Skocz do zawartości




[S124] Frozzy E280 1994


111 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 20 listopada 2013 - 19:10

Ciekawi mnie co to, może ktoś się w ten sposób włamywał ? W sensie właściciel do swojego auta i ta droga wydawała mu się najmniej inwazyjna...nie wiem :D



#12 Offline   Frozzy


  • Postów: 213
  • Na forum od: 05 wrz 2013
  • Miejscowość: Lca
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 listopada 2013 - 19:34

W sumie to jest to logiczna opcja :E bo można wtedy spokojnie chwycić klamkę drutem, głównie ze względu na jej konstrukcję wewnętrzną , to że "cycki" zamka w drzwiach chowają się poniżej poziomu tapicerki i dodatkowo to że ktoś wycinał/spawał tamto miejsce bez wyciągania wykładziny wnętrza ;d Tylko kim trzeba być żeby wpaść na taki pomysł "niszczenia wnętrza" zamiast zadzwonić po klucznika, Ciekawie by było gdyby coś w środku się zapaliło ;d

#13 Offline   Frozzy


  • Postów: 213
  • Na forum od: 05 wrz 2013
  • Miejscowość: Lca
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 grudnia 2013 - 16:39

Zamierzam dzisiaj zabrać się do rekonstrukcji wiązki , miałem zamiar bazować na tej stronie : http://archiv.mb124....r_Selberbastler

były tam zdjęcia poglądowe rozcinanych złącz/końcówek które są niedemontowalne niestety strona wygasła, posiada ktoś takie zdjęcia ?

#14 Offline   Frozzy


  • Postów: 213
  • Na forum od: 05 wrz 2013
  • Miejscowość: Lca
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 grudnia 2013 - 14:01

Dobra , nowa wiązka już na aucie, ale mam wrażenie że auto słabiej idzie, czasem jak ruszam spod świateł to potrafi go zdławić ale nie zgaśnie ... Nie telepie nim ani nic co mogło by wskazywać na obijanie się jednego z cylindrów. Czy to jakiś tryb awaryjny z ograniczeniem mocy ? Jest jakiś sposób diagnozowania silnika ?

Wielkie dzięki dla użytkownika sergio89 za ogarnięcie brakujących wtyczek :)

#15 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 grudnia 2013 - 21:30

W tym silniku nie ma jako takiego trybu awaryjnego, w stylu "Notlauf" z Vaga. Jeśli jakiś czujnik lub np przepływka daje dziwne lub w ogóle nie daje sygnałów, sterownik silnika podstawia sygnał zastępczy i zapisuje błąd w pamięci.

Diagnostyka - wystarczy dioda LED na początek i 3 kable - opisane gdzieś to było, włącznie z kodami błedów. Odczytaj kody, zanotuj, skasuj wszystko, zrób 10 km w różnych warunkach i zobacz, co pojawi się ponownie.

#16 Offline   Frozzy


  • Postów: 213
  • Na forum od: 05 wrz 2013
  • Miejscowość: Lca
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 grudnia 2013 - 00:46

Przepływkę sprawdzałem poprzez odpięcie jej na uruchomionym silniku, w efekcie czego obroty silnika zaczynają falować. Jak ogarnę głowicę w sobotę to będę dalej walczyć z elektroniką i jej diagnostyką..

Co dziwne silnik raz idzie jak trzeba a raz jak muł, na "zimnym" jest ok , dopiero jak wejdzie na ok 50-80 stopni to go trochę muli.

#17 Offline   robitech


  • Postów: 34
  • Na forum od: 15 kwi 2013
  • Miejscowość: Konin
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 grudnia 2013 - 08:58

Bardzo ładny egzemplarz tylko pozazdrościć. Środek i wyposażenie niezłe no i ten orzech dymiony :okdouble: Ciekawi mnie 823-dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Szwajcarii co to takiego?

#18 Offline   Frozzy


  • Postów: 213
  • Na forum od: 05 wrz 2013
  • Miejscowość: Lca
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 grudnia 2013 - 17:31

Z tego co wiem to na wyposażeniu powinny być Łańcuchy zimowe , ze względu na wymogi prawne Szwajcarii ;)

#19 Offline   robitech


  • Postów: 34
  • Na forum od: 15 kwi 2013
  • Miejscowość: Konin
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 grudnia 2013 - 21:08

Wyświetl postUżytkownik Frozzy dnia 17 grudnia 2013 - 17:31 napisał

Z tego co wiem to na wyposażeniu powinny być Łańcuchy zimowe , ze względu na wymogi prawne Szwajcarii ;)
Miałem kiedyś Golfa 2 z grzałką na prąd do podgrzewania silnika to pewnie wersja skandynawska była

#20 Offline   Frozzy


  • Postów: 213
  • Na forum od: 05 wrz 2013
  • Miejscowość: Lca
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 grudnia 2013 - 23:02

Doczytałem że tego typu wpis może oznaczać specjalną specyfikację auta obejmującą właśnie przymusowe ogrzewanie zbiornika od spryskiwaczy, jego węży , w kwesti silnikowych mogli tak korygować pracę silnika aby spełniała normy ekologiczne itd. Czyli 620-system kontroli spalin jest jednym z elementów wyposażenia na rynek pochodzenia mojego samochodu.

Użytkownik Frozzy edytował ten post 17 grudnia 2013 - 23:03









Podobne tematy Zwiń