Mimo rozkręcenia na max'a nie powinieneś przekroczyć doładowania rzędu 0,9 bar'a przy tej turbinie. Kiedy podkręcasz?
0
Turbo- podkręcenie
Rozpoczęty przez Kuba 68, sty 05 2008 11:27
76 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 05 stycznia 2008 - 14:26
#12
Napisano 05 stycznia 2008 - 14:36
Teraz klikam z Niemiec z laptopa bo w podwójnej obsadzie na Niemcy latamy(cysterna) wróce na sobote :mad: i postaram się to opanować. A są tego jakieś konsekwencje, ile czsu to może zająć bo na poniedziałek musze mieć auto żeby na baze zajechać i postawić na tydzień na parkingu
#13
Napisano 05 stycznia 2008 - 14:54
Tyle czasu co znalezienie klucza 8 lub 10 i pokręcenie śrubka, sprawdzenie ciśnienia na VACUM jeśli takie masz, a jeśli nie masz to dupahamownia na krótkim odcinku powie Ci prawdę.
#14
Napisano 06 stycznia 2008 - 15:57
Witam jeszcze się zapytam o ile mniej więcej mocy może podnieść podkręcenie na maxa westgate'a. I jak głowica zniesie taki dopał???
#15
Napisano 06 stycznia 2008 - 17:30
Na maxa to może od razu nie rozkręcaj, bo nie będziesz wiedział jak tym kierować. Zaznacz sobie standardowe ustawienie markerem albo kreską przy pomocy śrubokręta tudzież taśmą rozkręć na maxa, sprawdz zakres ustaw w połowie między standardem a maxem daj znać jak się jeździ
#16
Napisano 06 stycznia 2008 - 17:37
KUDŁATY miałem takie plany z zaznaczeniem i sprewdzeniem zakresu regulacji. Na pewno dam znać bo chce się tym pobawić w najbliższś sobotę tylko jak z GŁOWICˇ bo to jest jednak dosyć duże obciążenie gratis, a nie uśmiecha mi się remont głowicy lub odpukać-wymiana. Znasz może kogoś kto podkręcał i jego zdanie na ten temat dotyczące mocy i głowicy
#18
Napisano 06 stycznia 2008 - 17:45
Szwedzi robią to nagminnie budując nawet z 200D potwora na full standardzie. Firma BRABUS produkowała turbo kit do silników wyskoprężnych 200, 250 i 300D za gigantyczną kasę aby podnieść moc. Głowica wytrzyma.
No tak ,ale Essires wrzucił filmik z silnikiem benzynowym, a nie Diesel'a
Tutaj jest coś realnego tylko, że te cholerstwa mają zmienione turbospreżarki i moc ok 700KM
Mod: polaczono posty. Prosze uzywac Edycji Postow.
No tak ,ale Essires wrzucił filmik z silnikiem benzynowym, a nie Diesel'a
Tutaj jest coś realnego tylko, że te cholerstwa mają zmienione turbospreżarki i moc ok 700KM
Mod: polaczono posty. Prosze uzywac Edycji Postow.
#19
Napisano 06 stycznia 2008 - 17:59
No to ok. A orientujesz się może o ile mniej wiecej spalanie może skoczyć i moc. Sory za takie wałkowanie ale nudzi mi się na parkingu w Niemczech więc pisze.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] M102 2.3 + Turbo |
Modyfikacje,Tuning | RaQu |
|
||
[W201] swap M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | Sivviutky |
|