Pytanie czysto teoretyczne... Na jakie modyfikacje ten silnik jest najbardziej podatny? Jaki przyrost mocy można uzyskać po modyfikacji układu wydechowego, jaki po modernizacji układu dolotowego, jaki po wgraniu nowych map do komputera itd
Czy montaż wkładów filtrów powietrza K&N mają sens?
Jest parę osób na naszym forum mających sporą wiedzę na temat tego silnika więc liczę, że czegoś ciekawego uda mi się dowiedzieć.
0
Silnik M119 5.0 V8
Rozpoczęty przez EssiRS, lut 09 2008 20:36
43 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 lutego 2008 - 20:36
#2
Napisano 09 lutego 2008 - 20:50
CL już za słaby??
#3
Napisano 09 lutego 2008 - 21:31
EssiRS, nie mow ze tacie "brakuje pod nogą", bo nie uwierze
320 wariatów pod machą to mało ?
320 wariatów pod machą to mało ?
#4
Napisano 09 lutego 2008 - 22:37
EssiRS, to jest silnik wolnossący i zwiększanie mocy w takim silniku nie jest proste a na pewno nie jest tanie. Nie jestem jakimś wielkim specem, ale troche widziałem takich projektów i często kończyło się to zaturbieniem. Zakładając sportowe filtry, nowy wydech remaping, zawsze coś pomoże ale z pewnością nie starczy to na długo, a przy zakładaniu kompresora wyjdzie najkorzystniej (cenowo i mocowo)
#5
Napisano 09 lutego 2008 - 23:13
To jest sposób na zwiększenie mocy
http://moto.allegro.pl/item306974671_me ... 0l_v8.html
a na 100% na pozbycie się 700 zł
wajcha zwykła moim zdaniem żarcik taki sorki wiem że poważnie pytasz :grin:
http://moto.allegro.pl/item306974671_me ... 0l_v8.html
a na 100% na pozbycie się 700 zł
wajcha zwykła moim zdaniem żarcik taki sorki wiem że poważnie pytasz :grin:
#6
Napisano 09 lutego 2008 - 23:17
Uważam,że w takich pojemnościach przyjemnie jest coś podłubać bo jest ciekawy przyrost mocy i momentu i ma to większy sens niż w małych pojemnościach .Cały układ wydechowy np.SuperSprinta daje średnio ok 15% dolot ok. 5% no i wychodzi całkiem przyzwoity wynik.Ale mozna zrobić to we własnym zakresie tylko trzeba zrobić odpowiednie obliczenia pojemności układu i do dzieła Osobiście jestem tylko za stożkami wkłady tylko i wyłącznie wtedy gdy nie można wpakować stożeczka (ale to moje zdanie).
Ps.Pogadaj z Kudłatym to myślę,że Ci pomoże. :grin:
Kto pyta nie błądzi
Ps.Pogadaj z Kudłatym to myślę,że Ci pomoże. :grin:
Kto pyta nie błądzi
#7
Napisano 10 lutego 2008 - 02:14
abt-xx napisał:
Ps.Pogadaj z Kudłatym to myślę,że Ci pomoże. :grin:
toż to bedą istni "sami swoi"
#8
Napisano 10 lutego 2008 - 10:22
kto się czubi ten się lubi
#9
Napisano 10 lutego 2008 - 13:43
Kiedy ja się nie znam na motoryzacji . . .
#10
Napisano 10 lutego 2008 - 22:05
Pytam tylko czysto teoretycznie z samej ciekawości, bo ciekaw jestem właśnie na ile podatny jest ten silnik na przyrost mocy oczywiście bez zakładania kompressorów ani turbin.
Chłopaki to nie jest "Hyde Park" więc prosiłbym o wypowiedzi na temat :roll: Inne będą usuwane
Chłopaki to nie jest "Hyde Park" więc prosiłbym o wypowiedzi na temat :roll: Inne będą usuwane
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|