Skocz do zawartości




- - - - -

[w140] M119 nie odpala....


105 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 24 listopada 2011 - 12:34

Witam wszystkich. Otóż od jakiegoś czasu miałem taki problem, że obroty delikatnie falowały. Potem kilkukrotnie zafalowały bardzo mocno (przygasały lampki w środku, a na desce zapaliła się na moment kontrolka ładowania. Potem silnik zaczął chodzić jakby na nie wszystkie cylindry. Przy próbie dodania gazu, silnik zamiast przyspieszać-zwalniał. Wyrzucało paliwo z wydechu. Teraz wogóle nie zapala.............. Paliwo dochodzi. Cewki sprawne. Jakieś pomysły? Stało się praktycznie z dnia na dzień....



#2 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 24 listopada 2011 - 15:46

KAMILW124 napisał:

wiązka silnika prz tych objawach wg mnie 99% prawdopodobienstwa


Wiązka jest zrobiona i jeżdżę już na niej z pół roku.... Objawy od ok tygodnia......

#3 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 24 listopada 2011 - 16:40

Wiązkę przepustnicy sprawdzałeś ?

#4 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 24 listopada 2011 - 16:48

Wiązka przepustnicy wygląda jak nowa. Kabel jest miękki a płytka drukowana jest zdrowa i sprawna. Przepustnica chodzi jak trzeba. Jak to sprawdzić czy to komputer? Jeszcze jedna sprawa. Jak podaje na zapłon, to pojawia sie prąd na cewkach. Jak silnik "zakręci" to to napięcie zanika..... Do następnego włączenia samego zapłonu. Gdzie cewki prądu dostają bo masę chyba mają na stałe.....?

#5 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 24 listopada 2011 - 16:52

Podłącz się pod Sd. Powtarzam się tym w każdym temacie ale ja np dzięki niemu naprawiłem uszkodzony komputer i wiele innych rzeczy.

#6 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 24 listopada 2011 - 16:59

Problem jest taki, że ani SD nie przyjedzie do mnie, ani ja nie pojade do SD..... :-(
\

#7 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 25 listopada 2011 - 07:27

Dioda w zupełności wystarczy.

#8 Offline   maclaw


  • Postów: 220
  • Na forum od: 26 maj 2010
  • Inne auto:W140 500SE

Napisano 25 listopada 2011 - 15:39

Nie chce być złym prorokiem, ale u mnie mega podobne objawy były przed śmiercią modułu zapłonu... Może idź w tym kierunku. I sprawdź czy masz napięcie na świecach...

#9 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 25 listopada 2011 - 16:12

Prądu na świecach nie będzie bo cewka (jedna i druga) przestaje go podawać po jednym obrocie rozrusznikiem...... A ten moduł zapłonu gdzie się znajduje?

#10 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 28 listopada 2011 - 13:43

Dobra. Po dokładnym sprawdzeniu okazuje się, że jest iskra na wszystkich cylindrach. Dochodzi również paliwo (śmierdzi przy kręceniu i w tej rurce na silniku również jest, bo pryska z zaworu). A auto dalej nie pali. Wymieniony został podejrzany czujnik temperatury (wcześniej był problem z paleniem na ciepło przez ów czujnik). Silnik dalej nie zapala. Udało mi się wybłyskać błędy i wieczorem siądę i wypisze co i jak. Zastanawia mnie tylko co może blokować rozruch skoro jest i paliwo i iskra......








Podobne tematy Zwiń