Witam,
Nie znalazlem na forum tematu który by mi pomógł, a mianowicie:
Planuję wrzucić do W201 silnik M104, który to wcześniej uturbie. Projekt ma być typowo do driftu na torze, ale wyjechać z garażu tez czasem nie zaszkodzi choć nie jest to wymóg konieczny.
Do M104 planuje kolektor z twin scrollem, turbo, przewody, jakieś emu, cewki z audi z tego co słyszałem to też dobra opcja.
Stąd pytania:
-> Jaki konkretnie silnik M104 sie nadaje najlepiej żeby wrzucić do budy od W201 i zrobic + - 600km
-> Jakie W201 konkretnie kupic i z jakim silnikiem aby przy przekładce było jak najmniej problemów.
-> Jaką skrzynię biegów najlepiej dorzucić do tego zestawu?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi 😃
Wysłane z mojego CPH2125 przy użyciu Tapatalka
2
[W201] swap M104 turbo
Rozpoczęty przez Sivviutky, paź 06 2022 09:47
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 października 2022 - 09:47
#2
Napisano 08 października 2022 - 23:19
Siemanko. Ja mam u siebie m104...Nie pamiętam dokładnie oznaczenia, ale ten który był jeszcze na k-jet'cie....wydaje mi sie ,że jest najlepszym wyborem, bo ma natryski na tłoki..
U mnie jest tylko 420KM, ale jest gość że Szwecji, który ten właśnie silnik wyciągnął na +800Km na seryjnych bebechach i tez to w drifcie ganiał.
Ja swoim już 7 lat w diecie latam i silnik bez zarzutu.
Co do budy, to najwygodniej dorwać .z silnikiem 2.6, bo ma rozkrecany pas przedni...z drugiej zaś strony, mój był po 2.0D i poprostu wycialem pas, dodawałam blaszki, zrobiłem nitonakrętki i mam juz rozkręcany...
Skrzynię mam od w204 2.2cdi i wytrzymuje...choć ma troszkę.przelożenia długie ( próbowałem z jeżyny 2.0 Kompresor, ale ja zmieliło po tygodniu.
Ori sprzeglo wyciekło przy 360KM, więc wpadł dwutarcz i jest ok...
Mam nadzieję że pomogłem ������������������������
U mnie jest tylko 420KM, ale jest gość że Szwecji, który ten właśnie silnik wyciągnął na +800Km na seryjnych bebechach i tez to w drifcie ganiał.
Ja swoim już 7 lat w diecie latam i silnik bez zarzutu.
Co do budy, to najwygodniej dorwać .z silnikiem 2.6, bo ma rozkrecany pas przedni...z drugiej zaś strony, mój był po 2.0D i poprostu wycialem pas, dodawałam blaszki, zrobiłem nitonakrętki i mam juz rozkręcany...
Skrzynię mam od w204 2.2cdi i wytrzymuje...choć ma troszkę.przelożenia długie ( próbowałem z jeżyny 2.0 Kompresor, ale ja zmieliło po tygodniu.
Ori sprzeglo wyciekło przy 360KM, więc wpadł dwutarcz i jest ok...
Mam nadzieję że pomogłem ������������������������
Użytkownik moonshiners edytował ten post 08 października 2022 - 23:21
#3
Napisano 30 listopada 2022 - 10:22
Użytkownik moonshiners dnia 08 października 2022 - 23:19 napisał
Siemanko. Ja mam u siebie m104...Nie pamiętam dokładnie oznaczenia, ale ten który był jeszcze na k-jet'cie....wydaje mi sie ,że jest najlepszym wyborem, bo ma natryski na tłoki..
U mnie jest tylko 420KM, ale jest gość że Szwecji, który ten właśnie silnik wyciągnął na +800Km na seryjnych bebechach i tez to w drifcie ganiał.
Ja swoim już 7 lat w diecie latam i silnik bez zarzutu.
Co do budy, to najwygodniej dorwać .z silnikiem 2.6, bo ma rozkrecany pas przedni...z drugiej zaś strony, mój był po 2.0D i poprostu wycialem pas, dodawałam blaszki, zrobiłem nitonakrętki i mam juz rozkręcany...
Skrzynię mam od w204 2.2cdi i wytrzymuje...choć ma troszkę.przelożenia długie ( próbowałem z jeżyny 2.0 Kompresor, ale ja zmieliło po tygodniu.
Ori sprzeglo wyciekło przy 360KM, więc wpadł dwutarcz i jest ok...
Mam nadzieję że pomogłem ������������������������
U mnie jest tylko 420KM, ale jest gość że Szwecji, który ten właśnie silnik wyciągnął na +800Km na seryjnych bebechach i tez to w drifcie ganiał.
Ja swoim już 7 lat w diecie latam i silnik bez zarzutu.
Co do budy, to najwygodniej dorwać .z silnikiem 2.6, bo ma rozkrecany pas przedni...z drugiej zaś strony, mój był po 2.0D i poprostu wycialem pas, dodawałam blaszki, zrobiłem nitonakrętki i mam juz rozkręcany...
Skrzynię mam od w204 2.2cdi i wytrzymuje...choć ma troszkę.przelożenia długie ( próbowałem z jeżyny 2.0 Kompresor, ale ja zmieliło po tygodniu.
Ori sprzeglo wyciekło przy 360KM, więc wpadł dwutarcz i jest ok...
Mam nadzieję że pomogłem ������������������������
Na jakim sterowniku masz postawione to m104? Pokaż co tam masz pod maską
#4
Napisano 07 stycznia 2023 - 03:43
Temat tu już chyba umarnienty na śmierć, aktualnie zestaw na 600km to okoła 50koła cza naruchać od somsiada i ruchać samemu robotą a mój somsiad na przyklad myślał ze montaz turbo wyglada mniej więcej tak ;D
Użytkownik tomsad edytował ten post 07 stycznia 2023 - 03:56
#5
Napisano 07 stycznia 2023 - 04:08
....nastepny m104 ale teraz 3.2, 600-650KM ale nie moj sam celuje teraz pod 750+ uj mnie wyjebał na r1 bez myd** tak być nie może , a tutaj honowania płaszczyzny kanaly głowicy wieksze z regeneracja, korby juz hinczyk przywiózł na osiołku sa w sprawdzeniu osiowosci, panewki pierscienie przerwy wieksze, kolektory w budowie turbo jakis turbosystem na kolkach,chłodnica oleju itp blablabla oklepane tematy elektryki wejda na pełnej to tuning pójdzie w pizdu w zapomnienie, teraz wykupisz pakiet mocy i Elon Musk da ci extra 100KW w abonamencie;d
Użytkownik tomsad edytował ten post 07 stycznia 2023 - 04:19
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|