Witam fanów , stałem sie ostatnio szczęśliwym posiadaczem 220 konnej maszyny w wersji Sportline i mimo tego, że wielkim zwolennikiem LPG nie jestem to pragnienie mojej maszyny i ekonomia (ceny PB sa jakieś chore) niezwykle skutecznie przekonały mnie do tego, że nie mam wyjscia i instalację trzeba zakupić. problem mam tylko teraz taki: jaką i gdzie?? jaka instalacja będzie najlepsza do 220konnej bestii z mechanicznym wtryskiem?? i czy jesteście w stanie polecić jakiś zakład na Dolnym Śląsku?? /jestem z bliskiej okolicy Wrocławia.. z góry dziekuje:)
0
[w124] Gaz do 300TE 24V Sportline... jaki??
Rozpoczęty przez WuJot, sty 11 2008 17:20
32 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11 stycznia 2008 - 17:20
#2
Napisano 11 stycznia 2008 - 23:12
Hej !
Tylko i wyłącznie ciągły wtrysk gazu ( IGS ) jeśli nie chcesz mieć problemów. Nie będziesz znał takiego pojęcia jak strzał.
Pozdrawiam
Tylko i wyłącznie ciągły wtrysk gazu ( IGS ) jeśli nie chcesz mieć problemów. Nie będziesz znał takiego pojęcia jak strzał.
Pozdrawiam
#3
Napisano 11 stycznia 2008 - 23:24
Strzał... brzmi znajomo ze 124 2.3 na LPG... okej ciągły, a coś więcej?? jakaś firma konkretnie?? jesteś w stanie coś polecić?? jakiś zakład??
#4
Napisano 11 stycznia 2008 - 23:45
np : IGS Landi Renzo bardzo dobra instalacja. !,5 roku bez najmniejszego problemu.
Jest parę zakładów we Wrocku które to zakładają. Odezwij sie na priv gg 804191
topics4/w124-gazownia-vt2813.htm
Jest parę zakładów we Wrocku które to zakładają. Odezwij sie na priv gg 804191
topics4/w124-gazownia-vt2813.htm
#5
Napisano 25 stycznia 2008 - 20:34
ale jak Ci pojdzie czujnik przeplywu powietrza to masakra nigdzie nie moge znalesc, a serwis mowi za duzo
#6 Gość__
Napisano 29 marca 2008 - 10:31
Podepnę się, a co ;-)
Panowie mam pytanko.
Mój kolega w 300CE-24 posiada instalację gazową która nie posiada parownika.
Twierdzi że ma instalację która się nie przyjęła i jest trudna do diagnostyki ale za to jest niezawodna. Jego zdaniem jest to SEKWENCJA.
Byłem tak pewien swego (twierdzę że to nie jest sekwencja) że dałem się wciągnąć w hazard i założyłem o butelkę.
Ktoś mi to wyjaśni? Z góry dziękuję.
Panowie mam pytanko.
Mój kolega w 300CE-24 posiada instalację gazową która nie posiada parownika.
Twierdzi że ma instalację która się nie przyjęła i jest trudna do diagnostyki ale za to jest niezawodna. Jego zdaniem jest to SEKWENCJA.
Byłem tak pewien swego (twierdzę że to nie jest sekwencja) że dałem się wciągnąć w hazard i założyłem o butelkę.
Ktoś mi to wyjaśni? Z góry dziękuję.
#7
Napisano 29 marca 2008 - 11:21
Twój kolega ma pewnie instalację 3generacji ze stałym wtryskiem gazu (z tego co sie orientuje to nie jest sekwencja). kolega Lubaz1981 pewnie mógłby na jej temat więcej powiedzieć, ale fakt faktem instalka juz nie produkowana, nie przyjęła się (do 300TE kosztuje cos w okolicach 4500PLN) i strasznie nie lubiana przez monterów i serwisantów ( a co do niezawodności to też różnie mówia.. na kilku innych forach nie wychwalają jej wcale).. kto w takim wypadku wyskakuje z flaszki??
#8 Gość__
Napisano 29 marca 2008 - 11:27
Wnioskuję że nie jest to jednak sekwencja. Chyba butelka jest moja
#9
Napisano 29 marca 2008 - 14:14
Wrzuć fotkę i problem flaszki się sam rozwiąże
#10
Napisano 29 marca 2008 - 22:26
Przerabiałem tą sprawę. Mam zaufanego gazownika, który zna się na rzeczy - uwierzcie na słowo. Robiłem u niego 3 samochody( bezproblemowo ), wiec mam pełne zaufanie. Otóż kiedy przyjechałem do niego świeżo po zakupie Benza, powiedział mi tak : "Ja ci do tego gazu nie założę, bo przestaniemy się lubić". Jak mi dalej wyjaśnił, te silniki cholernie chimerycznie i kapryśnie reagują na gaz. Niektóre owszem jeżdzą, niektóre strzelają, prychają, rozwalają wszystko czego ceny są potem astronomiczne. Wcześniej byłem w paru innych zakładach, by wybadać sytuacje i również nie było chętnych specjalnie. Paru majstrów moze by się podjeło, ale każdy mówił, że będzie z tym problem. U jednego padło hasło IGS właśnie. Podrążyłem trochę, niewielu jest fachowców, którzy sa w stanie się z instalką uporać montując ją tak, by była niezawodna. Poza tym koszty w granicach 5 tyś. Kiedy to się zwróci ? Dlatego z bólem serca odpuściłem, ale po pól roku od powstania problemu jestem już w pełni pogodzony z faktem, że będę lał PB do baku. I w sumie to chyba dobrze, zważywszy na moje plany co do tego silnika
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
300E 24V EGR- wpływ na pracę silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dylu83 |
|
|
|
3.0 24v 220KM problem z odpalaniem, nierówna praca |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | GERAS601 |
|
|
|
Przerywa na gazie jak wilgotno |
LPG i Paliwa Alternatywne | stradlin |
|
||
w124 300-24v odpięta druga pompa powietrza - pomoc z podłączeniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MaNiEk91 |
|