Skocz do zawartości




- - - - -

Turbo- podkręcenie


76 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 05 stycznia 2008 - 14:26

Mimo rozkręcenia na max'a nie powinieneś przekroczyć doładowania rzędu 0,9 bar'a przy tej turbinie. Kiedy podkręcasz?



#12 Offline   Kuba 68


  • Postów: 34
  • Na forum od: 08 wrz 2007
  • Miejscowość: Zabrze

Napisano 05 stycznia 2008 - 14:36

Teraz klikam z Niemiec z laptopa bo w podwójnej obsadzie na Niemcy latamy(cysterna) wróce na sobote :mad: i postaram się to opanować. A są tego jakieś konsekwencje, ile czsu to może zająć bo na poniedziałek musze mieć auto żeby na baze zajechać i postawić na tydzień na parkingu :)

#13 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 05 stycznia 2008 - 14:54

Tyle czasu co znalezienie klucza 8 lub 10 i pokręcenie śrubka, sprawdzenie ciśnienia na VACUM jeśli takie masz, a jeśli nie masz to dupahamownia na krótkim odcinku powie Ci prawdę.

#14 Offline   Kuba 68


  • Postów: 34
  • Na forum od: 08 wrz 2007
  • Miejscowość: Zabrze

Napisano 06 stycznia 2008 - 15:57

Witam jeszcze się zapytam o ile mniej więcej mocy może podnieść podkręcenie na maxa westgate'a. I jak głowica zniesie taki dopał??? :pig: :/

#15 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 06 stycznia 2008 - 17:30

Na maxa to może od razu nie rozkręcaj, bo nie będziesz wiedział jak tym kierować. Zaznacz sobie standardowe ustawienie markerem albo kreską przy pomocy śrubokręta tudzież taśmą rozkręć na maxa, sprawdz zakres ustaw w połowie między standardem a maxem daj znać jak się jeździ :pig:

#16 Offline   Kuba 68


  • Postów: 34
  • Na forum od: 08 wrz 2007
  • Miejscowość: Zabrze

Napisano 06 stycznia 2008 - 17:37

KUDŁATY miałem takie plany z zaznaczeniem i sprewdzeniem zakresu regulacji. Na pewno dam znać bo chce się tym pobawić w najbliższś sobotę tylko jak z GŁOWICˇ bo to jest jednak dosyć duże obciążenie gratis, a nie uśmiecha mi się remont głowicy lub odpukać-wymiana. Znasz może kogoś kto podkręcał i jego zdanie na ten temat dotyczące mocy i głowicy

#17 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 06 stycznia 2008 - 17:44

http://pl.youtube.co...h?v=JoV8ePXxFSE

#18 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 06 stycznia 2008 - 17:45

Szwedzi robią to nagminnie budując nawet z 200D potwora na full standardzie. Firma BRABUS produkowała turbo kit do silników wyskoprężnych 200, 250 i 300D za gigantyczną kasę aby podnieść moc. Głowica wytrzyma.

No tak ,ale Essires wrzucił filmik z silnikiem benzynowym, a nie Diesel'a

Tutaj jest coś realnego tylko, że te cholerstwa mają zmienione turbospreżarki i moc ok 700KM


Mod: polaczono posty. Prosze uzywac Edycji Postow.

#19 Offline   Kuba 68


  • Postów: 34
  • Na forum od: 08 wrz 2007
  • Miejscowość: Zabrze

Napisano 06 stycznia 2008 - 17:59

No to ok. A orientujesz się może o ile mniej wiecej spalanie może skoczyć i moc. Sory za takie wałkowanie ale nudzi mi się na parkingu w Niemczech więc pisze. :pig: :/

#20 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 stycznia 2008 - 18:12

No nie wiem czy ten silnik brzmi zdrowo :pig:

KLIKEN








Podobne tematy Zwiń