Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Zagłówki tylne - nie opuszczają się


59 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   PiotrekEl


  • Postów: 68
  • Na forum od: 15 paź 2009
  • Miejscowość: Iława
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 lutego 2010 - 12:40

Panowie napisze bo może komuś się przyda. Ja ostatnio walczyłem z tym elektrozaworkiem pod tylną kanapa i co się okazało. Otóż podciśnienie było ale zaworek się nie zawsze otwierał. Okazało się że wtyczka czasami nie ma połączenia ze ścieżką na płytce. Wtyczka tzn jeden bolec. Po przelutowaniu już wszystko gra:)
Napisałem znajomemu żeby też spróbował i... Pomogło. Dodam jeszcze że chyba ten mój zaworek nie jest oryginalny z fabryki bo cała elektronika w środku jak nowa;)



#32 Offline   lafiesta


  • Postów: 54
  • Na forum od: 02 sie 2011
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 kwietnia 2012 - 16:46

Ja mam taki przypadek ,ze nie mam podciśnienia w białym wężyku który idzie do zaworku wiec zagłówki się nie schowają .Manualnie zasysając powietrze z niebieskich rurek ,zagłówki się chowają. Gdzie znajduje się punkt startowy podciśnienia z białego wężyka?

#33 Offline   Dziku


  • Postów: 241
  • Na forum od: 23 sty 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 kwietnia 2012 - 19:33

Nie wiem jak w benzynie to jest, ale sprawdź czy masz regulację świateł. U mnie też zagłówki się nie kładły i się okazało, że w obydwu lampach są dziurawe membrany do regulacji świateł. Dodatkowo w jednej z końcówek wężyka podciśnienia idącego do lampy naderwał się wężyk i to w taki sposób że prawie nie widać było dziurki.

#34 Offline   lafiesta


  • Postów: 54
  • Na forum od: 02 sie 2011
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 kwietnia 2012 - 19:44

ustawianie lamp tez mi nie działa.Ale chyba o ile pamiętam jak zagłówki mi jeszcze działały to lampy już nie .

#35 Offline   RolandV


  • Postów: 469
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:bmw 520

Napisano 05 stycznia 2014 - 18:44

Mam takie małe pytanie, zagłówki chowają się za pomocą przycisku na desce. Rozumiem, że nie podnoszą się do pionu za pomocą przycisku tylko trzeba je ręcznie podnieść ?

#36 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 05 stycznia 2014 - 18:51

tak, podnosi się ręcznie

#37 Offline   RolandV


  • Postów: 469
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:bmw 520

Napisano 05 stycznia 2014 - 18:53

dzięki, właśnie nabyłem coupe i myślałem że coś nie halo z nimi jest. Rozumiem, że to jakieś ułatwienie przy cofaniu ? Szkoda że nie działa to w drugą stronę.

#38 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 05 stycznia 2014 - 21:02

nom, fajnie było by jak by się podnosiły elektrycznie, ale nawet opuszczanie z guzika jak ta tamte lata było "szpanerskie" xD np. w audi 100 c4 nie było takich bajerów

#39 Offline   dr.big


  • Postów: 517
  • Na forum od: 19 mar 2013
  • Miejscowość: Szczecin i okolice
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW

Napisano 20 marca 2014 - 16:09

Ale za to był ocynk, a nie "szpanerskie" zagłówki, potrzebne nie wiem komu do czego. Dzisiaj przeciętne C4 (ba nawet "cygaro" C3) jak nie bite to się trzyma, a przeciętne W124 dziurawe jak ser szwajcarski, obojętne bite czy nie :) ...

Użytkownik dr.big edytował ten post 20 marca 2014 - 16:14


#40 Offline   Gostom


  • Postów: 6
  • Na forum od: 12 lis 2014
  • Miejscowość: Bytow
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 listopada 2014 - 16:42

Witam Ja mam troszke inny problem z tymi zaglowkami, poniewaz po odpaleniu nie dzialaja jakis czas dopiero po jakims czasie. Moze wie ktos dlaczego tak a nie inaczej








Podobne tematy Zwiń