dostępnych na rynku. My mamy ten kabelek.

#63 Offline   swampshark


  • Postów: 969
  • Na forum od: 19 cze 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Golf lll 1.8, Bora 2.0, V40

Napisano 02 czerwca 2009 - 17:33

Gerri napisał:

W Twoim to bym się nawet nie schylał pod deskę - dużo szybciej bym uruchomił silnik po otwarciu maski...
No to otwórz maskę tak żeby nie zawył alarm. Ale skoro da sie odpalić bez szukania alarmu to po co go chować :pad:

Gerri napisał:

Za dużo już zakładałem alarmów w 201 i 124 żebyś był w stanie mnie czymś zaskoczyć
typowa wypowiedź w stylu szczekania pieska uwiązanego na smyczy

upsman napisał:

jakby "pętelka" którą należy przeciąć żeby wydłużyć impuls sterujący.
jeśli nie przeciąłeś tej pętelki to pompka CZ nie uruchamia się

#64 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 02 czerwca 2009 - 19:16

swampshark napisał:

typowa wypowiedź w stylu szczekania pieska uwiązanego na smyczy

JA CIEBIE NIE OBRAŻAM - tak więc nie obrażaj innych, i nie wprowadzaj tutaj zwyczajów z forum "wiejskiego tjuningu" :pad:
Elektryką w Mercedesach (wyłącznie) zajmuję się niewiele krócej niż Ty żyjesz na świecie ;-)

swampshark napisał:

jeśli nie przeciąłeś tej pętelki to pompka CZ nie uruchamia się

Tym zdaniem ujawniłeś zasób swojej wiedzy na temat alarmów... :-P

#65 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 czerwca 2009 - 20:50

swampshark, ton Twoich wypowiedzi jest nie na miejscu. Bardzo prosze o zachowanie godne usera tego forum i nie obrazaj innych uzytkownikow :czerwona:.

Przeczytaj prosze jeszcze raz regulamin - przypomnij sobie o konsekwencjach jakie niesie ze soba nieetyczne/nieeleganckie zachowanie.

#66 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 03 czerwca 2009 - 15:51

Panowie mu tu sobie pomagamy ;) a nie jedziemy ze saba jak jacys politycy . Upsman i Gerri dzieki centralny chula :mrgreen: ale jak zawsze mam pytanie czy macie modul komfortu ????bo ja chyba mam tylko musze sie upwnic ze to to a drugie pytanie jak wyczaic ktory z przewodow to ten od kierunkow ;)

#67 Offline   matstarling


  • Postów: 477
  • Na forum od: 26 lis 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 czerwca 2009 - 16:09

ogllala napisał:

tylko musze sie upwnic ze to to
Jeżeli po wyciągnięciu siedziska kanapy, pod nią, od strony kierowcy masz taką specjalną skrzyneczkę, do której wchodzi pare kostek i po przekręceniu kluczyka w zamku i przytrzymaniu go w pozycji ZAMKNIJ przez 3 sek zaczynają zamykać się szyby i ewentualny szyberdach to oczywiście masz :mrgreen:

Cytat

jak wyczaic ktory z przewodow to ten od kierunkow
Jednym ze sposobów małoinwazyjnych jest wyjęcie wewnętrzenej obudowy klosza tylnich lamp (dwie plastikowe "przekręcajki") i tam idąc po ścieżkach sprawdzisz dokładnie jaką izolację ma przewód od kierunku;)

#68 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 03 czerwca 2009 - 16:39

No pod kanapa od strony kierowcy ma taka kostke ale nie jestem pewien czy to modul komfortu :mrgreen: Dołączona grafika Dołączona grafika

#69 Offline   jackie01


  • Postów: 3 694
  • Na forum od: 08 sty 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 czerwca 2009 - 17:05

ogllala, to nie moduł komfortu. Wyglada to raczej na sterownik grzania siedzeń swoaj droga ktoś tam mieszał - izolacja :mrgreen:

#70 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 czerwca 2009 - 17:17

jackie01, dobrze mowi - to sterownik grzania zadkow. A z tego co ja wiem (a moge sie mylic) w W201 nie bylo modulu komfortu. Czy na 100% w 16V tez tak bylo - nie wiem.

P.S. Izolacja cudna - te kolory... :mrgreen:








Podobne tematy Zwiń