Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] swap M104 turbo


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Sivviutky


  • Postów: 2
  • Na forum od: 06 paź 2022
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S500 2000r.

Napisano 06 października 2022 - 09:47

Witam,
Nie znalazlem na forum tematu który by mi pomógł, a mianowicie:

Planuję wrzucić do W201 silnik M104, który to wcześniej uturbie. Projekt ma być typowo do driftu na torze, ale wyjechać z garażu tez czasem nie zaszkodzi choć nie jest to wymóg konieczny.

Do M104 planuje kolektor z twin scrollem, turbo, przewody, jakieś emu, cewki z audi z tego co słyszałem to też dobra opcja.

Stąd pytania:
-> Jaki konkretnie silnik M104 sie nadaje najlepiej żeby wrzucić do budy od W201 i zrobic + - 600km

-> Jakie W201 konkretnie kupic i z jakim silnikiem aby przy przekładce było jak najmniej problemów.

-> Jaką skrzynię biegów najlepiej dorzucić do tego zestawu?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi 😃



Wysłane z mojego CPH2125 przy użyciu Tapatalka





#2 Offline   moonshiners


  • Postów: 4
  • Na forum od: 29 wrz 2022
  • Miejscowość: Rakowice Małe
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mercedes w201 3.0 24v Turbo

Napisano 08 października 2022 - 23:19

Siemanko. Ja mam u siebie m104...Nie pamiętam dokładnie oznaczenia, ale ten który był jeszcze na k-jet'cie....wydaje mi sie ,że jest najlepszym wyborem, bo ma natryski na tłoki..
U mnie jest tylko 420KM, ale jest gość że Szwecji, który ten właśnie silnik wyciągnął na +800Km na seryjnych bebechach i tez to w drifcie ganiał.
Ja swoim już 7 lat w diecie latam i silnik bez zarzutu.

Co do budy, to najwygodniej dorwać .z silnikiem 2.6, bo ma rozkrecany pas przedni...z drugiej zaś strony, mój był po 2.0D i poprostu wycialem pas, dodawałam blaszki, zrobiłem nitonakrętki i mam juz rozkręcany...

Skrzynię mam od w204 2.2cdi i wytrzymuje...choć ma troszkę.przelożenia długie ( próbowałem z jeżyny 2.0 Kompresor, ale ja zmieliło po tygodniu.

Ori sprzeglo wyciekło przy 360KM, więc wpadł dwutarcz i jest ok...

Mam nadzieję że pomogłem ������������������������

Użytkownik moonshiners edytował ten post 08 października 2022 - 23:21


#3 Offline   WalterW


  • Postów: 15
  • Na forum od: 17 sie 2020
  • Miejscowość: Sopot
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 listopada 2022 - 10:22

Wyświetl postUżytkownik moonshiners dnia 08 października 2022 - 23:19 napisał

Siemanko. Ja mam u siebie m104...Nie pamiętam dokładnie oznaczenia, ale ten który był jeszcze na k-jet'cie....wydaje mi sie ,że jest najlepszym wyborem, bo ma natryski na tłoki..
U mnie jest tylko 420KM, ale jest gość że Szwecji, który ten właśnie silnik wyciągnął na +800Km na seryjnych bebechach i tez to w drifcie ganiał.
Ja swoim już 7 lat w diecie latam i silnik bez zarzutu.

Co do budy, to najwygodniej dorwać .z silnikiem 2.6, bo ma rozkrecany pas przedni...z drugiej zaś strony, mój był po 2.0D i poprostu wycialem pas, dodawałam blaszki, zrobiłem nitonakrętki i mam juz rozkręcany...

Skrzynię mam od w204 2.2cdi i wytrzymuje...choć ma troszkę.przelożenia długie ( próbowałem z jeżyny 2.0 Kompresor, ale ja zmieliło po tygodniu.

Ori sprzeglo wyciekło przy 360KM, więc wpadł dwutarcz i jest ok...

Mam nadzieję że pomogłem ������������������������

Na jakim sterowniku masz postawione to m104? Pokaż co tam masz pod maską :D

#4 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 stycznia 2023 - 03:43

Temat tu już chyba umarnienty na śmierć, aktualnie zestaw na 600km to okoła 50koła cza naruchać od somsiada i ruchać samemu robotą a mój somsiad na przyklad myślał ze montaz turbo wyglada mniej więcej tak ;D Dołączona grafika

Użytkownik tomsad edytował ten post 07 stycznia 2023 - 03:56


#5 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 stycznia 2023 - 04:08

Dołączona grafika ....nastepny m104 ale teraz 3.2, 600-650KM ale nie moj sam celuje teraz pod 750+ uj mnie wyjebał na r1 bez myd** tak być nie może , a tutaj honowania płaszczyzny kanaly głowicy wieksze z regeneracja, korby juz hinczyk przywiózł na osiołku sa w sprawdzeniu osiowosci, panewki pierscienie przerwy wieksze, kolektory w budowie turbo jakis turbosystem na kolkach,chłodnica oleju itp blablabla oklepane tematy elektryki wejda na pełnej to tuning pójdzie w pizdu w zapomnienie, teraz wykupisz pakiet mocy i Elon Musk da ci extra 100KW w abonamencie;d

Użytkownik tomsad edytował ten post 07 stycznia 2023 - 04:19


#6 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 stycznia 2023 - 04:10

Dołączona grafika wszystko na temat,








Podobne tematy Zwiń