Panowie napisze bo może komuś się przyda. Ja ostatnio walczyłem z tym elektrozaworkiem pod tylną kanapa i co się okazało. Otóż podciśnienie było ale zaworek się nie zawsze otwierał. Okazało się że wtyczka czasami nie ma połączenia ze ścieżką na płytce. Wtyczka tzn jeden bolec. Po przelutowaniu już wszystko gra:)
Napisałem znajomemu żeby też spróbował i... Pomogło. Dodam jeszcze że chyba ten mój zaworek nie jest oryginalny z fabryki bo cała elektronika w środku jak nowa;)
3
[w124] Zagłówki tylne - nie opuszczają się
Rozpoczęty przez mesiek124, lut 27 2008 17:19
59 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 05 lutego 2010 - 12:40
#32
Napisano 10 kwietnia 2012 - 16:46
Ja mam taki przypadek ,ze nie mam podciśnienia w białym wężyku który idzie do zaworku wiec zagłówki się nie schowają .Manualnie zasysając powietrze z niebieskich rurek ,zagłówki się chowają. Gdzie znajduje się punkt startowy podciśnienia z białego wężyka?
#33
Napisano 10 kwietnia 2012 - 19:33
Nie wiem jak w benzynie to jest, ale sprawdź czy masz regulację świateł. U mnie też zagłówki się nie kładły i się okazało, że w obydwu lampach są dziurawe membrany do regulacji świateł. Dodatkowo w jednej z końcówek wężyka podciśnienia idącego do lampy naderwał się wężyk i to w taki sposób że prawie nie widać było dziurki.
#34
Napisano 10 kwietnia 2012 - 19:44
ustawianie lamp tez mi nie działa.Ale chyba o ile pamiętam jak zagłówki mi jeszcze działały to lampy już nie .
#35
Napisano 05 stycznia 2014 - 18:44
Mam takie małe pytanie, zagłówki chowają się za pomocą przycisku na desce. Rozumiem, że nie podnoszą się do pionu za pomocą przycisku tylko trzeba je ręcznie podnieść ?
#36 Gość_arek92_
Napisano 05 stycznia 2014 - 18:51
tak, podnosi się ręcznie
#37
Napisano 05 stycznia 2014 - 18:53
dzięki, właśnie nabyłem coupe i myślałem że coś nie halo z nimi jest. Rozumiem, że to jakieś ułatwienie przy cofaniu ? Szkoda że nie działa to w drugą stronę.
#38
Napisano 05 stycznia 2014 - 21:02
nom, fajnie było by jak by się podnosiły elektrycznie, ale nawet opuszczanie z guzika jak ta tamte lata było "szpanerskie" xD np. w audi 100 c4 nie było takich bajerów
#39
Napisano 20 marca 2014 - 16:09
Ale za to był ocynk, a nie "szpanerskie" zagłówki, potrzebne nie wiem komu do czego. Dzisiaj przeciętne C4 (ba nawet "cygaro" C3) jak nie bite to się trzyma, a przeciętne W124 dziurawe jak ser szwajcarski, obojętne bite czy nie ...
Użytkownik dr.big edytował ten post 20 marca 2014 - 16:14
#40
Napisano 15 listopada 2014 - 16:42
Witam Ja mam troszke inny problem z tymi zaglowkami, poniewaz po odpaleniu nie dzialaja jakis czas dopiero po jakims czasie. Moze wie ktos dlaczego tak a nie inaczej
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[W124] sprężyna w tylnej rolecie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Wyjęcie tylnego wózka |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lemmar |
|