Skocz do zawartości




* * * * * 8 głosy

[W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu



294 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 lutego 2012 - 20:05

Wyświetl postUżytkownik Dziku dnia 27 lutego 2012 - 19:55 napisał

Jeszcze jeden pomysł, ale to już total rzeźba paździerz to przesunąć kielichy sprężyn wyżej...tylko zapewne całą geometrię wtedy trafi szlag...
Niezły negatyw by się chyba zrobił. :hmm:

Odpuszczam glebowanie, jak i auto, bo okazało się, że przedni napęd nie działa już ładnych kilka lat.



#62 Gość_darul_


  • Na forum od: --

Napisano 27 lutego 2012 - 20:10

4MATIC ma na tyle drogie zawieszenie że nie ma sensu go obniżać i przyspieszać jego destrukcję.
Mam najsłabsze sprężyny jakie wychodziły w 4matic, auto stoi na nich dość nisko.

Ten biały ze Zgorzelca to skarbonka ;)

#63 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 lutego 2012 - 20:19

Wyświetl postUżytkownik darul dnia 27 lutego 2012 - 20:10 napisał

Ten biały ze Zgorzelca to skarbonka ;)
Stoi w Jeleniej identyczna skarbonka, tylko nie biała. :smile:

#64 Offline   kuki123


  • Postów: 9
  • Na forum od: 05 mar 2012
  • Miejscowość: Hrubieszów
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2012 - 11:15

Witam wszystkich w watku, mam pytanie ile pali w124 4matic 300TD nosze sie z zamiarem zakupu takowego a obecnie posiadam bardzo ladnego w124 300D w manualu chcialbym sie zorientowac czy to jest w granicach zdrowego rozsadku ;) pozdrawiam

#65 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2012 - 14:25

kuki123, tu znajdziesz suche dane techniczne:
Sedan: http://www.w114-115....ypy.php?id=1230
Kombi: http://www.w114-115....ypy.php?id=1231

#66 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2012 - 17:30

kuki123, chodzi ci o 300D turbodiesel czy o 300D kombi bo to oznaczenie które wymieniłeś odnosi się do 300D kombi.

300D turbodiesel pali normalnie przy spokojnej jexdzie 11-12l w mieście, w trasie 7,5-8l. 4-matic będzie palić pewnie z litr więcej

#67 Offline   kuki123


  • Postów: 9
  • Na forum od: 05 mar 2012
  • Miejscowość: Hrubieszów
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2012 - 20:16

no tak pomieszalem troche chodzilo mi o w124 4 matic 300turbo dzieki

#68 Gość_darul_


  • Na forum od: --

Napisano 06 marca 2012 - 20:25

Witam Panowie.
Prosze o pomoc. Jestem na drugim koncu PL i nie mam ani internetu a z telefonem musialem prawie wejsc na drzewo aby zlapac zasieg.

Zapalila mi sie na stale kontrolka 4MATIC. Wczesniej zapalala sie na wolnych obr. na postoju lub jak sie wolno toczylem. Gdy jechalem normalnie, bylo wszystko OK.
Teraz pali sie juz na stale, co mnie martwi bo boje sie o uszkodzenia ktore moga nastapic.

Poziom zhm jest prawidlowy. Kolega Jurand podpowiedzial mi ze albo to czujnik albo brak cisnienia w ukladzie.
Polecil odpiac wtyczke przy pompce centralnzego zamka, czym wprowadze uklad w tryb awaryjny.
Dzis tam zajrzalem i wtyczka jest jedna - dwupinowa, czy to o tym mowa?

Czy z zapalona kontrolka moge przejechac 500km do domu?

Z gory dzieki za pomoc. Nawet nie mam jak przeszukac forum bo wiem ze cos kiedys bylo na ten temat.

#69 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2012 - 23:15

Jak już się świeci to na pewno nic sie nie załączy więc przód bedziesz miał na stałe odpięty - możesz jechać. Nie wiem czy nie lepiej dla pewności przełączyć przełącznik pod maską na TEST :hmm:

#70 Offline   TOXIC


  • Postów: 26
  • Na forum od: 05 sty 2012
  • Miejscowość: ETM
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2012 - 23:25

...Jurand mówił.... że wtenczas nivo diabli biorą i może się niestabilnie prowadzić, ale zaletą jest to że płyn sobie krąży po małym obiegu bez oporu. Ja tak robiłem jak miałem niedobór (płyn się podział) i w oczekiwaniu na dolewką zrobiłem jakieś 150 km z podniesioną dźwignią TEST. Źle nie było.

EDIT : spróbuj może skasować błędy. piny 1 i 5 w złączu prostokątnym na prawej grodzi koło aku złącz na około 12 sekund na załączonym zapłonie.

Użytkownik TOXIC edytował ten post 06 marca 2012 - 23:27









Podobne tematy Zwiń